Edukacija
Seniko studio
Seminari, konferencije
12.05.2011. Zagreb: 6. maloprodajni forum u duhu inovacije
Novi proizvodi i usluge kao generatori rasta u maloprodaji bila je glavna tema 6. hrvatskog maloprodajnog foruma koji se u četvrtak održao u Hypo centru u Zagrebu.

O važnosti inovacija, uvođenja novih proizvoda, usluga i tehnologija, koji mogu postati generatori maloprodajnog rasta govorio je direktor za odnose s korisnicima u tvrtki Europanel, Richard Herbert.

On je tom prilikom naglasio da je najvažnije slušati potrebe i želje kupaca i svoje brendove tome prilagoditi te da je upravo u teškim gospodarskim vremenima potrebno posvetiti još više pažnje inovacijama i kreiranju novih proizvoda.

Tako su suprotno od uobičajene prakse suzdržanosti i rezanja troškova pobjednici u krizi potrošili gotovo tri puta više na oglašavanje i inovacije od tržišnih gubitnika koji su procijenili da u vrijeme smanjene kupovne moći i neizvjesnosti nije dobro ulaziti u dodatne investicije i projekte već mirovati i čekati izlazak iz krize koji na žalost mnogi od njih nisu dočekali.

Zanimljiv podatak o kupovnoj moći hrvatskih potrošača predstavila je agencija za istraživanje tržišta GfK, a koja iznosi 34% Europskog prosjeka i zauzima 29. mjesto među 42 Europske zemlje.

Prosječan Hrvat tako za kupovinu roba i usluga raspolaže sa 35.250 kuna dok primjerice Slovenci za tu svrhu raspolažu sa dvostruko većim iznosom, odnosno 73.430 kuna.

Opće je poznato da kupovina putem interneta na svjetskoj razini već neko vrijeme raste galopirajućim tempom dok skroman rast internet trgovine u Hrvatskoj možemo zahvaliti ponajprije pojavom brojnih portala za kolektivnu kupnju s velikim popustima čiji se uspjeh i brojnost temelji upravo na pojavi krize i smanjenoj kupovnoj moći predstavljeno je u izlaganju.

Uz istraživačke agencije Europanel i GfK na forumu su govorili i održali prezentacije čelni ljudi vodećih regionalnih i svjetskih tvrtki iz sektora maloprodaje i robe široke potrošnje poput: Nestle-a, P&G-a, Apple-a, Mercatora i drugih.

Ljubo Jurčić, predsjednik Nadzornog odbora Podravke, u svom je pak izlaganju podsjetio na strukturne probleme u gospodarstvu Hrvatske rekavši pritom kako je ukupna kvaliteta društvenog života neke zemlje sadržana i uključena u svaki pojedinačni proizvod koji iz te zemlje potječe.

Na toj je tezi pojasnio zašto su hrvatski proizvodi većinom nekonkurentni na svjetskom tržištu, a izlaz iz takvoga gospodarskog stanja vidi u jačanju proizvodnje u svim granama, prvenstveno u području poljoprivrede i prerađivačke industrije.

Povezani članci
24.07.15 Vijesti iz svijeta
Dobit Unilevera smanjena u prvom polugodištu, prihodi porasli
17.11.14 Seminari, konferencije
Održana konferencija FMCG, Retail & Agribusiness Arena 2014
14.11.14 Seminari, konferencije
EBRD organizira konferenciju o agribusinessu u Dubrovniku
03.11.14 Vijesti iz svijeta
Argentina optužila P&G za poreznu prijevaru
26.10.12 Seminari, konferencije
EBRD: Ulaganjima oslobodite poljoprivredne potencijale regije
25.10.12 Tvrtke i tržišta
Unilever osjetno povećao prihode zahvaljujući tržištima u nastajanju
17.10.12 Seminari, konferencije
Održana 3. Međunarodna konferencija o prehrambenoj industriji
16.10.12 Seminari, konferencije
Otvorena 3. Međunarodna konferencija o prehrambenoj industriji
09.10.12 Seminari, konferencije
Treća FMCG&Retail Arena idući tjedan u Beogradu
26.04.12 Tvrtke i tržišta
Podignute cijene i tržišta u nastajanju poduprli Unileverove rezultate u prvom tromjesečju
08.03.12 Vijesti
A.T. Kearney: Sve veći utjecaj kupaca starijih od 60 godina
24.02.12 Tvrtke i tržišta
Procter & Gamble ukida 5.700 radnih mjesta
18.10.11 Seminari, konferencije
Ljerka Puljić: Investicijama u poljoprivredu dosegli smo europske prinose
10.10.11 Seminari, konferencije
Najjači igrači prehrambene industrije na 2. FMCG&Retail Areni
27.10.10 Seminari, konferencije
CEE regija s najvećim potencijalom za rast poljoprivredne proizvodnje
19.03.09 Seminari, konferencije
Kako kupac doživljava brend ključno je za afirmaciju proizvoda
04.03.09 Seminari, konferencije
Shaun Smith u Zagrebu!
16.10.08 Seminari, konferencije
Dawson: Inovacija je srž uspjeha maloprodaje
05.06.08 Seminari, konferencije
Tom Peters na Adria Business Forumu
14.05.08 Seminari, konferencije
Fitz-Enz: Ljudski resursi su kratkoročni trošak, ali dugoročni profit
29.02.08 Seminari, konferencije
Klasični mediji gube marketinšku bitku s internetom
17.05.07 Seminari, konferencije
Jack Welch na Adris Business Forumu
15.05.07 Seminari, konferencije
Adris Business Forum u Zagreb dovodi legendarnog Jacka Welcha
27.03.07 Seminari, konferencije
Javne usluge u konkurentskom polju
02.03.07 Seminari, konferencije
Jack Welch u Zagrebu 17. svibnja
14.01.07 Seminari, konferencije
Prva hrvatska konferencija o Internet oglašavanju
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa