Seniko studio
Broj 6/2013
Izdvajamo iz broja:
Broj 6-2013 - Ante Gavranović
Koalicijska većina odlučno preuzima odgovornost
IJF: Hrvatska će u proceduri prekomjernog deficita ostati dulje od tri godine
Izlaz u zaokretu prema reindustrijalizaciji - Srećko Sertić
Osam jamstvenih programa
Prva (ERSTE) World Wide PayPass Display kartica - Igor Strejček
Glas trgovine na EU razini - Mélanie Pecher
UNWTO: rast u svjetskom turizmu 5 posto, u Europi i veći
Osvrt na Magros iz drugog ugla - Zvonimir Pavlek
Proslava 20. godišnjice EuroCommerca
Od društvenih mreža prema društvenom upravljanju odnosima s potrošačima - Branko Pavlović
Komuniciranje u marketingu - 1 - Zvonimir Pavlek
Konferencija Fedor Rocco ostvarila međunarodni uspjeh
Činjenice i mišljenja o hrani u Europi i Hrvatskoj 2013. - Danko Matasović
Jadranski sajam u Budvi - Sajamski ambijent u skladu s potrebama
Osvrt na skup Perspektive trgovine 2013: Odnosi u lancima opskrbe - Mia Delić
Liderska pozicija u alkoholnim pićima - Ante Gavranović
3. konferencija o Green i Lean proizvodnji i uslugama - Ema Kelin
Zaposlenost stagnirala u eurozoni i EU u trećem tromjesečju
Sadržaj 6-2013
Vino – ljubav života
Geografsko porijeklo:
Vinogorje: Požega-Pleternica (Zlatna dolina - Vallis Aurea)
Vinska cesta „Ruža i vina“
Površina: 33 ha
Ovaj naraštaj Markota obnovio je vinogradarsku i vinarsku tradiciju pleterničkog kraja i želi vratiti vinski sjaj području koje to povijesno i zaslužuje. Pozicija brda Klikun i Starac iznad Pleternice obnovljena nakon 40 godina su dvije ponajbolje kontinentalne destinacije za sadnju vinove loze u Hrvatskoj.

Imaju stoljetnu tradiciju u uzgoju vinove loze i proizvodnje visokokvalitetnih vina poznatih i izvan naših granica. Početkom 20. stoljeća prodavalo se u Austriju, pilo se i na bečkom dvoru. Želja im je da taj dar neba, suzu zemlje i kaplju života to vino i lozu koja ga daje, to bogatstvo sačuvamo.

I ne samo to, nego da ga i unaprijede na dobrobit svih nas i onih koji dolaze poslije nas. Ovaj projekt obnove poznatih pozicija Klikun i Starac dva bisera „Zlatne doline“ i Slavonije smatra se pobjedom stvaralaštva nad ljudskim nemarom.
Zasađene sorte: Graševina, Chardonnay, Pinot sivi, Sauvignon, Rajnski rizling, Muškat otonel, Cabernet sauvignon, Pinot crni, Merlot, Cabernet franc
Već deset godina obitelj Markota iz Pleternice s puno ljubavi i zanosa radi na ovom projektu. A tko radi nešto s ljubavlju i pažnjom taj unosi poeziju u svaki posao. U okružju vinogradarske obitelji čovjek zavoli lozu, čovjek i loza postaju jedno.

Da, to je uistinu tako jer loza ispreplete svoj korijen sa životom vinogradara i duboko se usadi u njegova osjećanja. Ovakav pristup ljubav i zanos prema lozi olakšati će put do uspjeha. Prve spoznaje o lozi još 1957. godine dao im je otac, djed i pradjed Jozo Markota.

Svi ga se rado sjećaju i zahvalni su mu, jer je on u materijalnoj skromnosti s puno ljubavi i pažnje nosio kroz jutro života i pomisao na tu dragu osobu uvijek obavije dušu toplinom. Njegov potpis i krasopis dominira danas elegantnim dizajnom butelje i ukrasnog pakiranja kojim ova vina osvajaju nagrade i na dizajnerskim natjecanjima.

Poslovni uspjeh obitelji Markota omogućilo je i beskompromisno stremljenje za vinskom kvalitetom.

To vino jednostavno sada zaokuplja svačiju maštu. Postali su misionari u ovom poslu i već prvi rezultati s natjecanja i medalje daju im za pravo da su na ispravnom putu. Raduje što školuju i dva mlada enologa, stručnjaka Marka i Franju iz obitelji.

Oni su zalog i bogatstvo za budućnost. Već sada su pokazali da mogu proizvesti vino koje osvaja ljude i medalje, vino koje razumiju ljudi i izvan naših granica. Presretni su što je najljepša namirnica na svijetu postala dio njihova životnog stila jer vina su osjećajna, ima nešto emotivno u njima.

Nema većeg zadovoljstva ako tu radost gospodara užitka možete podijeliti, jer uz vino se ljudi mogu družiti, prijateljevati, zapjevati, zaljubiti se i rastati. Ali što je karakteristično i najljepše u tome da se vino uvijek s nekim dijeli i uživa u njemu. Vino je ljubav života.

Izdvajamo iz broja:
Broj 6-2013
Koalicijska većina odlučno preuzima odgovornost
IJF: Hrvatska će u proceduri prekomjernog deficita ostati dulje od tri godine
Izlaz u zaokretu prema reindustrijalizaciji
Osam jamstvenih programa
Prva (ERSTE) World Wide PayPass Display kartica
Glas trgovine na EU razini
UNWTO: rast u svjetskom turizmu 5 posto, u Europi i veći
Osvrt na Magros iz drugog ugla
Proslava 20. godišnjice EuroCommerca
Od društvenih mreža prema društvenom upravljanju odnosima s potrošačima
Komuniciranje u marketingu - 1
Konferencija Fedor Rocco ostvarila međunarodni uspjeh
Činjenice i mišljenja o hrani u Europi i Hrvatskoj 2013.
Jadranski sajam u Budvi - Sajamski ambijent u skladu s potrebama
Osvrt na skup Perspektive trgovine 2013: Odnosi u lancima opskrbe
Liderska pozicija u alkoholnim pićima
3. konferencija o Green i Lean proizvodnji i uslugama
Zaposlenost stagnirala u eurozoni i EU u trećem tromjesečju
Sadržaj 6-2013
Arhiva
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa