Seniko studio
Broj 6/2013
Izdvajamo iz broja:
Broj 6-2013 - Ante Gavranović
Koalicijska većina odlučno preuzima odgovornost
IJF: Hrvatska će u proceduri prekomjernog deficita ostati dulje od tri godine
Izlaz u zaokretu prema reindustrijalizaciji - Srećko Sertić
Osam jamstvenih programa
Prva (ERSTE) World Wide PayPass Display kartica - Igor Strejček
Glas trgovine na EU razini - Mélanie Pecher
UNWTO: rast u svjetskom turizmu 5 posto, u Europi i veći
Osvrt na Magros iz drugog ugla - Zvonimir Pavlek
Proslava 20. godišnjice EuroCommerca
Od društvenih mreža prema društvenom upravljanju odnosima s potrošačima - Branko Pavlović
Komuniciranje u marketingu - 1 - Zvonimir Pavlek
Konferencija Fedor Rocco ostvarila međunarodni uspjeh
Činjenice i mišljenja o hrani u Europi i Hrvatskoj 2013. - Danko Matasović
Osvrt na skup Perspektive trgovine 2013: Odnosi u lancima opskrbe - Mia Delić
Liderska pozicija u alkoholnim pićima - Ante Gavranović
Vino – ljubav života
3. konferencija o Green i Lean proizvodnji i uslugama - Ema Kelin
Zaposlenost stagnirala u eurozoni i EU u trećem tromjesečju
Sadržaj 6-2013
Jadranski sajam u Budvi - Sajamski ambijent u skladu s potrebama
Kalendar sajmova za 2014. godinu upućuje na zanimljive sajamske priredbe koje učvršćuju poziciju Jadranskog sajma kao vodeće sajamske priredbe u Crnoj Gori.
Na taj način, Jadranski sajam će, u skladu s izgrađenim ugledom u sajamskoj industriji, odgovoriti na nove tržišne izazove
Sajamska industrija je, uprkos recesijama i turbulentnom privrednom okruženju, otežanim uvjetima poslovanja i oštroj konkurenciji, potvrdila prednosti marketinških alata koje nudi kompanijama u komunikaciji s poslovnim partnerima, potencijalnim kupcima i javnošću.

Značajan broj kompanija i poduzetnika je u godini koju privodimo kraju iskoristio potencijal sajamskih platformi za prvi kontakt sa tržištem, a posebno ohrabruje uvećani interes inozemnih kompanija i poslovni efekti koje su ostvarili učešćem na izložbama, B2B susretima i tematskim programima koje u okviru njih priređujemo.

Na taj način, Jadranski sajam će, u skladu s izgrađenim ugledom u sajamskoj industriji, odgovoriti na izazov da u godini koja slijedi, prateći aktualne trendove, kreiranjem novih segmenata u okviru etabliranih poslovnih događaja, proširenjem postojećih promotivno-prodajnih kanala za klijente i omogućavanjem direktnog kontakta s ključnim kupcima i potencijalnim poslovnim partnerima na tržištu kojem gravitira.

Ciljane medijske kampanje, u suradnji s medijskim partnerima Jadranskog sajma, bit će dizajnirane na način da unaprijede vidljivost i poslovne efekte sajamskog nastupa i povećaju broj poslovnih posjetilaca.

U sajamskoj godini koja slijedi, očekujemo potvrdu liderske pozicije u organizaciji specijaliziranih sajamskih manifestacija u Crnoj Gori i uloge te značenja sajma na tržištu Jugoistočne Europe. Pozivamo Vas da budete dio naših uspješnih poslovnih događaja.

Sajamska 2014. godina počinje 38. sajmom namještaja, opreme za domaćinstva, poslovne prostore i unutrašnju dekoraciju, koji će se održati od 19. do 23. ožujka. Ova sajamska manifestacija je tradicionalno prepoznata kao najznačajniji događaj u Crnoj Gori koji na jednom mjestu okuplja veliki broj domaćih i stranih kompanija iz oblasti proizvodnje i prometa namještaja. Planirajte na vrijeme svoj nastup na Sajmu namještaja, koji će, sigurni smo, unaprijediti prodaju vaših proizvoda, ojačati poziciju na tržištu i donijeti odgovarajuće komercijalne efekte.

Sajam umjetnina – Art Expo je jedinstvena sajamska manifestacija koja pruža priliku unapređenja djelatnosti: umjetničkim galerijama, samostalnim umjetnicima, antikvarima, preduzećima za opremu i pribor za umjetnike, izdavačkim kućama, udruženjima, domaćoj radinosti i stvaraocima iz oblasti primijenjene umjetnosti.

Zajedno sa 38. sajmom namještaja, opremom za domaćinstva, poslovne prostore i unutrašnju dekoraciju, u periodu od 19. do 23. ožujka 2014., godine posjetioci, potencijalni kupci, kolekcionari i ljubitelji umjetnosti vidjet će najveću galeriju umjetničkih dijela, uz mogućnost da postanu njihovi vlasnici, a izlagači biti u prilici da svoja djela tržišno valorizuju u poslovnom ambijentu sajamske priredbe.
40. jubilarni Sajam hrane, odobren od strane globalne sajamske asocijacije kao UFI Approved event, održat će se od 3. do 5. travnja 2014. Ova sajamska manifestacija realizira se u više segmenata i to: kroz prezentaciju proizvoda prehrambene industrije, poljoprivredne proizvodnje te proizvodnje alkoholnih i bezalkoholnih pića za potrebe stanovništva i turističke privrede.

Segment poljoprivredne mehanizacije i opreme u funkciji je razvoja proizvodnje, dok prezentacija u segmentu organske poljoprivredne proizvodnje i segmentu opreme za pripremanje i pakovanje gotovih proizvoda u potpunosti zaokružuje zadatu temu koju dodatno osvjetljava naučno-stručni program i B2B susreti.

23. međunarodna turistička berza i sajam turizma, opreme za hotelijerstvo i ugostiteljstvo – METUBES, po sajamskom kalendaru u 2014., održava se od 3. do 5. travnja. METUBES uz već etablirane segmente promocije turističkih destinacija, smještajnih kapaciteta, ugostiteljskih objekata i turističkih agencija predstavlja poslovnu šansu i za proizvođače opreme za spa i welness centre, softverskih rešenja za hotelsko poslovanje, turističkih prevoznika i MICE organizatora.

Uz značajan broj izlagača, posjetilaca i medijsku zastupljenost, tematski programi i B2B susreti u potpunosti zaokružuju sadržaj izložbe i predstavljaju ujedno i najbolju preporuku da učešćem unaprijedite Vaše poslovanje.

20. Sajam ekologije koji će se održati od 3. do 5. travnja 2014. godine, je izložba koja već dvije decenije promovira ekološku svijest u Crnoj Gori, nastavlja tradiciju promocije zdrave hrane, zbrinjavanja otpada, reciklaže, obnovljivih izvora energije, naprednih tehnologija i zdravih stilova života.

Kompanijama i institucijama u čijem fokusu je održivi razvoj i zaštita životne sredine pružamo poslovnu platformu za prezentiranje inovativnih rješenja, strategija, projekata, proizvoda, opreme i uređaja za očuvanje životne sredine.

32. NAUTIC SHOW – Sajam nautike i opreme za sport, kamping i rekreaciju, u ekskluzivnom ambijentu Marine Porto Montenegro od 1. do 4. svibnja okupit će izlagače iz Crne Gore, regije i šire.

Uz konstantan rast broja izlagača i plovila, pretendira na lidersku poziciju nautičkih manifestacija u regiji, kako po kvaliteti i raznovrsnosti ponude plovila, nautičke opreme i usluga renomiranih svjetskih brendova, tako i po promotivno-prodajnom potencijalu i direktnom pristupu ključnim kategorijama kupaca koji posjećuju manifestaciju u vrijeme prvomajskih praznika ili u njoj imaju stalno mjesto boravka.

NAUTIC SHOW, podržan snažnom kampanjom medijskih partnera, pruža i brojne prateće sadržaje, dizajnirane da podrže prodajne aktivnosti i osiguraju ugodan nautički ambijent u toku sajamskih dana.
Jadranski sajam vam svojim raspoloživim kapacitetima stoji na raspolaganju, kako bi zajednički kreirali sajamski ambijent u skladu sa potrebama Vaše organizacije, sa snažnim motivom da nastupom na poslovnim izložbama koje organiziramo ostvarite zapaženo učešće i unaprijedite Vaš biznis.

Izdvajamo iz broja:
Broj 6-2013
Koalicijska većina odlučno preuzima odgovornost
IJF: Hrvatska će u proceduri prekomjernog deficita ostati dulje od tri godine
Izlaz u zaokretu prema reindustrijalizaciji
Osam jamstvenih programa
Prva (ERSTE) World Wide PayPass Display kartica
Glas trgovine na EU razini
UNWTO: rast u svjetskom turizmu 5 posto, u Europi i veći
Osvrt na Magros iz drugog ugla
Proslava 20. godišnjice EuroCommerca
Od društvenih mreža prema društvenom upravljanju odnosima s potrošačima
Komuniciranje u marketingu - 1
Konferencija Fedor Rocco ostvarila međunarodni uspjeh
Činjenice i mišljenja o hrani u Europi i Hrvatskoj 2013.
Osvrt na skup Perspektive trgovine 2013: Odnosi u lancima opskrbe
Liderska pozicija u alkoholnim pićima
Vino – ljubav života
3. konferencija o Green i Lean proizvodnji i uslugama
Zaposlenost stagnirala u eurozoni i EU u trećem tromjesečju
Sadržaj 6-2013
Arhiva
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa