Kalendar sajmova za 2014. godinu upućuje na zanimljive sajamske priredbe koje učvršćuju poziciju Jadranskog sajma kao vodeće sajamske priredbe u Crnoj Gori.
Na taj način, Jadranski sajam će, u skladu s izgrađenim ugledom u sajamskoj industriji, odgovoriti na nove tržišne izazove
|
Sajamska industrija je, uprkos recesijama i turbulentnom privrednom okruženju, otežanim uvjetima poslovanja i oštroj konkurenciji, potvrdila prednosti marketinških alata koje nudi kompanijama u komunikaciji s poslovnim partnerima, potencijalnim kupcima i javnošću.
Značajan broj kompanija i poduzetnika je u godini koju privodimo kraju iskoristio potencijal sajamskih platformi za prvi kontakt sa tržištem, a posebno ohrabruje uvećani interes inozemnih kompanija i poslovni efekti koje su ostvarili učešćem na izložbama, B2B susretima i tematskim programima koje u okviru njih priređujemo.
Na taj način, Jadranski sajam će, u skladu s izgrađenim ugledom u sajamskoj industriji, odgovoriti na izazov da u godini koja slijedi, prateći aktualne trendove, kreiranjem novih segmenata u okviru etabliranih poslovnih događaja, proširenjem postojećih promotivno-prodajnih kanala za klijente i omogućavanjem direktnog kontakta s ključnim kupcima i potencijalnim poslovnim partnerima na tržištu kojem gravitira.
Ciljane medijske kampanje, u suradnji s medijskim partnerima Jadranskog sajma, bit će dizajnirane na način da unaprijede vidljivost i poslovne efekte sajamskog nastupa i povećaju broj poslovnih posjetilaca.
U sajamskoj godini koja slijedi, očekujemo potvrdu liderske pozicije u organizaciji specijaliziranih sajamskih manifestacija u Crnoj Gori i uloge te značenja sajma na tržištu Jugoistočne Europe. Pozivamo Vas da budete dio naših uspješnih poslovnih događaja.
Sajamska 2014. godina počinje 38. sajmom namještaja, opreme za domaćinstva, poslovne prostore i unutrašnju dekoraciju, koji će se održati od 19. do 23. ožujka. Ova sajamska manifestacija je tradicionalno prepoznata kao najznačajniji događaj u Crnoj Gori koji na jednom mjestu okuplja veliki broj domaćih i stranih kompanija iz oblasti proizvodnje i prometa namještaja. Planirajte na vrijeme svoj nastup na Sajmu namještaja, koji će, sigurni smo, unaprijediti prodaju vaših proizvoda, ojačati poziciju na tržištu i donijeti odgovarajuće komercijalne efekte.
Sajam umjetnina – Art Expo je jedinstvena sajamska manifestacija koja pruža priliku unapređenja djelatnosti: umjetničkim galerijama, samostalnim umjetnicima, antikvarima, preduzećima za opremu i pribor za umjetnike, izdavačkim kućama, udruženjima, domaćoj radinosti i stvaraocima iz oblasti primijenjene umjetnosti.
Zajedno sa 38. sajmom namještaja, opremom za domaćinstva, poslovne prostore i unutrašnju dekoraciju, u periodu od 19. do 23. ožujka 2014., godine posjetioci, potencijalni kupci, kolekcionari i ljubitelji umjetnosti vidjet će najveću galeriju umjetničkih dijela, uz mogućnost da postanu njihovi vlasnici, a izlagači biti u prilici da svoja djela tržišno valorizuju u poslovnom ambijentu sajamske priredbe.
|
40. jubilarni Sajam hrane, odobren od strane globalne sajamske asocijacije kao UFI Approved event, održat će se od 3. do 5. travnja 2014. Ova sajamska manifestacija realizira se u više segmenata i to: kroz prezentaciju proizvoda prehrambene industrije, poljoprivredne proizvodnje te proizvodnje alkoholnih i bezalkoholnih pića za potrebe stanovništva i turističke privrede.
Segment poljoprivredne mehanizacije i opreme u funkciji je razvoja proizvodnje, dok prezentacija u segmentu organske poljoprivredne proizvodnje i segmentu opreme za pripremanje i pakovanje gotovih proizvoda u potpunosti zaokružuje zadatu temu koju dodatno osvjetljava naučno-stručni program i B2B susreti.
23. međunarodna turistička berza i sajam turizma, opreme za hotelijerstvo i ugostiteljstvo – METUBES, po sajamskom kalendaru u 2014., održava se od 3. do 5. travnja. METUBES uz već etablirane segmente promocije turističkih destinacija, smještajnih kapaciteta, ugostiteljskih objekata i turističkih agencija predstavlja poslovnu šansu i za proizvođače opreme za spa i welness centre, softverskih rešenja za hotelsko poslovanje, turističkih prevoznika i MICE organizatora.
Uz značajan broj izlagača, posjetilaca i medijsku zastupljenost, tematski programi i B2B susreti u potpunosti zaokružuju sadržaj izložbe i predstavljaju ujedno i najbolju preporuku da učešćem unaprijedite Vaše poslovanje.
20. Sajam ekologije koji će se održati od 3. do 5. travnja 2014. godine, je izložba koja već dvije decenije promovira ekološku svijest u Crnoj Gori, nastavlja tradiciju promocije zdrave hrane, zbrinjavanja otpada, reciklaže, obnovljivih izvora energije, naprednih tehnologija i zdravih stilova života.
Kompanijama i institucijama u čijem fokusu je održivi razvoj i zaštita životne sredine pružamo poslovnu platformu za prezentiranje inovativnih rješenja, strategija, projekata, proizvoda, opreme i uređaja za očuvanje životne sredine.
32. NAUTIC SHOW – Sajam nautike i opreme za sport, kamping i rekreaciju, u ekskluzivnom ambijentu Marine Porto Montenegro od 1. do 4. svibnja okupit će izlagače iz Crne Gore, regije i šire.
Uz konstantan rast broja izlagača i plovila, pretendira na lidersku poziciju nautičkih manifestacija u regiji, kako po kvaliteti i raznovrsnosti ponude plovila, nautičke opreme i usluga renomiranih svjetskih brendova, tako i po promotivno-prodajnom potencijalu i direktnom pristupu ključnim kategorijama kupaca koji posjećuju manifestaciju u vrijeme prvomajskih praznika ili u njoj imaju stalno mjesto boravka.
NAUTIC SHOW, podržan snažnom kampanjom medijskih partnera, pruža i brojne prateće sadržaje, dizajnirane da podrže prodajne aktivnosti i osiguraju ugodan nautički ambijent u toku sajamskih dana.
|
Jadranski sajam vam svojim raspoloživim kapacitetima stoji na raspolaganju, kako bi zajednički kreirali sajamski ambijent u skladu sa potrebama Vaše organizacije, sa snažnim motivom da nastupom na poslovnim izložbama koje organiziramo ostvarite zapaženo učešće i unaprijedite Vaš biznis.
|
|
|
|