Seniko studio
Broj 6/2013
Izdvajamo iz broja:
Broj 6-2013 - Ante Gavranović
Koalicijska većina odlučno preuzima odgovornost
IJF: Hrvatska će u proceduri prekomjernog deficita ostati dulje od tri godine
Izlaz u zaokretu prema reindustrijalizaciji - Srećko Sertić
Osam jamstvenih programa
Prva (ERSTE) World Wide PayPass Display kartica - Igor Strejček
Glas trgovine na EU razini - Mélanie Pecher
UNWTO: rast u svjetskom turizmu 5 posto, u Europi i veći
Osvrt na Magros iz drugog ugla - Zvonimir Pavlek
Od društvenih mreža prema društvenom upravljanju odnosima s potrošačima - Branko Pavlović
Komuniciranje u marketingu - 1 - Zvonimir Pavlek
Konferencija Fedor Rocco ostvarila međunarodni uspjeh
Činjenice i mišljenja o hrani u Europi i Hrvatskoj 2013. - Danko Matasović
Jadranski sajam u Budvi - Sajamski ambijent u skladu s potrebama
Osvrt na skup Perspektive trgovine 2013: Odnosi u lancima opskrbe - Mia Delić
Liderska pozicija u alkoholnim pićima - Ante Gavranović
Vino – ljubav života
3. konferencija o Green i Lean proizvodnji i uslugama - Ema Kelin
Zaposlenost stagnirala u eurozoni i EU u trećem tromjesečju
Sadržaj 6-2013
Proslava 20. godišnjice EuroCommerca
Tri osnovna cilja trgovinskog manifesta
Važna uloga trgovine kao generatora novih radnih mjesta posebno među mladima Europljanima

Predstavnici Udruženja trgovine Hrvatske gospodarske komore na čelu s predsjednicom Udruženja trgovine gospođom Ljerkom Puljić, starijom izvršnom potpredsjednicom za strategijske poslovne grupe i marketing koncerna Agrokor d.d. sudjelovali su u Brusselu na proslavi 20. obljetnice Eurocommerca.

Eurocommerce je vodeća europska organizacije koja ima manadat za zastupanje interesa trgovine na razini Europske unije.

Osnovan je 1993. godine i otada zastupa interese maloprodaje, veleprodaje i međunarodne trgovine u Europi. Eurocommerce predstavlja interese svojih članova, trgovačkih tvrtki i trgovačkih udruženja u 31 europskoj zemlji.


Svojim učlanjenjem Hrvatska gospodarska komora još prije deset godina prepoznala je značenje i važnost ove asocijacije, a Udruženje trgovine u suradnji s predstavništvom Komore u Brusselu aktivno sudjeluje u radu iste.

Od ove godine član Eurocommerca je i Agrokor d.d., u čijem sastavu posluje i najveći trgovački lanac u Hrvatskoj odnosno Konzum d.d. U sklopu proslave predstavljen je Eurocommercov trgovinski manifesto, u kojem je naglašena važnost trgovine u ukupnom europskom gospodarstvu, a koji se ogleda u svim važnim makroekonomskim pokazateljima. Naime, na razini Europske unije u trgovini posluje 5,5 milijuna tvrki, zaposleno je 29 milijuna zaposlenika te trgovina sudjeluje u europskom bruto društvenom proizvodu sa 11%.

Valja istaknuti, da je hrvatska trgovina dosegnula europske standarde i da su sva kretanja, uvažavajući i makroenomske pokazatelje, u skladu sa kretanjima trgovine na razini Europske unije.

U sklopu proslave skup je pozdravila predsjednica Eurocommerca gospođa Baroness Neville Rolf naglasivši „važnu ulogu trgovine kao generatora novih radnih mjesta posebno među mladima Europljanima, osiguravajući na taj način rast i prosperitet sljedećim generacijama. Predstavila je i tri osnovna cilja trgovinskog manifesta koji uključuje sljedeće korake:


  • poticanje rasta kroz inovacije i poboljšanje životnog standarda potrošača kroz maksimiranje digitalne i mobilne revolucije,
  • jačanje otvorenosti tržišta i poboljšanje europske konkurentnosti, i
  • dodatno njegovanje i poticanje održivosti tvrtki kroz razvoj fer odnosa s dobavljačima.



Ovaj značajan skup pozdravio je i predsjednik Europskog vijeća gospodin Herman von Rompuy naglasivši pri tome „da krajnji cilj ostaje zaposlenost odnosno smanjenje nezaposlenosti na razini Unije, a to je moguće ostvariti jedino uz uključenost gospodarstva – posebno trgovine. Dodao je da je poticanje poduzetništva i zaposlenosti jedini i najsigurniji put do trajnog gospodarskog rasta.“

Izdvajamo iz broja:
Broj 6-2013
Koalicijska većina odlučno preuzima odgovornost
IJF: Hrvatska će u proceduri prekomjernog deficita ostati dulje od tri godine
Izlaz u zaokretu prema reindustrijalizaciji
Osam jamstvenih programa
Prva (ERSTE) World Wide PayPass Display kartica
Glas trgovine na EU razini
UNWTO: rast u svjetskom turizmu 5 posto, u Europi i veći
Osvrt na Magros iz drugog ugla
Od društvenih mreža prema društvenom upravljanju odnosima s potrošačima
Komuniciranje u marketingu - 1
Konferencija Fedor Rocco ostvarila međunarodni uspjeh
Činjenice i mišljenja o hrani u Europi i Hrvatskoj 2013.
Jadranski sajam u Budvi - Sajamski ambijent u skladu s potrebama
Osvrt na skup Perspektive trgovine 2013: Odnosi u lancima opskrbe
Liderska pozicija u alkoholnim pićima
Vino – ljubav života
3. konferencija o Green i Lean proizvodnji i uslugama
Zaposlenost stagnirala u eurozoni i EU u trećem tromjesečju
Sadržaj 6-2013
Arhiva
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa