Seniko studio
Broj 6/2013
Izdvajamo iz broja:
Broj 6-2013 - Ante Gavranović
Koalicijska većina odlučno preuzima odgovornost
IJF: Hrvatska će u proceduri prekomjernog deficita ostati dulje od tri godine
Izlaz u zaokretu prema reindustrijalizaciji - Srećko Sertić
Osam jamstvenih programa
Prva (ERSTE) World Wide PayPass Display kartica - Igor Strejček
Glas trgovine na EU razini - Mélanie Pecher
UNWTO: rast u svjetskom turizmu 5 posto, u Europi i veći
Osvrt na Magros iz drugog ugla - Zvonimir Pavlek
Proslava 20. godišnjice EuroCommerca
Od društvenih mreža prema društvenom upravljanju odnosima s potrošačima - Branko Pavlović
Komuniciranje u marketingu - 1 - Zvonimir Pavlek
Činjenice i mišljenja o hrani u Europi i Hrvatskoj 2013. - Danko Matasović
Jadranski sajam u Budvi - Sajamski ambijent u skladu s potrebama
Osvrt na skup Perspektive trgovine 2013: Odnosi u lancima opskrbe - Mia Delić
Liderska pozicija u alkoholnim pićima - Ante Gavranović
Vino – ljubav života
3. konferencija o Green i Lean proizvodnji i uslugama - Ema Kelin
Zaposlenost stagnirala u eurozoni i EU u trećem tromjesečju
Sadržaj 6-2013
Konferencija Fedor Rocco ostvarila međunarodni uspjeh
Prva konferencija u organizaciji Visoke poslovne škole Zagreb ocijenjena iznimno uspješnom od strane sudionika, studenata te znanstvene i stručne javnosti
Pod pokroviteljstvom gradonačelnika Grada Zagreba Milana Bandića u Kongresnom centru hotela International početkom prosinca održana je prva međunarodna znanstveno-stručna konferencija „Fedor Rocco“ s temom „Hrvatske perspektive u Europskoj uniji“.

Marketing, komunikacije te ekonomija i politika bila su tri područja kojima je konferencija bila posvećena. Visoka poslovna škola Zagreb kao organizator konferencije, koja nosi ime hrvatskog pionira marketinga, profesora emeritusa Fedora Rocca, u partnerstvu s Fakultetom za turizam Sveučilišta u Mariboru okupila je više od dvije stotine posjetitelja među kojima su bili znanstvenici, stručnjaci te studenti.

O značaju konferencije govori i to da je u njenom radu sudjelovalo više od 80 autora s ukupno 42 rada koji su prezentirani u tri paralelne sesije. Uz brojne uzvanike i goste s drugih visokih učilišta i hrvatskih sveučilišta, konferenciji su nazočili potpredsjednica Gradske skupštine Jelena Pavić Vukičević, koja je prisutne pozdravila u ime pokrovitelja, zatim predsjednik hrvatske udruge za marketing CROMAR, profesor Bruno Grbac s riječkog sveučilišta, dok se u ime partnera konferencije obratila docentica s Fakulteta za turizam Sveučilišta u Mariboru Maja Turnšek Hančić. U okviru otvorenja konferencije, svim sudionicima se obratio i dekan Visoke poslovne škole Zagreb dr.sc. Petar Kurečić koji je uputio pozdravni govor.

Posebni gosti konferencije bili su Diane Whitehouse, znanstvenica s desetogodišnjim iskustvom u Europskoj komisiji i konzultant partner agencije The Castlegate Consultancy iz Velike Britanije, koja je svoje predavanje posvetila problemu prilagodbe visoke tehnologije koja sve više vlada našim životima, raznim segmentima korisnika, a pogotovo generacija.

Rocci Luppicini, izvanredni profesor s Odsjeka komunikacija Sveučilišta Ottawa iz Kanade, govorio je o etici pri korištenju novih tehnologija u komunikaciji, dok je Dušan Radonjič, profesor na Fakultetu za turizam kao i Ekonomsko-poslovnom fakultetu Sveučilišta u Mariboru, kolegama marketinškim stručnjacima zaželio sreću na europskom tržištu, aludirajući na prilično nesnalaženje i gorka iskustva susjedne nam Slovenije.

Na konferenciji je izlagalo pedesetak domaćih stručnjaka iz područja marketinga, ekonomije i politike koji su kroz znanstvene i stručne radove obradili problematiku hrvatske konkurentnosti u EU.
Marketing će u budućnosti biti sve kompleksniji, a marketing filozofija poslovanja mijenjat će se brzinom većom od one kojom većina tvrtki bude znala upravljati. Tu je potrebno uzeti u obzir međusobni utjecaj sljedećih trendova: demografski pomaci, povezani i osnaženi potrošači, nove tehnologije koje omogućavaju osvajanje ciljnih skupina, uspon globalnih tržišta u Kini, Indiji, Brazilu i Indoneziji, novi mediji (kino, video, sponzorstva, direktni mail, SMS, internet, društvene mreže itd.), distributivni kanali koji postaju kompleksni ekosustavi razgranatih partnera itd.

Predvidljive posljedice navedenih trendova, a koje smo dobrim dijelom već iskusili, zasigurno će se ubrzati i na taj način utjecati da tržišta postanu kompleksnija (turbulentnija) i usitnjenija.

Doći će do postojanog pomaka u snazi prema kupcima-potrošačima te naglog širenja medija i kanala u uvjetima kada nagli pad troškova komunikacije i rasprostranjene tehnologije proizvodnje omogućuju da novi, jeftiniji konkurenti pristupe tržištu od bilo kuda u svijetu.

Ti trendovi predstavljaju uzbudljive i zastrašujuće perspektive za tvrtke, posebno one koje posluju u „nedefiniranim“ ekonomijama kao što je naša, a od kojih će se i dalje očekivati da budu kreativne i tehnološki stručne nositeljice i liderice usmjerene prema rezultatima, rečeno je na konferenciji.

U sklopu konferencije studentima su posvećene i praktične radionice iz područja marketinga i komunikacija koje su vodili stručnjaci vodećih hrvatskih agencija Bruketa i Žinić te Millenium promocije.

Konferenciju „Fedor Rocco“ medijski su popratili 24 sata, Suvremena trgovina i Radio Kaj. Želja organizatora je da ova konferencija, koja nosi ime profesora emeritusa Fedora Rocca, jednog od utemeljitelja marketinga u Hrvatskoj te prvog dekana Visoke poslovne škole Zagreb, postane tradicionalna te su uvjereni kako će se vrlo brzo pozicionirati na karti značajnih znanstvenih konferencija.

Izdvajamo iz broja:
Broj 6-2013
Koalicijska većina odlučno preuzima odgovornost
IJF: Hrvatska će u proceduri prekomjernog deficita ostati dulje od tri godine
Izlaz u zaokretu prema reindustrijalizaciji
Osam jamstvenih programa
Prva (ERSTE) World Wide PayPass Display kartica
Glas trgovine na EU razini
UNWTO: rast u svjetskom turizmu 5 posto, u Europi i veći
Osvrt na Magros iz drugog ugla
Proslava 20. godišnjice EuroCommerca
Od društvenih mreža prema društvenom upravljanju odnosima s potrošačima
Komuniciranje u marketingu - 1
Činjenice i mišljenja o hrani u Europi i Hrvatskoj 2013.
Jadranski sajam u Budvi - Sajamski ambijent u skladu s potrebama
Osvrt na skup Perspektive trgovine 2013: Odnosi u lancima opskrbe
Liderska pozicija u alkoholnim pićima
Vino – ljubav života
3. konferencija o Green i Lean proizvodnji i uslugama
Zaposlenost stagnirala u eurozoni i EU u trećem tromjesečju
Sadržaj 6-2013
Arhiva
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa