O marketingu
Seniko studio
Brandovi
29.09.2008. Lino dječja hrana Podravke dobila nagradu Trusted Brand 2008
Asortiman robne marke Lino obuhvaća dehidriranu dječju hranu, dječji keks i instant čajeve za djecu

Prema istraživanju magazina Reader's Digest, u kojem su potrošači tijekom svibnja i lipnja ocjenjivali marke kojima najviše vjeruju, Podravkina Lino dječja hrana dobila je nagradu Trusted Brand 2008 u kategoriji dječja hrana, priopćeno je iz Podravke u ponedjeljak.

U priopćenju se ističe kako je riječ o cjelovitom istraživanju prema kategorijama kvalitete, izgleda, upotrebljivosti i primjerenosti cijene proizvoda, a dobivena nagrada dodatno potvrđuje trud koji Podravka već 38 godina ulaže u istraživanje i razvoj dječje hrane brinući o visokoj kvaliteti, sigurnosti i hranjivosti.

Asortiman robne marke Lino obuhvaća dehidriranu dječju hranu, dječji keks i instant čajeve za djecu.

Dehidrirana dječja hrana su pahuljice od žitarica s raznolikim dodacima, prilagođene ukusu djece koja mogu izabrati omiljeni okus među ukupno 15 različitih proizvoda.

Lako topive pahuljice bogate su mineralima i vitaminima neophodnim za rast i razvoj djeteta, bez konzervansa, umjetnih boja i ostalih aditiva.

Najomiljenijim Lino proizvodima: dječjoj hrani s dodatkom čokolade, potvrda i preporuka su otkrića o korisnim svojstvima čokolade Proizvodnja ovih proizvoda započela je 1970. s prvim okusom Lino Čokolino.

Posebnu, premium liniju dehidrirane Lino dječje hrane čine četiri visokovrijedna proizvoda obogaćena prebiotikom, pripremljena na bazi riže i kukuruza, bez glutena.

Ovi proizvodi povoljno utječu na organizam pa predstavljaju najbolji izbor za početak dohrane djeteta. Lino instant čajevi od kamilice, komorača i voćni čaj svojom blagotvornošću pomažu nježnom dječjem organizmu u otklanjaju tegoba te osvježavaju.

Lino keks ergonomski je oblikovan proizvod kojeg svako dijete s lakoćom može držati u ručicama i samostalno jesti, a obogaćen je i vitaminima kako bi osigurao ne samo ukusan, nego i zdrav međuobrok.
Proizvodi pod markom Lino se izvoze u dvadesetak zemalja svijeta, te imaju lidersku poziciju u Hrvatskoj i ostalim zemljama jugoistočne Europe.

Istraživanje Trusted Brand jedno je od najvećih europskih istraživanja potrošača prema proizvodima i robi široke potrošnje, a časopis Riders's Digest ga već osmu godinu organizira u 16 zemalja.

U Hrvatskoj se stav potrošača prema markama ocjenjuje po drugi puta, a istraživanje podržava Hrvatska gospodarska komora, dok za objektivnost podataka jamči agencija za istraživanje tržišta i medija Mediana Fides.

Povezani članci
21.05.16 Promocije
Održan finale Lino višebojca u Koprivnici
21.02.13 Zdravlje
Poznati sportaši isprobali Podravkine zdrave jelovnike i bodrili natjecatelje Lino višebojca u Donjem Miholjcu
22.12.12 Promocije
Dvije nagrade Coolinarici i jedna Linu na VIDI Web Top 100
13.11.12 Izvoz
Podravka tržištu Katara nudi Čokolino i Vegetu
20.06.12 Prehrambeni proizvodi
Osam Podravkinih proizvoda dobilo Superior Taste Award
06.06.12 Franchising
U Hrvatskoj je tijekom tri godine preuzeto 170 franšiznih marki
24.05.12 DOP
Finale Lino višebojca u Koprivnici
08.03.12 Brandovi
Istraživanje Reader's Digesta za oznake Trusted Brands 2012.
13.06.11 Trgovina na malo
Konzum dobitnik nagrade Trusted Brands
01.06.11 Brandovi
Dodijeljene nagrade Trusted Brand Hrvatska
06.04.11 Brandovi
Podravkina Lino dječja hrana dobila nagradu Trusted Brand
29.03.11 Brandovi
Hrvati više vjeruju euru nego članice eurozone
18.10.10 Brandovi
Zagreb: Predstavljeni ključni Best Buy Award dobitnici
04.10.10 Brandovi
Jana osvojila nagradu Trusted Brand
30.09.10 Trgovina na malo
Konzumu četvrtu godinu zaredom priznanje Trusted Brands
16.10.09 Trgovina na malo
Hrvati imaju povjerenja u domaće proizvode
18.09.09 Brandovi
Najvredniji svjetski brandovi i dalje Coca-Cola i IBM
18.08.09 Vijesti iz svijeta
Američki Reader's Digest ide u bankrot
12.11.08 Brandovi
Gorenje u Hrvatskoj osvojilo nagradu Trusted Brand
04.11.08 Brandovi
Predstavljeno istraživanje 'Trusted brand'
03.10.08 Brandovi
Podravka preuzela Čokolešnik i Čoko
19.08.08 Brandovi
Čokolino Day na Sarajevo film festivalu
18.08.08 Brandovi
Podravka na Sarajevo Film Festivalu
03.06.08 Brandovi
Podravka, Čokolino i Vegeta - Superbrandovi u BiH
16.04.08 Tvrtke i tržišta
Podravka i Ledo o suradnji na co-branding projektu Čokolino sladoleda
05.03.08 Brandovi
Podravka i Paramount Pictures dogovorili suradnju
15.06.07 DOP
Podravka i Sportske novosti do 2010. godine u projektu Čokolino višebojac
25.07.06 Istraživanja
Lažno čak 40 posto paškog sira
15.07.06 Trgovina na malo
Razbijen lanac krivotvoritelja Čokolina
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa