05.03.2008.
Podravka i Paramount Pictures dogovorili suradnju
Čokolino i Kronike Spiderwick prvi su primjer filmskog marketinga ovakve vrste u Hrvatskoj
Podravka je prva hrvatska tvrtka koja je, posredstvom Blitz film i video distribucije, dogovorila izravnu suradnju s jednim od najvećih svjetskih filmskih studija Paramount Pictures, a Čokolino je postao partner novog Paramountovog filma Kronike Spiderwick na tržištima jugoistočne Europe.
Temeljem sporazuma o supromociji filma s Paramountom, Podravka je dobila ekskluzivna prava, u kategoriji žitarica za doručak, za korištenje naslova i vizuala iz filma te je izdala posebnu seriju Čokolino žitarica s filmskim motivima, rečeno je na predstavljanju partnerstva u prostorima Cinestar kina u zagrebačkom Avenue mallu.
„Podravka je oduvijek veliku pozornost posvećivala inovacijama svojih brandova i razvijanju internacionalne mreže partnera, a suradnja branda Čokolino s Paramount Picturesom, jednim od najvećih svjetskih studija, definitivno je primjer još jednog iskoraka u našim aktivnostima“, istaknuo je član Uprave Podravke Saša Romac.
Prema njegovim riječima, Podravka je upravo pionirskim idejama u promidžbi svojih robnih marki pokazala kako se osmišljenim i inovativnim pristupom može doći do ciljane skupine potrošača.
Brend Čokolino na tržištu se pojavio početkom 2006. godine u obliku žitarica za doručak, a kasnije te godine predstavljen je kremni namaz pod istom robnom markom.
|
Iako relativno 'mlad' proizvod, Čokolino se jasnom brend strategijom nametnuo kao jedna od vodećih robnih marki u svom segmentu kako u Hrvatskoj tako i na tržištima zemalja bivše Jugoslavije, ističu iz koprivničke kompanije.
Tome u prilog dodaju i da je Čokolino na četvrtom međunarodnom sajmu brendova, koji se prošlog mjeseca održao u Beogradu, osvojio prvu nagradu za cjelokupan nastup.
Direktor marketinga Podravke Romeo Nakić naglasio je želju da se robna marka Čokolino pozicionira kao regionalni broj jedan kad su u pitanju dječji brendovi, takozvani 'kids brands', a današnju prezentaciju označio je dijelom nastojanja da Čokolino postane proizvod 'koji će voditi tržište', a ne biti samo vodeći u svom segmentu.
«Iako je filmski marketing u svijetu prisutan već 50 godina u Hrvatskoj do sada nije prepoznat kao put aktivne promidžbe. Tim je veće zadovoljstvo što se na na takav način prezentiranja proizvoda odlučio upravo domaći proizvođač,» rekla je Silvija Manestar, direktorica marketinga Blitz filma.
|
Tvrtka Blitz film i video distribucija u posljednje se dvije godine nametnula kao regionalni lider u filmskoj industriji. Na tržištu je prisutna od 2000. godine te, pored Hrvatske, posluje još u Sloveniji, Bosni i Hercegovini i Srbiji.
Ekskluzivni je distributer kompanija United International Pictures - UIP (Universal, Paramount, DreamWorks SKG) i Warner Bros Pictures International za teritorij Hrvatske, kao i ekskluzivni video distributer kompanija Sony Pictures Home Entertainment, Paramount Home Entertainment Global, a division of Viacom Global te DreamWorks Home Entertainment SKG za zemlje bivše Jugoslavije.
Blitz također surađuje s brojnim neovisnim filmskim kompanijama i distributerima, primjerice Icon Entertainment (u vlasništvu Mela Gibsona), Europa Corp (u vlasništvu Luca Bessona), Lion's Gate Intenational, Lakeshore Entertainment, Summit Entertainment itd.
Kronike Spiderwick u hrvatska kina dolaze 20. ožujka 2008. godine.
|
|
|
|