O marketingu
Seniko studio
Brandovi
05.03.2008. Podravka i Paramount Pictures dogovorili suradnju
Čokolino i Kronike Spiderwick prvi su primjer filmskog marketinga ovakve vrste u Hrvatskoj

Podravka je prva hrvatska tvrtka koja je, posredstvom Blitz film i video distribucije, dogovorila izravnu suradnju s jednim od najvećih svjetskih filmskih studija Paramount Pictures, a Čokolino je postao partner novog Paramountovog filma Kronike Spiderwick na tržištima jugoistočne Europe.

Temeljem sporazuma o supromociji filma s Paramountom, Podravka je dobila ekskluzivna prava, u kategoriji žitarica za doručak, za korištenje naslova i vizuala iz filma te je izdala posebnu seriju Čokolino žitarica s filmskim motivima, rečeno je na predstavljanju partnerstva u prostorima Cinestar kina u zagrebačkom Avenue mallu.

„Podravka je oduvijek veliku pozornost posvećivala inovacijama svojih brandova i razvijanju internacionalne mreže partnera, a suradnja branda Čokolino s Paramount Picturesom, jednim od najvećih svjetskih studija, definitivno je primjer još jednog iskoraka u našim aktivnostima“, istaknuo je član Uprave Podravke Saša Romac.

Prema njegovim riječima, Podravka je upravo pionirskim idejama u promidžbi svojih robnih marki pokazala kako se osmišljenim i inovativnim pristupom može doći do ciljane skupine potrošača.

Brend Čokolino na tržištu se pojavio početkom 2006. godine u obliku žitarica za doručak, a kasnije te godine predstavljen je kremni namaz pod istom robnom markom.
Iako relativno 'mlad' proizvod, Čokolino se jasnom brend strategijom nametnuo kao jedna od vodećih robnih marki u svom segmentu kako u Hrvatskoj tako i na tržištima zemalja bivše Jugoslavije, ističu iz koprivničke kompanije.

Tome u prilog dodaju i da je Čokolino na četvrtom međunarodnom sajmu brendova, koji se prošlog mjeseca održao u Beogradu, osvojio prvu nagradu za cjelokupan nastup.

Direktor marketinga Podravke Romeo Nakić naglasio je želju da se robna marka Čokolino pozicionira kao regionalni broj jedan kad su u pitanju dječji brendovi, takozvani 'kids brands', a današnju prezentaciju označio je dijelom nastojanja da Čokolino postane proizvod 'koji će voditi tržište', a ne biti samo vodeći u svom segmentu.

«Iako je filmski marketing u svijetu prisutan već 50 godina u Hrvatskoj do sada nije prepoznat kao put aktivne promidžbe. Tim je veće zadovoljstvo što se na na takav način prezentiranja proizvoda odlučio upravo domaći proizvođač,» rekla je Silvija Manestar, direktorica marketinga Blitz filma.
Tvrtka Blitz film i video distribucija u posljednje se dvije godine nametnula kao regionalni lider u filmskoj industriji. Na tržištu je prisutna od 2000. godine te, pored Hrvatske, posluje još u Sloveniji, Bosni i Hercegovini i Srbiji.

Ekskluzivni je distributer kompanija United International Pictures - UIP (Universal, Paramount, DreamWorks SKG) i Warner Bros Pictures International za teritorij Hrvatske, kao i ekskluzivni video distributer kompanija Sony Pictures Home Entertainment, Paramount Home Entertainment Global, a division of Viacom Global te DreamWorks Home Entertainment SKG za zemlje bivše Jugoslavije.

Blitz također surađuje s brojnim neovisnim filmskim kompanijama i distributerima, primjerice Icon Entertainment (u vlasništvu Mela Gibsona), Europa Corp (u vlasništvu Luca Bessona), Lion's Gate Intenational, Lakeshore Entertainment, Summit Entertainment itd.

Kronike Spiderwick u hrvatska kina dolaze 20. ožujka 2008. godine.

Povezani članci
21.05.16 Promocije
Održan finale Lino višebojca u Koprivnici
22.12.12 Promocije
Dvije nagrade Coolinarici i jedna Linu na VIDI Web Top 100
13.11.12 Izvoz
Podravka tržištu Katara nudi Čokolino i Vegetu
24.05.12 DOP
Finale Lino višebojca u Koprivnici
30.05.11 Promocije
Veliko finale Lino višebojca razgalilo srca 1300 djece
03.10.08 Brandovi
Podravka preuzela Čokolešnik i Čoko
29.09.08 Brandovi
Lino dječja hrana Podravke dobila nagradu Trusted Brand 2008
25.09.08 Korisne informacije
Započela treća sezona Čokolino višebojca
19.09.08 DOP
Podravka dodijelila stipendiju pobjednici Čokolino višebojca
19.08.08 Brandovi
Čokolino Day na Sarajevo film festivalu
18.08.08 Brandovi
Podravka na Sarajevo Film Festivalu
03.06.08 Brandovi
Podravka, Čokolino i Vegeta - Superbrandovi u BiH
16.04.08 Tvrtke i tržišta
Podravka i Ledo o suradnji na co-branding projektu Čokolino sladoleda
14.12.07 DOP
Ivano Balić oduševio natjecatelje Čokolino višebojca u Koprivnici
05.07.07 DOP
Husqvarna pokrenula projekt uređenja dječjih vrtića
15.06.07 DOP
Podravka i Sportske novosti do 2010. godine u projektu Čokolino višebojac
25.07.06 Istraživanja
Lažno čak 40 posto paškog sira
15.07.06 Trgovina na malo
Razbijen lanac krivotvoritelja Čokolina
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa