Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
O marketingu
>>
Brandovi
Utorak, 23.04.2024
O marketingu
Osnove marketinga
Brandovi
Istraživanja
Odnosi s javnošću
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Brandovi
12.11.2008.
Gorenje u Hrvatskoj osvojilo nagradu Trusted Brand
Već drugu godinu za redom hrvatski čitatelji revije Reader's Digest izabrali su Gorenje kao robnu marku kojoj u kategoriji kućanskih aparata najviše vjeruju. Više od polovice, gotovo 53% njih, na temelju tradicije i kvalitete, najviše vjeruje Gorenju, a zatim slijede Elektrolux i Končar s 8,3%, navodi se u priopćenju Gorenja.
Istraživanje je među čitateljima revije Reader's Digest uz potporu Hrvatske gospodarske komore izvršila agencija Mediana Fides Zagreb, koja na području istraživanja javnog mijenja i tržišta ima višegodišnje iskustvo.
Čitatelji su u upitnik upisivali imena robnih marki koje po njihovom mišljenju zaslužuju najviše povjerenja i imaju najviši status. Robne marke su ocjenjivali prema kvaliteti, izgledu, upotrebljivosti i primjerenosti cijene.
S jedne strane, ova nagrada potvrđuje status Gorenja u Hrvatskoj kao prepoznate i ugledne robne marke kojoj potrošači vjeruju, a s druge strane potvrđuje i dosadašnji dobar rad tvrtke Gorenje na hrvatskom tržištu. Hrvatsko tržište tako ostaje jedno od najznačajnijih za prodaju Gorenje proizvoda, zaključuje se u priopćenju.
Povezani članci
08.03.12
Brandovi
Istraživanje Reader's Digesta za oznake Trusted Brands 2012.
13.06.11
Trgovina na malo
Konzum dobitnik nagrade Trusted Brands
01.06.11
Brandovi
Dodijeljene nagrade Trusted Brand Hrvatska
29.03.11
Brandovi
Hrvati više vjeruju euru nego članice eurozone
18.10.10
Brandovi
Zagreb: Predstavljeni ključni Best Buy Award dobitnici
04.10.10
Brandovi
Jana osvojila nagradu Trusted Brand
30.09.10
Trgovina na malo
Konzumu četvrtu godinu zaredom priznanje Trusted Brands
16.10.09
Trgovina na malo
Hrvati imaju povjerenja u domaće proizvode
18.09.09
Brandovi
Najvredniji svjetski brandovi i dalje Coca-Cola i IBM
04.11.08
Brandovi
Predstavljeno istraživanje 'Trusted brand'
29.09.08
Brandovi
Lino dječja hrana Podravke dobila nagradu Trusted Brand 2008
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.