16.10.2009.
Hrvati imaju povjerenja u domaće proizvode
Robne marke kojima potrošači vjeruju među uslužnim kategorijama su Zagrebačka banka, Konzum, Croatia osiguranje, Generalturist, Vip i Ina
Prema istraživanju o povjerenju robnim markama (Trusted Brand) časopisa Reader's Digest Hrvatska domaće robne marke drže primat u kategorijama prehrane i usluga.
Uvjerljivi pobjednici po treći put su Dukat, Franck, Kraš, Cedevita, Gavrilović i Ožujsko pivo među prehrambenim kategorijama, a Konzum, Zagrebačka Banka, Croatia Osiguranje, Generalturist, Vip i Ina u uslužnima.
Uspoređujući rezultate pobjedničkih robnih marki u tri godine, povjerenje hrvatskih potrošača može se ocijeniti kao - stabilno.
Svrha je istraživanja otkriti kojim robnim markama potrošači najviše vjeruju i kako ih ocjenjuju prema pojedinačnim kategorijama proizvoda i usluga. U 37 kategorija proizvoda i usluga među pobjednicima su 22 domaće i 13 stranih robnih marki.
U kategorijama tehničkih proizvoda pobjednici su strane robne marke. Već treću godinu u kategorijama automobil, mobilni telefon, osobno računalo, fotoaparati i kamere i kućanski uređaji, pobjeđuju Opel, Nokia, Hewlett Packard, Sony i Gorenje.
Nivea je u tri godine čak 11 puta osvojila status Trusted Branda u kategorijama kozmetičkih sredstava i sredstava za njegu kože i kose, što je čini najuspješnijim brendom ovog istraživanja.
U kategorijama kreditna kartica, deterdžent za pranje rublja, žitna hrana, namještaj i internetski poslužitelj trostruki pobjednici su American Express, Ariel, Vitalis, Lesnina i T-Com.
Istraživanje Trusted Brands ove godine je provedeno i u medijskim kategorijama - televizijska emisija, radijska postaja i dnevne novine. U kategoriji televizijskih emisija Hrvati najviše vjeruju Dnevniku HTV-a. Između radijskih postaja izabrana je Antena, a među dnevnim novinama anketirani povjerenje iskazuju 24 Sata.
Nakon tri godine istraživanja, 45 domaćih i stranih robnih marki u Hrvatskoj steklo je status Trusted Branda (robne marke kojoj potrošači vjeruju). (Bankamagazin)
|
|
|
|