Trgovina
Seniko studio
Trgovina na malo
16.10.2009. Hrvati imaju povjerenja u domaće proizvode
Robne marke kojima potrošači vjeruju među uslužnim kategorijama su Zagrebačka banka, Konzum, Croatia osiguranje, Generalturist, Vip i Ina

Prema istraživanju o povjerenju robnim markama (Trusted Brand) časopisa Reader's Digest Hrvatska domaće robne marke drže primat u kategorijama prehrane i usluga.

Uvjerljivi pobjednici po treći put su Dukat, Franck, Kraš, Cedevita, Gavrilović i Ožujsko pivo među prehrambenim kategorijama, a Konzum, Zagrebačka Banka, Croatia Osiguranje, Generalturist, Vip i Ina u uslužnima.

Uspoređujući rezultate pobjedničkih robnih marki u tri godine, povjerenje hrvatskih potrošača može se ocijeniti kao - stabilno.

Svrha je istraživanja otkriti kojim robnim markama potrošači najviše vjeruju i kako ih ocjenjuju prema pojedinačnim kategorijama proizvoda i usluga. U 37 kategorija proizvoda i usluga među pobjednicima su 22 domaće i 13 stranih robnih marki.

U kategorijama tehničkih proizvoda pobjednici su strane robne marke. Već treću godinu u kategorijama automobil, mobilni telefon, osobno računalo, fotoaparati i kamere i kućanski uređaji, pobjeđuju Opel, Nokia, Hewlett Packard, Sony i Gorenje.

Nivea je u tri godine čak 11 puta osvojila status Trusted Branda u kategorijama kozmetičkih sredstava i sredstava za njegu kože i kose, što je čini najuspješnijim brendom ovog istraživanja.

U kategorijama kreditna kartica, deterdžent za pranje rublja, žitna hrana, namještaj i internetski poslužitelj trostruki pobjednici su American Express, Ariel, Vitalis, Lesnina i T-Com.

Istraživanje Trusted Brands ove godine je provedeno i u medijskim kategorijama - televizijska emisija, radijska postaja i dnevne novine. U kategoriji televizijskih emisija Hrvati najviše vjeruju Dnevniku HTV-a. Između radijskih postaja izabrana je Antena, a među dnevnim novinama anketirani povjerenje iskazuju 24 Sata.

Nakon tri godine istraživanja, 45 domaćih i stranih robnih marki u Hrvatskoj steklo je status Trusted Branda (robne marke kojoj potrošači vjeruju). (Bankamagazin)

Povezani članci
08.03.12 Brandovi
Istraživanje Reader's Digesta za oznake Trusted Brands 2012.
13.06.11 Trgovina na malo
Konzum dobitnik nagrade Trusted Brands
01.06.11 Brandovi
Dodijeljene nagrade Trusted Brand Hrvatska
29.03.11 Brandovi
Hrvati više vjeruju euru nego članice eurozone
18.10.10 Brandovi
Zagreb: Predstavljeni ključni Best Buy Award dobitnici
04.10.10 Brandovi
Jana osvojila nagradu Trusted Brand
30.09.10 Trgovina na malo
Konzumu četvrtu godinu zaredom priznanje Trusted Brands
18.09.09 Brandovi
Najvredniji svjetski brandovi i dalje Coca-Cola i IBM
12.11.08 Brandovi
Gorenje u Hrvatskoj osvojilo nagradu Trusted Brand
04.11.08 Brandovi
Predstavljeno istraživanje 'Trusted brand'
29.09.08 Brandovi
Lino dječja hrana Podravke dobila nagradu Trusted Brand 2008
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa