Seniko studio
Broj 5/2011
Izdvajamo iz broja:
Broj 5-2011 - Ante Gavranović
Hrvatska industrijalizacija - prof. dr. sc. Ljubo Jurčić
Taoci nerazumne politike - Ante Gavranović
U središtu ekonomske politike treba biti proizvodnja
Mogući put izlaska iz krize - dr. sc. Guste Santini
FMCG&Retail Arena okupila vodeće predstavnike prehrambene industrije i maloprodaje
Codex Alimentarius - mr. sc. Tea Havranek, dipl. ing.
Triput DA za postavljanje ciljeva - Hrvoje Bogdan
Kako kreirati uspješan program vjernosti kupaca (3) - prof. dr. sc. Zvonimir Pavlek
Bio otpad i njegovo pravilno prikupljanje - Marko Brnčić
Novi Zakon o javnoj nabavi - Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva ; Uprava za sustav javne nabave
Zakonsko mjeriteljstvo - Anđelko Pavlic
Na 6. međunarodnom festivalu vina i kulinarstva rekordan broj izlagača
S a d r ž a j - 5 - 2011
Agrokor povećao prihode 8 posto u prvih osam mjeseci
Najavljena je nova investicija u mljekare Belja teška oko dva milijuna eura, a pregovara se da Zott ubuduće distribuira ABC sir na tržište srednje Europe

Agrokor je u prvih osam mjeseci 2011. godine ostvario organski rast prihoda od 8 posto, a Agrokorove kompanije uspjele su i na svojim "starim" tržištima generirati rast unatoč agresivnom prodoru privatnih marki.

To je među ostalim u srijedu kazala Ljerka Puljić, starija izvršna potpredsjednica Agrokora, predstavljajući rezultate istraživanja Ipsos Pulsa o snazi brendova među potrošačima.

"Onaj tko u realnom sektoru uspije steći ili opravdati povjerenje potrošača taj ima budućnost", poručila je Puljić istaknuvši da u Agrokoru vjeruju u budućnost brendova bez obzira na poplavu privatnih marki proizvoda.

Istraživanje je naime pokazalo da se prva tri mjesta BRANDscore liste TOP30 zauzimaju Agrokorovi brendovi Zvijezda ulje, Jamnica mineralna voda i Zvijezda majoneza, dok ih je još šest među prvih 30 - Zvijezda stolni margarin, Ledo povrće, ABC sirni namaz, Ledo riba, Jana, te Ledo tijesta.

Među 30 najjačih brendova nema primjerice Vegete ni nekog drugog Podravkinog proizvoda, ali se nalaze proizvodi Francka, Kraša, Gavrilovića, Dukata, te nekih brandova stranih proizvođača poput Coca-Cole, Orbita, Milke i drugih.
Inače, istraživanje je provedeno na uzorku od 2000 ispitanika i za oko 1000 brandova podijeljenih u oko 60 kategorija robe široke potrošnje.

U svrhu projekta Ipsos Puls je izradio i novi indeks BRANDscore - indikator snage branda koji omogućuje njihovo uspoređivanje te formiranje rang ljestvica od "najjačih do "najslabijih" brandova. Istraživanje će se ubuduće dvaput godišnje provoditi u Hrvatskoj i Srbiji te jednom godišnje u BiH.

Velike se nade polažu u ABC sir
Govoreći o daljnjim planovima Agrokora, Puljić je najavila i početak nove investicije u modernizaciju i proširenje kapaciteta mljekare u Belju teške oko dva milijuna eura koja će omogućiti povećanje proizvodnje popularnog ABC sira. Također je napomenula da se vode pregovori o izvozu značajnijih količina ABC sira u srednju Europu u što se polažu velike nade.

Naime, kako se doznaje, s obzirom da je Agrokorova Zvijezda distributer Zott Mozzarelle u Hrvatskoj, razgovara se o tome da Zott ubuduće distribuira ABC sir na onim tržištima gdje on radi. (Bankamagazin)

Izdvajamo iz broja:
Broj 5-2011
Hrvatska industrijalizacija
Taoci nerazumne politike
U središtu ekonomske politike treba biti proizvodnja
Mogući put izlaska iz krize
FMCG&Retail Arena okupila vodeće predstavnike prehrambene industrije i maloprodaje
Codex Alimentarius
Triput DA za postavljanje ciljeva
Kako kreirati uspješan program vjernosti kupaca (3)
Bio otpad i njegovo pravilno prikupljanje
Novi Zakon o javnoj nabavi
Zakonsko mjeriteljstvo
Na 6. međunarodnom festivalu vina i kulinarstva rekordan broj izlagača
S a d r ž a j - 5 - 2011
Arhiva
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa