30.05.2011.
Predstavljanje Hrvatske u Parizu
Odakle potječe kravata koju su modno osviješteni Francuzi još u 17. stoljeću vezali na francuskom dvoru, što je to INFRAREDDESIGN i kako izgleda paška čipka, imali su prilike saznati Parižani i brojni turisti koji su danas prisustvovali otvorenju Be CROative, kao dijela konceptualne izložbe Le Village de la Croatie, na Place du Palais Royal u samom centru Pariza.
Konceptualna izložba Le Village de la Croatie organizirana je od Hrvatske gospodarske komore i Hrvatske turističke zajednice s ciljem predstavljanja Hrvatske kroz tri glavne točke - hrvatski kvalitetni proizvodi i inovatori predstavljeni su putem multimedijalne izložbe "Be CROative", hrvatski turistički proizvod promovira Hrvatska turistička zajednica, a po prvi puta je osmišljena i interaktivna izložba Hrvatska kao zemlja prirode, tradicije i kreativnosti kojom se naša zemlja predstavlja putem njenih najvažnijih komparativnih prednosti, izvijestili su u ponedjeljak iz HGK.
"Izuzetno smo ponosni što smo prva zemlja u svijetu kojoj su Francuzi izašli u susret i omogućili predstavljanje na ovom znamenitom trgu ispred legendarnog Louvrea. Upravo zato smo za ovu priliku otišli korak dalje od tradicionalnog predstavljanja putem izložbe Be CROative te u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom organizirali predstavljanje Hrvatske jednim sasvim novim i inovativnim konceptom koji su Francuzi simbolično nazvali Le Village de la Croatie. Vjerujem da će se brojni posjetitelji iznenaditi kad otkriju kakva bogatstva posjeduje Hrvatska koja je ne samo zemlja izuzetnih prirodnih ljepota, već i prebogatog kulturnog nasljeđa te je prava riznica kvalitetnih proizvoda", rekao je Trpimir Župić, direktor izložbe Be CROative.
Svečanom otvorenju nazočio je i francuski ministar Patrick Ollier koji je izrazio veliko zadovoljstvo gostovanjem hrvatske izložbe na znamenitom trgu Place du Palais Royal.
"Ovdje sam prvenstveno ne kao član francuske Vlade, već prijatelj Hrvatske koji je svojedobno kao gradonačelnik Pariza pružio ruku prijateljstva gradu Dubrovniku. Hrvatska velikim koracima ide prema EU, a u tom nastojanju imate svu moju potporu", izjavio je Ollier.
|
Hrvatska gospodarska komora, pored izložbe Be CROative koja se ovom prigodom održava po 20. puta, predstavlja i novi koncept i to u sklopu interaktivnog izložbenog prostora 'Hrvatska - zemlja prirode, tradicije i kreativnosti'.
Cilj ovog koncepta jest predstaviti Hrvatsku putem njenih najznačajnijih obilježja – iznimnih prirodnih ljepota, bogate tradicije i kulturne baštine te kreativnosti koja je oduvijek bila značajka hrvatskog naroda.
Tako su ljepote i posebnosti hrvatske prirode predočene kroz priču o pet elemenata – voda, zrak, zemlja, drvo i kamen, a posjetitelji imaju priliku čuti zvukove mora, mirisati lavandu, opipati zemlju crnicu i doživjeti brački kamen.
Hrvatska tradicija brodogradnje simbolički je predstavljena putem inovativnih trodimenzionalnih razglednica dizajnerica Katarine Eljuge i Ive Rodić, a posjetitelji se imaju prilike upoznati i s licitarom, hrvatskim tradicijskim kolačem.
Da je Hrvatska zemlja kreativnosti dokazuje i jedinstveni izum u svijetu dr.sc. Ivane Žiljak Stanimirović – INFRAREDDESIGN, inovacija koja je dobila više od 30 nagrada u svijetu, a koja je instalirana u sklopu ove izložbe.
Posjetiteljima se dijele letci s posebnim kodom kojim putem detekcije na INFRAREDDESIGNE-u mogu otkriti jesu li dobitnici jedne od brojnih nagradnih igara koje će se održavati svakoga dana za vrijeme trajanja izložbe.
Hrvatska gospodarska komora multimedijalnom izložbom "Be CROative“, a koja se u Parizu održava u sklopu konceptualne izložbe Le Village de la Croatie, već petu godinu za redom kontinuirano promovira Hrvatsku u inozemstvu kao zemlju znanja, kreativnih i inovativnih ljudi, domovinu svjetski poznatih izuma, izumitelja i znanstvenika te hrvatske kvalitetne proizvode, nosioce znakova "Izvorno hrvatsko“ i "Hrvatska kvaliteta“.
|
Do sada je održano 20 iznimno uspješnih "Be CROative“ izložbi u zemlji i inozemstvu i to u Europi, Australiji, Sjevernoj i Južnoj Americi te Aziji. Ove se godine izložba održala u Poljskoj (Varšava), Slovačkoj (Bratislava) i Švedskoj (Lindevad).
U sklopu izložbe Be CROative u Parizu HGK predstavlja brojne hrvatske proizvode, nosioce prestižnih znakova "Izvorno hrvatsko" i "Hrvatska kvaliteta".
Među njima su Podravkina Vegeta, Plivin Sumamed, Badelova šljivovica, Kraševa Bajadera, Paprenjak – tradicionalni hrvatski kolač tvrtke Paprenjak, voćni sirup Amarena i Maraschino iz Maraske, Paška čipka, Paški sir Sirane Gligora, kolekcija dubrovačkog nakita i morčića zlatarne Križek, Lepoglavska čipka, Posedarski pršut te Brač fini sapuni od maslinova ulja.
Također će biti predstavljena i Gavrilovićeva salama, Baranjski kulen iz Belja, kemijske olovke i nalivpera tvrtke TOZ - Penkala, vino Dingač vinarije Dingač, Pošip Čara vinarije Pošip, Ivan Dolac vinarije Svirče, benkovački i istarski kamen, Bermet Filipec, Dukatov sir Dimsi, Melem tvrtke Neva, vinjak Trenk iz Zvečeva, Traminac Iločkih podruma, Graševina od Kutjeva, Rukatac Smokvica, Žlahtina Toljanić PZ Gospoja iz Vrbnika, Parketi Galeković, Vrša na sklapanje Obrta Trapula, Radiodifuzni odašiljači RIZ Odašiljača, Vindijini sirevi Caprodur i Ovidur, ekstra djevičansko maslinovo ulje Marco Polo te Programski sustav Telegre topXview.
Tom prilikom posjetitelji će imati priliku upoznati i brojne izume porijeklom iz Hrvatske: Penkalinu kemijsku, Vučetićev daktiloskop za otkrivanje otiska prsta, Vrančićev padobran, Lupisov torpedo, Teslinu izmjeničnu struju i brojne druge.
Svih 235 proizvoda nosioca znakova "Hrvatska kvaliteta“ i 116 proizvoda nositelja znaka "Izvorno hrvatsko“ prezentiraju se putem promotivnih spotova koji se prikazuju na plazmama tijekom trajanja izložbe, kataloga sa svim nositeljima znakova ali i putem već prepoznatljive "Be CROative“ kocke, ističu iz HGK.
|
|
|
|