09.10.2012.
Be CROative: Hrvatski dan na sajmu EXPO REAL u Münchenu
Hrvatska prije svega treba investicije. Njemačka je oduvijek bila naš prirodni gospodarski partner po pitanju turizma, trgovanja i investicija. Danas ovdje Hrvatska nudi konkretne investicijske projekte i naša je istinska želja da se to i prepozna, izjavio je veleposlanik Hrvatske u Njemačkoj dr.sc. Miro Kovač pred brojnim uzvanicima i investitorima okupljenim na svečanom otvorenju izložbe Be CROative na sajmu EXPO REAL u Münchenu.
Na sajmu su održane i prezentacije "Be CROative“ i "Croatia – Unique location for your business“. Tom je prilikom, govoreći o izložbi Be CROative te važnosti prisutnosti Hrvatske na ovako važnom sajmu, potpredsjednica HGK za gospodarstvo, europske integracije i pitanja EU Vesna Trnokop Tanta naglasila kako je Hrvatska gospodarska komora pokrenula projekt "Be CROative" izložbe kako bi diljem svijeta promovirala naše kvalitetne proizvode te Hrvatsku kroz njene komparativne prednosti, dok je posebice za ovaj sajam osmišljen koncept koji prije svega nastoji istaknuti prednosti investiranja.
Hrvatska je na pragu ulaska u Europsku uniju te se nadamo da će taj događaj privući više greenfield investicija, a samim time i investicija u hrvatski realni sektor, što bi značajno potaknulo gospodarski rast, naglasila je Trnokop Tanta.
Predstavljajući Hrvatsku, njezino gospodarstvo te investicijske mogućnosti, direktorica Centra za investicije HGK Silva Stipić Kobali naglasila je kako su jedinstveni geostrateški položaj koji Hrvatska zauzima, moderna prometna i telekomunikacijska infrastruktura, dobra povezanost s glavnim europskim prometnim pravcima, politička i ekonomska stabilnost, te skori ulazak u članstvo Europske unije samo neke od prednosti koje Hrvatska ima.
Osim toga, kazala je, Hrvatska ulagačima nudi i olakšan ulaz na europska i svjetska tržišta, visokoobrazovanu, višejezičnu i stručnu radnu snagu, razvijenu poslovnu infrastrukturu, te visoku kvalitetu života.
|
Stipić Kobali je pred brojnim zainteresiranim investitorima održala prezentaciju i predstavila "Invest in Croatia" kao dio novog koncepta izložbe "Be CROative" u sklopu kojeg su ponuđeno 19 investicijskih projekta iz područja turizma, infrastrukture, obnovljivih izvora energije, znanosti i tehnologije i nekretnina, s naglaskom na posebne uvjete, olakšice, poticaje i tehničke/operativne pojedinosti kako bi se pružile informacije svima žele poslovati u Hrvatskoj.
Predsjednik Udruženja poslovanja nekretninama HGK Dubravko Ranilović govorio je o stanju, aktualnostima i potencijalima na tržištu nekretnina RH, te naglasio kako je Hrvatska među rijetkim zemljama kojoj spoj kulturne baštine, tradicije i očuvane prirode daje dodanu vrijednost koju investitori u nekretnine trebaju prepoznati.
Nakon iznimno pozitivnog odaziva koji je izložba "Be CROative" polučila na sajmu investicija u Milanu, Hrvatska gospodarska komora nastavlja promociju hrvatskoga gospodarstva u inozemstvu i poticanja ulaganja u Republiku Hrvatsku, ovoga puta na jednom od najvećih sajmova za nekretnine i investicije u Europi – EXPO REAL koji se održava od 8. do 10. listopada u njemačkom Münchenu. U sklopu sajma u organizaciji Komore predstavlja se i sedam agencija, članica Udruženja poslovanja nekretninama HGK.
EXPO REAL je najveći B2B sajam nekretnina i investicija u Europi koji je orijentiran na umrežavanje i stvaranje vrijednih poslovnih kontakata. Na više od 64.000 četvornih metara okuplja 1.610 izlagača, a sudionici sajma pokrivaju čitav spektar u industriji nekretnina: projekt programere i menadžere, investitore i financijere, savjetnike i agente, arhitekte i urbaniste, te brojne predstavnike ekonomskih regija i gradova. Sajam je obogaćen opsežnim programom konferencija te više od pet foruma na kojima se raspravlja o aktualnim trendovima na tržištu nekretnina, financijskim tržištima i investicijama.
S obzirom na aktualne ekonomske prilike u zemlji i najavljene aktivnosti Vlade RH u jačanju gospodarstva, kao i pokretanje novog investicijskog ciklusa, HGK je ove godine osmislila sveobuhvatni koncept izložbe stavljajući naglasak na investicije u Republici Hrvatskoj. Stoga izložba „Be CROative“ ima novu komponentu „Invest in Croatia“ kojoj je cilj predstaviti Hrvatsku i njeno gospodarstvo kao privlačnu ulagačku destinaciju s vrijednim i kvalitetnim investicijskim potencijalom.
|
"Invest in Croatia" je kao kontaktna točka u sklopu izložbe "Be CROative" koja potencijalnim investitorima pruža informacije o investicijskim projektima na području Hrvatske, ulagačkoj klimi i uvjetima poslovanja. Kako bi se zainteresirani investitori što podrobnije informirali o ponuđenim projektima, izrađen je i katalog o investicijskoj klimi u RH te investicijskim projektima koji se dijeli na sajmu, a isti je prezentiran i putem video projekcija tijekom održavanja izložbe.
Katalog sadrži 19 projekata iz područja turizma, infrastrukture, obnovljivih izvora energije, znanosti i tehnologije te nekretnina. Svi projekti predstavljeni su i na DVD-ima na kojima se nalaze detaljnije informacije o svakom pojedinom projektu.
Na izložbi "Be CROative" u Münchenu predstavljeni su projekti: Poslovna zona Nova Sela, Miklavija intermodalni logistički centar, Aerodrom Otočac, Zračna luka Rijeka, Turistička zona Sestrice, Obnova Blatnih kupki Lječilišta Topusko, Zabavni park Kneginec, Zdravstveni turizam Biograd na moru, Golf & Country Club Zagreb, Pašman resort, Resort "Stacijon-Markovac", City Colloseum Centar, Toranj Imperium, Phoenix Plaza, Hotel Opatija, Vjetroelektrana Tovarnik, Thermae Hortus Croatie – Vrt Hrvatske.
Jedna od glavnih zadaća HGK je oduvijek bila promocija hrvatskoga gospodarstva u zemlji i inozemstvu. Upravo je Komora organizator i idejni začetnik ovakvog originalnog predstavljanja Hrvatske putem projekta "Be CROative" kojim HGK od 2007. godine u inozemstvu promovira kvalitetne hrvatske proizvode nastale na temeljima hrvatske tradicije, razvojno-istraživačkog rada i inovacija (nosioci oznaka "Izvorno hrvatsko" i "Hrvatska kvaliteta"), svjetski poznate izume Hrvata te Hrvatsku koja, osim što je domovina vrhunskih sportaša i država iznimnih prirodnih ljepota, također i zemlja pametnih, inovativnih i kreativnih ljudi.
Vizualni izgled izložbenog prostora u obliku dvije kocke simbolički predstavlja Hrvatsku, a multimedijalna izložba po principu "gledaj, slušaj, osjeti" dočarava posjetiteljima Hrvatsku u njenom najboljem izdanju. U luksuznim staklenim vitrinama izloženi su brojni hrvatski proizvodi nosioci znakova "Izvorno hrvatsko" i "Hrvatska kvaliteta" te svjetski poznati izumi Hrvata, dok se na videozidu prikazuju slike hrvatskih proizvoda popraćene tipičnim zvukovima mora, galebova, cvrčaka i dalmatinskih kampanela. Svi proizvodi prezentirani su putem promotivnih video spotova koji se izmjenjuju na plazmama tijekom trajanja izložbe te promotivnih CD-ova i kataloga koji se dijele posjetiteljima.
"Be CROative" izložba namijenjena je svakome tko želi osjetiti, okusiti i upoznati Hrvatsku u najboljem mogućem svjetlu - kao modernu zemlju 21. stoljeća, zemlju inventivnih i kreativnih ljudi, domovinu kvalitetnih proizvoda te atraktivnu destinaciju za svakog investitora, navode iz HGK.
|
|
|
|