11.09.2008.
Tedeschi: Želimo da Farmacia postane jedinstveni brand
Atlanticov lanac ljekarni drugi je u Hrvatskoj po prometu i broju ljekarni
Osnivač i većinski vlasnik Atlantic Grupe Emil Tedeschi zadovoljan je rezultatima dionice nakon prošlogodišnjeg izlaska na burzu, te najavljuje širenje svog lanca ljekarni Farmacia u kojima će nuditi besplatne savjete i kontrolne preglede.
Dodao je i kako se nalazi u pregovorima za nekoliko mogućih transakcija, od kojih će neke sigurno biti realizirane u 2008. ili 2009., ali nije otkrio detalje.
|
Emil Tedeschi
Zašto ste se odlučili na kupnju lanca ljekarni?
Dobar dio djelatnosti Atlantic Grupe odvija se unutar gospodarskog ili tržišnog segmenta koji zovemo consumer healthcare, što čini i važan dio naše razvojne strategije.
S proizvodima iz portfelja branda Dietpharm, vodeće robne marke dodataka prehrani u Hrvatskoj, već smo prisutni u ljekarničkom sustavu koji je osnovni Dietpharmov prodajni kanal.
Za kupnju vlastitih ljekarni i razvoj ljekarničkog lanca strateški smo se odlučili primarno zbog prirode poslovanja ljekarni koje za nas predstavljaju proširenje consumer healthcare segmenta, jednako koliko su nam važne i kao prodajni kanal za naš asortiman, prije svega u Dietpharmu, ali i za čitav niz drugih brandova iz naše vlastite proizvodnje (npr. Uvin H, Purisan) ili iz distribucijskog portfelja (npr. Scholl).
Trenutno smo na ukupnom hrvatskom ljekarničkom tržištu na drugom mjestu po broju ljekarni, poslije Medike, a po prometu smo drugi poslije Grada Zagreba.
Nastojimo utemeljiti jedinstveni brand – Farmacia - kao sinonim naše ponude koja će značiti pružanje kvalitetne i potpune usluge pacijentima, pridržavajući se svih zakonskih normi i dobre ljekarničke prakse.
|
Koliko će se ponuda u Vašim ljekarnama razlikovati od onih u vlasništvu države?
Naša je strategija dodanom vrijednošću stvoriti prepoznatljivost na tržištu. Namjeravamo uvesti jedan drukčiji pristup koji će značiti kvalitetniju i kompletniju ukupnu uslugu u našim ljekarnama.
Tako razvijamo niz programa za pacijente, primjerice kroz besplatna savjetovanja i kontrole u suradnji sa stručnim i ovlaštenim osobljem, poput mjerenja i kontroliranja krvnog tlaka te niza sličnih programa.
S jednakom posvećenošću razvijamo i prijedloge programa stipendiranja studenata farmacije, s ciljem daljnjeg razvoja i unapređenja struke i osiguravanja budućnosti profesije.
Posebnu pozornost namjeravamo posvetiti studentima iz manjih sredina, kojima bi se stipendijom omogućio studij uz zajamčen povratak i zaposlenje u mjestu iz kojeg dolaze.
Daljnjim širenjem našeg lanca Farmacia namjeravamo jačati prisutnost na ljekarničkom tržištu, kontinuirano razvijajući jednaku razinu usluge u velikim gradskim središtima i manjim sredinama.
Kakve poslovne rezultate Atlantic Grupe očekujete u 2008.?
Očekujemo da će kompanija u 2008. godini ostvariti konsolidiranu prodaju od oko 2,1 milijarde kuna, što u odnosu na prethodnu godinu predstavlja porast od gotovo 30 posto. Neto dobit Atlantic Grupe za ovu godinu porast će prema našoj procjeni 47 posto u usporedbi s 2007., na oko 80 milijuna kuna.
|
Planirate li akvizicije u ovoj ili idućoj godini?
Atlantic Grupa sustavno razmatra mogućnosti rasta, organski i kroz akvizicije. Pregovaramo o nekoliko različitih potencijalnih transakcija, a ovisno o okolnostima i trenutku neke od njih će do kraja ove i tijekom iduće godine zasigurno biti i realizirane.
S obzirom na globalnu krizu na tržištu kapitala, jeste li zadovoljni rezultatima dionice Atlantica na burzi?
Promatrajući ukupna kretanja na Zagrebačkoj burzi, možemo vidjeti da se dionica Atlantic Grupe, iako u padu u odnosu na cijenu iz javne ponude, čitavo vrijeme drži iznad CROBEX-a.
Zadovoljni smo odzivom investitora – institucionalnih i pojedinačnih, za kupnju dionice Atlantic Grupe, a s obzirom na pad globalnog tržišta kapitala i plitko domaće tržište zadovoljni smo rezultatima naše dionice. (Bankamagazin)
|
|
|
|