02.09.2008.
Atlantic Grupa preuzela ZIP distribuciju
Atlantic će preuzetu tvrtku pripojiti diviziji Distribucija
Atlantic Grupa potpisala je ugovor o preuzimanju tvrtke ZIP distribucija koja se bavi prodajom i distribucijom proizvoda robnih marki Schwartau, Corny, Winsenia, Niki i Emco.
Prihodi od prodaje tih brendova u prošloj su godini iznosili otprilike 25 milijuna kuna. Prije preuzimanja, ZIP distribucija je izdvojena iz poslovnog sustava ZIP trgovina, priopćeno je iz Atlantica.
Atlantic će preuzetu tvrtku pripojiti diviziji Distribucija Atlantic Grupe, te će se prodaja brendova iz njenog distribucijskog portfelja nastaviti kao integralni dio poslovanja ove divizije.
Atlantic Grupa samo poslovanje, tj. distribuciju proizvoda Schwartau, Corny, Winsenia, Niki i Emco prema dosadašnjim i novim kupcima preuzima 15. rujna.
Kako navode u Atlanticu, posljednja akvizicija dodatno osnažuje poziciju Atlantic Grupe kao vodećeg hrvatskog distributera roba široke potrošnje te potvrđuje stratešku usmjerenost k razvijanju distribucijskog segmenta poslovanja kao važne poluge u ukupnoj djelatnosti kompanije.
Na području Hrvatske Atlantic Grupa distribuira proizvode iz portfelja uglednih međunarodnih proizvođača, kao što su Wrigley, Ferrero, Johnson & Johnson, Nestle Purina, Durex, a posebni su napori uloženi u razvoj distribucije u specijaliziranim kanalima poput HORECA (Cedevita, TDR-ov asortiman, Jacobs, Rauch), sportskog i farma kanala, kao i u razvoj poslovanja u regiji jugoistočne Europe.
U prvom polugodištu Grupa je ostvarila 961,6 milijuna kuna ukupnih prihoda, što predstavlja rast od 19 posto u odnosu na isto razdoblje prethodne godine.
Dobit iz poslovanja povećana je za 54 posto na 59,8 milijuna kuna, a organski rast dobiti iz poslovanja iznosi 31 posto.
U ukupnoj prodaji Atlantic Grupe hrvatsko tržište sudjeluje sa 62 posto, a međunarodna tržišta s 38 posto.
Vlastite robne marke sudjeluju u prodaji sa 49 posto, distribucija proizvoda robnih marki internacionalnih principala s 33 posto, Atlantic Farmacia s 11 posto, dok proizvodi koje Atlantic Grupa proizvodi kao privatne robne marke za velike poslovne sustave u zemlji i inozemstvu čine 7 posto prodaje. (Bankamagazin)
|
|
|
|