21.07.2010.
Polugodišnji prihod Atlantic grupe 1,07 milijardi kuna
U usporedbi s prošlogodišnjim prvim polugodištem prihod od prodaje povećan je 1,4 posto, a dobit kompanije iznosila je 77,8 milijuna kuna na što je utjecala i dobit ostvarena prodajom stare proizvodne lokacije Neve
Atlantic grupa u prvom polugodištu 2010. ostvarila je 1,07 milijardi kuna prihoda od prodaje što je u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje rast od 1,4 posto, dok je neto dobit kompanije iznosila 77,8 milijuna kuna.
Bez jednokratnih utjecaja neto dobit je povećana za 8,2 posto na 41,4 milijuna kuna, dok je dobit iz poslovanja prije amortizacije porasla 2,6 posto 89,5 milijuna kuna.
Pozitivan utjecaj jednokratnih stavki najvećim se dijelom odnosi na dobit ostvarenu prodajom stare proizvodne lokacije Neve, priopćeno je iz kompanije u srijedu.
Kako pojašnjavaju iz Atlantic grupe, nastavak rasta profitabilnosti osigurale su divizija Sportska i aktivna prehrana u kojoj je profitabilnost povećana zahvaljujući restrukturiranju provedenom prethodnih godina i rastu prihoda od prodaje robne marke Multipower, te divizija Pharma koja je ostvarila rast operativne dobiti od čak 70,2 posto.
"S obzirom na nastavak izrazito nepovoljnih makroekonomskih kretanja u Hrvatskoj, kao našem najvećem tržištu, možemo biti zadovoljni ostvarenim rezultatima i rastom prihoda i profitabilnosti. Unatoč teškoj gospodarskoj situaciji, očekujemo da ćemo do kraja godine nastaviti s rastom poslovanja i time ostvariti poslovne rezultate najavljene početkom godine. Dodatnu stabilnost poslovanja omogućit će i nedavno objavljena akvizicija Droge Kolinske, završetak koje je predviđen za kraj godine, a gdje se otvara velik prostor za sinergije, uštede i racionalizacije u svim segmentima poslovanja. Atlantic Grupa ovom dosad najvećom akvizicijom postaje jedna od vodećih prehrambenih kompanija u regiji s respektabilnim brojem vlastitih brandova, 4.300 zaposlenih i prihodima od četiri i pol milijarde kuna", rekao je Zoran Stanković, potpredsjednik Uprave Atlantic Grupe za financije.
Inače, u ukupnoj prodaji kompanije hrvatsko tržište sudjeluje sa 55 posto, a međunarodna tržišta sa 45 posto.
Najveće inozemno tržište ostala je Njemačka, a najveći je rast prodaje, uz slovensko tržište koje je raslo 2,7 puta, ostvaren u Italiji i iznosio je više od 20 posto.
U prodaji Atlantica vlastite robne marke imaju udjel od 43 posto, distribucija proizvoda robnih marki principala 38 posto, Atlantic Farmacia 11 posto, a proizvodi koje Atlantic grupa proizvodi kao privatne robne marke za velike poslovne sustave u zemlji i inozemstvu čine 8 posto prodaje.
|
U Atlanticu kažu kako će nakon završetka akvizicije hrvatsko tržište u njihovim ukupnim rezultatima sudjelovati s oko 30 posto, a međunarodna tržišta sa oko 70 posto, pri čemu će tržište Srbije biti drugo, a tržište Slovenije treće najvažnije tržište u konsolidiranim prihodima dviju kompanija. (Bankamagazin)
|
|
|
|