21.08.2008.
Atlantic Grupa: Rast svih poslovnih pokazatelja
Neto dobit u prvom polugodištu iznosila je 34,8 milijuna kuna
Atlantic Grupa u prvom je ovogodišnjem polugodištu ostvarila 961,6 milijuna kuna ukupnih prihoda, što je rast od 19 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine, izvijestili su danas iz te Grupe.
Dobit iz poslovanja povećana je za 54 posto, na 59,8 milijuna kuna, dok je neto dobit iznosila 34,8 milijuna kuna, priopćeno je iz Atlantic Grupe iz koje ističu da je u prvom polugodištu ostvaren značajan rast svih poslovnih pokazatelja.
Organski rast dobiti iz poslovanja iznosio je 31 posto, što je, kako objašnjavaju, rezultat daljnjeg rasta prodaje, ali i kontinuiranog unapređenja poslovnih procesa, optimiranja proizvodnog portfelja te korištenja sinergija među pojedinim divizijama.
Iz Atlantica ističu da su, sukladno najavama Uprave, tijekom prvog polugodišta ove godine akvizicijskim aktivnostima i vlasničkim povezivanjem sa zdravstvenim ustanovama formirali vodeći nacionalni ljekarnički lanac Farmacia, koji trenutno okuplja 33 ljekarni s ukupnim godišnjim prometom od preko 200 milijuna kuna.
U konsolidirane rezultate Atlantic Grupe za prvo polugodište uključena je 31 ljekarna, s ostvarenim ukupnim prihodom od 105,3 milijuna kuna.
Za sve svoje četiri divizije (Distribucija, Zdravlje i njega, Sportska i aktivna prehrana, Pharma) kažu da su ostvarile polugodišnje rezultate sukladne zadanim ciljevima, dok je kontrola troškova i unapređenje poslovnih procesa rezultirala povećanjem marži na svim razinama profitabilnosti za više od jednog indeksnog poena.
U ukupnoj prodaji Atlantic Grupe hrvatsko tržište sudjeluje sa 62 posto, a međunarodna tržišta s 38 posto.
Njemačka pritom s kontinuiranim rastom ostaje najveće inozemno tržište, dok najveći rast prodaje od 32 posto nastavlja ostvarivati tržište Srbije.
Vlastite robne marke sudjeluju u prodaji sa 49 posto, distribucija proizvoda robnih marki internacionalnih principala s 33 posto, Atlantic Farmacia s 11 posto, dok proizvodi koje Atlantic Grupa proizvodi kao privatne robne marke za velike poslovne sustave u zemlji i inozemstvu čine 7 posto prodaje, ističu iz Atlantica u kojem polugodišnje rezultate ocjenjuju rekordnim. (H)
|
|
|
|