24.07.2009.
Dvoznamenkasti rast prihoda i dobiti Atlantic Grupe
Ostvareni rast prodaje temelji se uvelike na lansiranju novih proizvoda, među kojima se kao najznačajniji ističe Cedevita GO!
Atlantic Grupa je u prvom polugodištu 2009. godine ostvarila 1,076 milijardi kuna ukupnih prihoda, što predstavlja rast od 11,9 posto u odnosu na isto razdoblje prethodne godine, objavljeno je u petak iz Uprave kompanije.
Dobit iz poslovanja povećana je za 28,6 posto na 76,9 milijuna kuna dok je neto dobit iznosila 41,6 milijuna kuna.
Dio rasta dobiti u prvom polugodištu pripisuje se jednokratnoj dobiti u iznosu od 9,9 milijuna kuna, ostvarenoj pri otkupu dijela manjinskog udjela u Cedeviti od njemačke razvojne banke DEG, dok je organski rast dobiti iz poslovanja iznosio 12,1%.
Ostvareni rast prodaje temelji se uvelike na lansiranju novih proizvoda, među kojima se kao najznačajniji ističe Cedevita GO!, na novim distribucijskim ugovorima sklopljenima u prvoj polovici godine (s Nestleom u HoReCa kanalu i s Karolinom) te otvaranju novih ljekarni i specijaliziranih trgovina za promet bezreceptnim lijekovima (partnerstvo s najvećim nacionalnim maloprodajnim lancem Konzum).
"Unatoč nepovoljnim makroekonomskim uvjetima, Atlantic Grupa je u proteklom razdoblju zahvaljujući novim proizvodima i distribucijskim ugovorima, ali i kontinuiranom unapređenju poslovnih procesa, optimiranju proizvodnog portfelja te korištenju sinergija među divizijama, ostvarila snažan rast. Na ovim osnovama, te pronalazeći novi prostor za organski rast kao i za rast kroz akvizicije brendova i kompanija u okviru naših postojećih djelatnosti, i u drugom polugodištu očekujemo nastavak pozitivnog trenda i ostvarenje rezultata najavljenih početkom godine“, komentirao je predsjednik Uprave Atlantic Grupe Emil Tedeschi.
Geografska struktura prodaje nije se mijenjala u odnosu na isto razdoblje prošle godine te u ukupnoj prodaji Atlantic Grupe hrvatsko tržište sudjeluje sa 62 posto, a međunarodna tržišta s 38 posto.
Njemačka ostaje najveće inozemno tržište, dok su najveći rast prodaje ostvarila tržišta tržište Srbije s 22,1posto i Slovenije s 23,3 posto.
Na slovenskom tržištu značajan rast očekuje se u drugoj polovici godine, temeljem preuzimanja distribucije Ferrerova asortimana početkom kolovoza.
|
U ukupnoj prodaji Atlantic Grupe vlastite robne marke sudjeluju s 45 posto, distribucija proizvoda robnih marki internacionalnih principala s 38 posto, Atlantic Farmacia s 11 posto, dok proizvodi koje kompanija proizvodi kao privatne robne marke za velike poslovne sustave u zemlji i inozemstvu čine 6 posto prodaje.
Vezano uz poslovanje u 2008. godini, prema odluci Glavne skupštine u lipnju ove godine isplaćena je dividenda u ukupnom iznosu od 25 posto prošlogodišnje konsolidirane neto dobiti, što je iznosilo 7 kuna po dionici. (Bankamagazin)
|
|
|
|