Seniko studio
Broj 3/2014
Izdvajamo iz broja:
3-2014 - Ante Gavranović
Agrokor uspješno završio proces kupnje Mercatora
Mega priredbe stvaraju dodanu vrijednost - Ante Gavranović
Poziv na konferenciju MAGROS 2014
Zablude EU fondova - dr.sc. Guste Santini
Razvoj i važnost kanala distribucije - prof.dr.sc. Zdenko Segetlija
Lean – kako početi s primjenom svjetski najjačeg poslovnog sustava? - mag.oec. Ema Kelin
Jadranski sajam
Izvoz: - Ante Gavranović
Mobilna plaćanja - mr.sc. Branko Pavlović
GS1 standardi i EU regulativa - Slobodan Romac
Fina digitalni certifikati - Andreja Kajtaz
C.I.O.S.-u zamah za nove projekte
Danas je svijet ICT suočen s trećom platformom - Miho Pitarević
Sadržaj broja 3-2014
Komuniciranje u marketingu
prof.dr.sc. Zvonimir Pavlek
Sažetak

Moć klasičnih medija slabi zbog sve veće saturacije, a raste uloga djelatnosti koje su nazvane „below-the-line“, a koje direktno djeluju na potrošača, njegove impulse i na konačnu odluku o kupnji.

U to se može ubrojiti PR, izravni marketing, prodajno mjesto. Veliki plakati i posteri pružaju samo poticaj da se informacija potraži na drugom mjestu.

Promocije djeluju trenutno, ali nisu relevantne za stvaranje dobrog imidža u „glavi potrošača“. Što valja uzeti u obzir, te dobre i loše strane izložene su u ovom prikazu.

Ključne riječi: PR, marketing na prodajnom mjestu, izravni marketing, promocije, doživljaj u kupnji
Odnosi s javnošću - „public relations“
Djelatnost odnosa s javnošću PR, je sredstvo za komuniciranje kojim se promovira „goodwill“ kompanije, njena osobnost, reputacija menedžmenta, identitet marke. Cilj PR-a je stvaranje dobrih odnosa s javnošću, potrošačima i investitorima. Poruke su interpretirane slobodnije, a ako su vjerodostojne, jačaju autoritet kompanije, uvjerljivije su od oglašavanja.

Sugestije i savjeti za dobar PR
  • Prva pretpostavka uspjeha je - biti u dobrim odnosima s medijima
  • Stvaranje događaja koji su interesantni i o kojima će se rado pisati
  • Angažiranje interesantnih ljudi za proizvod i kompaniju o kojoj se piše
  • Ne treba docirati novinare, nego ih opskrbljivati s novostima
  • Novost nije novost ako nije ažurna, najnovija ako je svakidašnja (treba proučavati što novine smatraju vrijednom novošću)
  • Nemojte očekivati da će vaša priča biti doslovno prenijeta, bit će modificirana i to prihvatite bez ljutnje.


…i za dobar „press copy
  • Jasnoća: treba se odmah prepoznati što želite reći
  • Usredotočite se na činjenice i njihovo pokriće, ne na komentare
  • Izbjegnite vaše mišljenje i kićene fraze
  • Upotrebljavajte samo navode koji su relevantni za sadržaj
  • Izbjegavajte propagandni ton
  • Iznenadite s objavom nečega što je bilo pod embargom
  • Slijedite stil i konstrukciju novinskih članaka
  • Dovoljna je jedna kartica teksta, a ako ima više stranica, onda na prvoj obilježite kazaljkom ili opaskom: „više na slijedećoj stranici“.

Zbog dužine i kompleksnosti članka, predlažemo da ga pročitate u časopisu Suvremena trgovina.

Ukoliko niste pretplatnik na časopis, na zahtjev ćemo Vam poslati cijeli članak u PDF-u.


Zatražite ga na info@suvremena.hr

Izdvajamo iz broja:
3-2014
Agrokor uspješno završio proces kupnje Mercatora
Mega priredbe stvaraju dodanu vrijednost
Poziv na konferenciju MAGROS 2014
Zablude EU fondova
Razvoj i važnost kanala distribucije
Lean – kako početi s primjenom svjetski najjačeg poslovnog sustava?
Jadranski sajam
Izvoz:
Mobilna plaćanja
GS1 standardi i EU regulativa
Fina digitalni certifikati
C.I.O.S.-u zamah za nove projekte
Danas je svijet ICT suočen s trećom platformom
Sadržaj broja 3-2014
Arhiva
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa