Seniko studio
Broj 3/2014
Izdvajamo iz broja:
3-2014 - Ante Gavranović
Agrokor uspješno završio proces kupnje Mercatora
Mega priredbe stvaraju dodanu vrijednost - Ante Gavranović
Poziv na konferenciju MAGROS 2014
Zablude EU fondova - dr.sc. Guste Santini
Razvoj i važnost kanala distribucije - prof.dr.sc. Zdenko Segetlija
Lean – kako početi s primjenom svjetski najjačeg poslovnog sustava? - mag.oec. Ema Kelin
Izvoz: - Ante Gavranović
Mobilna plaćanja - mr.sc. Branko Pavlović
Komuniciranje u marketingu - prof.dr.sc. Zvonimir Pavlek
GS1 standardi i EU regulativa - Slobodan Romac
Fina digitalni certifikati - Andreja Kajtaz
C.I.O.S.-u zamah za nove projekte
Danas je svijet ICT suočen s trećom platformom - Miho Pitarević
Sadržaj broja 3-2014
Jadranski sajam
U već tradicionalnom periodu od 24. do 28. rujna 2014. godine, na obali Jadranskog mora u Budvi održati će se 36. sajam građevinarstva, dizajna, voda i energije
Sajam je jedna od najznačajnijih manifestacija iz ove oblasti u Crnoj Gori i regiji, koja na jednom mjestu okuplja najveće proizvođače i distributere građevinskih materijala, opreme, građevinske stolarije i galanterije, elektro i energetskih uređaja, proizvođače i distributere vrata, prozora, okova za bravariju i stolariju, kao i kompanije koje se bave inženjeringom i projektiranjem, izdavače i prodavatelje stručne literature, a od ove godine će se Sajam proširiti i na izlagače iz oblasti dizajna, uređenja interijera, eksterijera itd.

U skladu s novim trendovima u građevinarstvu, na ovogodišnjem Sajmu će se posebna pažnja obratiti na uređenje životnog prostora. Sve aktualnija tema je redefiniranje gradskog prostora i njegova kulturna i društvena reaktivacija kroz arhitekonsko-urbanističke intervencije. Zato će mikrourbanizam biti jedna od privlačnih, novih tema na Sajmu, zajedno sa zelenom gradnjom, uređenjem i dizajnom interijera i eksterijera.

Moto sajma je, može se reći, sistem „ključ u ruke“, koji nudi gotova građevinska, kao i dizajnerska rješenja, što postaje apsolutni trend u svijetu, ali i kod nas. Ovaj sistem postaje sve privlačniji, jer pridonosi uštedi vremena i energije, a upravo na ovogodišnjem Sajmu u Budvi mogu se naći svi segmenti na jednom mjestu.

Sajam će pratiti tematski programi, stručni skupovi i B2B susreti, dizajnirani tako da u potpunosti zaokruže sajamsku platformu. Ova platforma formalnih, kao i varijacije neformalnih sastanaka pruža svakom pojedinačnom izlagaču mogućnost predstavljanja novog proizvoda ili usluge tržištu, stvaranje novih kontakata, otvaranje novih poslovnih mogućnosti, kao i ostvarenje komercijalnih rezultata prodajom proizvoda ili usluga.

Koncept Sajma građevinarstva, dizajna, energetike i vode obuhvaća i oblast zavarivanja, što se pokazalo kao dobra prilika za kompanije koje posluju u ovoj oblasti.

Omogućene su i posebne povoljnosti u vidu popusta za blagovremeno prijavljivanje i avansne uplate. Svi zainteresirani izlagači su pozvani da prijave učešće na vrijeme i budu dio najveće smotre biznisa u građevinskoj industriji.

Sama lokacija sajmišta je jedinstvena s izlagačkim prostorom na samoj obali plavog Jadrana. Sve gore navedeno veoma privlači poslovni svijet u Budvu, gdje se prvenstveno dolazi zbog posla i sajma te značajnih komercijalnih efekata po kojima je Jadranski Sajam i prepoznat, ali svakako i zbog neodoljivog ambijenta u kojemu je ugodnije i lakše poslovati i dolaziti do željenih rezultata.

Izdvajamo iz broja:
3-2014
Agrokor uspješno završio proces kupnje Mercatora
Mega priredbe stvaraju dodanu vrijednost
Poziv na konferenciju MAGROS 2014
Zablude EU fondova
Razvoj i važnost kanala distribucije
Lean – kako početi s primjenom svjetski najjačeg poslovnog sustava?
Izvoz:
Mobilna plaćanja
Komuniciranje u marketingu
GS1 standardi i EU regulativa
Fina digitalni certifikati
C.I.O.S.-u zamah za nove projekte
Danas je svijet ICT suočen s trećom platformom
Sadržaj broja 3-2014
Arhiva
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa