17.09.2006. (Snježana Vujsić Sardelić)
Podravka lansira posve obnovljenu Coolinariku
Na redizajniranom portalu korisnici mogu imati osobnu stranicu (s privatnim i javnim sadržajima) te uređivati stranicu unošenjem vlastitih recepata, komentara i bilješki
Podravka će idući tjedan, 19.rujna, na Internetu službeno objaviti svoj potpuno konceptualno i vizualno redizajnirani kulinarski portal Coolinarika.com koji, prema mišljenju stručnjaka, predstavlja svojevrsnu revoluciju na području komunikacije s korisnicima kojih ima oko 30.000. Vodeći se najsuvremenijim trendovima na Internetu, u kompaniji su odlučili napraviti potpuni preokret u komunikaciji s posjetiteljima, i to unatoč tome što su oni uglavnom bili zadovoljni dosadašnjim dometima. No kako kaže Tanja Gligorović, pomoćnica direktora Sektora za Internet u Podravci i voditeljica projekta redizajna, “ipak se osjećala potreba za još većom interakcijom između kompanije i korisnika Coolinarike, ali i među samim korisnicima”.
Social computing
Prema njezinim riječima, u redizajnu su primijenjeni principi Social Computinga (društvenog računalstva) kao novog fenomena današnjice o kojem se u Hrvatskoj još malo zna, a još manje se koristi kao komunikacijska strategija. “Srž ideje inovacije bila je da se korisnicima omogući da međusobno komuniciraju i slobodno razmjenjuju savjete i ideje. Naime, posjetitelji Coolinarike iskreni su ljubitelji hrane i kuhanja, pa je zahvaljujući i njihovu doprinosu Coolinarika dobila dodanu vrijednost”, kaže Gligorović.
Na novoj Coolinariki korisnici mogu imati osobnu stranicu (s privatnim i javnim sadržajima), uređivati je unošenjem vlastitih recepata, komentara, bilješki, tagova, mogu odabirati svoje cool prijatelje koji su također registrirani korisnici na Coolinariki i tako stvarati interesne socijalne niše u kojima će razmjenjivati svoja iskustva i ideje. Takav pristup ujedno postaje i način na koji se gradi lojalan potrošač. “Slušajući korisnike u njihovu aktivnom dijalogu, pruža nam se prilika da učimo od njih.
Mi se pitamo “kako se potrošač odlučuje što će jesti, gdje se u tom trenutku nalazi, koliko ima vremena i u kakvom ambijentu i društvu najradije jede, a na taj način ćemo kao prehrambena kompanija adekvatnije moći zadovoljiti njihove potrebe”, objašnjava Gligorović i dodaje da će se u interakciji s korisnicima koristiti i drugim komunikacijskim alatima: blogovi, RSS, podcasting, forumi te Consumer Focused Innovation rješenja. U tri godine koliko je u funkciji Coolinarika se doista uspjela etablirati kao Podravkin internetski brend čiji su ključni atributi interaktivnost i high-tech, stoga postoje ideje da se snaga tog “online” brenda pretoči u “offline”.
|
Web shop već 2007.
Autori nove Coolinarike kažu da su u novom izdanju posve zadržane osnovne ideje i principi Coolinarike, da je svaki njezin korisnik pojedinac s određenim osobinama i životnim stilom te da stranica potiče aktivnu participaciju korisnika i njihovu komunikacije. Također se nije promijenio ni glavni cilj kulinarskog portala – podizanje kvalitete javnog dijaloga o hrani i zdravlju.Kako kaže Tanja Gligorović, Culinarika će funkcionirati na principu perpetual beta, odnosno stalnih inovacija. “Kako je dosta korisnika izrazilo želju za web-shopom, vjerujem da će am to biti sljedeći veći zalogaj koji planiramo realizirati 2007.”, najavljuje Gligorović.
Nagrade i izvan hrvatskih granica
Coolinarika.com je dosad već dobila nekoliko prestižnih nagrada. Godine 2004. na nacionalnom internetskom natječaju “Vidi Web Top 100” proglašena je najboljom u kategoriji “Sport i zdravlje”, hrvatski informatički časopis BUG proglasio ju je jednom od 25 najboljih stranica u Hrvatskoj te joj dodijelio titulu “TOP25 HR WEB”. U 2005. je proglašena najboljom u kategoriji e-zdravlje na natjecanju za nagradu svjetskog summita – Hrvatska (WSA – World Summit Award).
Coolinarikin kuharski tim
Na projektu redizajna sudjelovalo je uredništvo Coolinarike koje čine Karmela Karlović, glavna i odgovorna urednica, te Andreja Strelec-Dučak i Sanja Delić, a na strategiji se radilo sa slovenskom agencijom Case Sensitive s kojom je već osmišljena strategija brenda Coolinarika, ali i web nastupa Podravke. Web dizajn i programiranje odradila je agencija Web Burza iz Zagreba, a voditeljica projekta je bila Tanja Gligorović. Unatoč zahtjevnom poslu, cijeli tim je, kažu u Uredništvu, izrazito zadovoljan postignutim.
Izvor: Poslovni.hr
|
|
 |
|