04.06.2014.
Treći „Zlatni ključ“ riječkoj farmaceutskoj tvrtki
JGL NAJBOLJI IZVOZNIK U RUSKU FEDERACIJU
|
Aleksandar Belavić
Na današnjem, svečanom otvorenju 9. konvencije hrvatskih izvoznika, farmaceutska tvrtka JGL nagrađena je „Zlatnim ključem“ u kategoriji Najbolji izvoznik u Rusku Federaciju u 2013.
Pod visokim pokroviteljstvom Vlade Republike Hrvatske priznanja su dodijeljena od strane stručnog povjerenstva predvođenog udrugom Hrvatski izvoznici. JGL je bio nominiran u konkurenciji s tvrtkom Ericsson Nikola Tesla i Belupom, a u ime tvrtke „Zlatni ključ“ preuzeo je Aleksandar Belavić, Direktor Regije ZND (Zajednica neovisnih država, engl. CIS).
Pokretanje vlastitih operacija na tržištu Rusije 1998. bila je ključna strateška odluka ove riječke tvrtke s obzirom na to da se radi o ogromnom i bogatom tržištu izuzetnog potencijala i rasta.
S proizvodima poput Aqua Marisa i Dramine JGL danas ondje drži lidersku poziciju, u 32 ruska grada radi oko 220 zaposlenika, a samo prošle godine ostvareno je 395 milijuna kuna od izvoza u Rusiju. U usporedbi s 2012. rast je to od čak 27 posto.
Ukupni prihodi JGL-a u 2013. rasli su po stopi od 11 posto i iznosili 685 milijuna kuna od čega je 510 milijuna realizirano na izvoznim tržištima. Izvoz je u strukturi ukupnih prihoda dosegao čak 77 posto, na ključnim tržištima tvrtke regije ZND.
Uz Rusiju, to su Ukrajina i Kazahstan u kojima JGL djeluje vlastitim operacijama, a preko zastupnika prisutni su i u Gruziji, Armeniji, Azerbajdžanu, Moldaviji, Bjelorusiji, Uzbekistanu, Tadžikistanu, Turkmenistanu, Kirgistanu i Mongoliji. U kolovozu 2014. u planu je otvaranje predstavništva i pokretanje vlastitih operacija u Bjelorusiji.
U tvrtki JGL davno su shvatili da s inovativnim i kvalitetnim proizvodom, dobrom proizvodnom praksom, certificiranom proizvodnjom, tehnološkom i terapijskom diferencijacijom mogu konkurirati na globalnom tržištu.
Iz širokog programa fokus je stavljen na sterilne otopine i osjetila, a tvrtka je danas lider u generičkoj proizvodnji kapi za oči i nos.
Najveća i aktualna, proizvodno-tehnološko-razvojna investicija svakako je Pharma Valley, koja će tvrtki osigurati značajne kapacitete u razvoju, proizvodnji i skladištenju s kojima bi bili osigurani i ključni resursi za realizaciju strateške vizije održivog, profitabilnog rasta u planskom horizontu od desetak godina.
Pritom rusko tržište predstavlja velik i neiscrpan potencijal na kojem ima još puno prostora za širenje i razvoj JGL-a, a ovo priznanje obvezuje tvrtku da zadrži i dalje unaprijedi visoku izvoznu poziciju i globalnu prepoznatljivost.
JGL-u je ovo treći „Zlatni ključ“ – priznanjima za najboljeg izvoznika u Rusku Federaciju nagrađen je 2008. i 2010.
|
|
|
|