04.03.2015.
JGL predstavio tvrtku kćer Adrialab
Ivo Usmiani i Vedrana Kuzmić Vrbanović
Farmaceutska kompanija JGL u srijedu je u Rijeci predstavila svoju tvrtku kćer Adrialab u čiji je proizvodni pogon uloženo 15 milijuna kuna.
Direktorica Adrialaba, tvrtke sa sjedištem u Rijeci, Vedrana Kuzmić Vrbanović navela je da je ova farmaceutska tvrtka u 100-postotnom vlasništvu JGL-a, a proizvodnju temelji na spektru tradicionalnih JGL-ovih proizvoda među kojima su brendovi Dječja mast, linija proizvoda kozmetike i čajeva Holyplant, proizvoda za higijenu nosne šupljine Nasine i drugih.
Adrialab je osnovana u srpnju 2013. godine, 2014. se gradi proizvodni pogon na riječkom predjelu Pulac te se formira tim zaposlenika, a u siječnju ove godine je počela proizvodnja. Tri četvrtine proizvodnih kapaciteta namijenjene su vlastitoj, Adrialabovoj proizvodnji, a ostalo za ugovornu proizvodnju.
Među vrijednostima tvrtke izdvojila je fleksibilnu i modernu proizvodnju, praćenje trendova i specifičnih zahtjeva farmaceutske industrije i kupaca te ulaganje u edukaciju zaposlenika. Njih je zasad 21, a očekuje se da će uskoro biti potrebni novi zaposlenici.
Predviđeni prihod ove godine je oko 20 milijuna kuna, a povrat investicije očekuje se u roku od pet do deset godina, rekla je Kuzmić Vrbanović.
Predsjednik Upravnog odbora JGL-a Ivo Usmiani istaknuo je da je ovo jedna od tri kapitalne investicije ove kompanije. Ostale dvije su izgradnja proizvodnog pogona Pharme Valley u Svilnom pokraj autoceste na ulazu u Rijeku te ulaganje u proizvodni pogon Beograd Sopot, u proizvodnoj hali kupljenoj od tvrtke BG Pharm.
Najavio je u drugoj fazi dokapitalizaciju Adrialaba kako bi ta tvrtka imala vlastitu snagu, bilancu i mogućnost zaduživanja.
Usmiani je naveo da je JGL, osnovan 1991. godine, od tadašnjeg prihoda od 1,5 milijuna kuna stigao do današnjih 800 milijuna kuna te je druga farmaceutska kompanija u Hrvatskoj.
JGL djeluje na 40 tržišta s vlastitim proizvodima, a cijela grupa ima 1000 zaposlenih. JGL je tijekom ovog razdoblja razvio 100 brendova i više od 500 proizvoda, kazao je Usmiani.
Prošla godina je prva od osnutka u kojoj je JGL, nakon propulzivnog rasta, ostvario smanjenje prihoda i to za osam posto. Razlozi su poremećaji na ključnim inozemnim tržištima u Rusiji i Ukrajini. "Prvi udar krize smo izdržali, ali moramo biti maksimalno oprezni zbog moguće eskalacije krize u tim zemljama", naglasio je Usmiani.
|
Iza imena Adrialab stoji bogato farmaceutsko naslijeđe, ali i moderna tehnologija, iskustvo, znanost i inovacija. Tvrtka će se dugoročno fokusirati na rast i razvoj tradicionalnog dijela portfelja izdvojenog iz JGL-a te na uvođenje novih lijekova, medicinskih proizvoda, dodataka prehrani i kozmetike proizvedenih u skladu s visokim standardima farmaceutske industrije.
Ključne brandove, među kojima se ističu Dječja mast JGL, Holyplant, Nasine, Galenia i Dr. Bezz, Adrialab želi osnažiti, još više približiti kupcima i time opravdati povjerenje vjernih kupaca te steći nove.
Baštineći vrijednosti farmaceutske struke, snažan pečat koje je ljekarništvo ostavilo u Primorju i regiji, a potom i 24 godine iskustva industrijskog razvoja JGL-a, Adrialab svoj rast započinje na čvrstim temeljima u okrilju matične tvrtke, usmjeren na poboljšanje dvaju važnih segmenata života – zdravlje i ljepotu.
Prateći trendove i specifične zahtjeve farmaceutske industrije, Adrialab se opredijelio za farmaceutsku proizvodnju polučvrstih oblika (masti, kreme, paste...) i nesterilnih otopina (sirupi, kapi, losioni...) te je implementirao visoke standarde dobre proizvođačke prakse (GMP). (H)
|
|
|
|