Međunarodno poslovanje
Seniko studio
Šira regija
28.06.2013. JGL spremna za izazove europskog tržišta
Na upravo završenoj 28. Izložbi inovacija i novih proizvoda u Pittsburghu JGL je dobio zlatnu medalju za Aqua Maris sustav za ispiranje nosa i sprej za nos Meralys
Tržište EU drugo je najveće, svjetsko, farmaceutsko tržište s udjelom 27 posto, odmah iza tržišta SAD-a. Farmaceutski sektor jedan je od sektora s najvećim suficitom u robnoj razmjeni Europske unije od oko 80 milijardi eura (podaci za 2010. godinu).

To je tehnološki sektor s najvećom dodanom vrijednosti po zaposleniku (1,7% zaposlenika u sektoru; 5.5% dodane vrijednosti). Predviđanja su da bi do 2016. godine, u odnosu na 2011., tržište moglo rasti 2 do 5 posto godišnje.
Dana 1. srpnja na njega će zakoračiti i hrvatska, farmaceutska industrija koja se za taj iskorak intenzivno priprema još od 2005. godine kada su definirana poglavlja za pregovaranje.

Direktorica razvoja poslovanja u JGL-u, Dunja Siuc Valković, dr.med., koja je aktivno sudjelovala u radnim grupama za pregovaranje, danas naglašava kako su dobra priprema i konkurentnost osnovni preduvjeti za poslovanje na EU tržištima. JGL, naime, proteklih godina značajno investira, izvozi i zapošljava, ima jezgro znanja i sposobnosti, tehnološki zahtjevnu proizvodnju s visokom dodanom vrijednošću i iznimno razvijenom tehnološkom platformom. Tu su i visoke ulazne barijere u smislu razvoja projekata, registracije i GMP certifikacija.

Osim što je dokazao da kvalitetom, ali i mogućnostima cjenovnog pozicioniranja, može biti konkurentan, poslovanje tvrtke je potpuno usklađeno s EU normama uz sve potrebne certifikate. Također, da se radi o subjektu koji može biti primjer drugima kao pokretač razvoja domaćeg gospodarstva, potvrdilo je i ovotjedno odlikovanje tvrtke od Predsjednika Republike Hrvatske Ive Josipovića. JGL-u je dodijeljena Povelja Republike Hrvatske za izniman doprinos u gospodarstvu i poticanju društvenog razvoja.

S obzirom da ova riječka tvrtka od 1992. godine ima tvrtku kćer na tržištu Slovenije, proces prilagodbe prema zakonima EU na neki je način već savladan. Osim toga, s direktnim distribucijama proizvoda, JGL već posluje u Njemačkoj, Portugalu, Velikoj Britaniji, Mađarskoj. Indirektna prisutnost na tržištima Italije, Belgije, Francuske i ostalih zemalja EU ostvaruje se uz partnere, putem ugovorne proizvodnje.
Osim što će ulazak Hrvatske u EU biti bolje za cjelokupno poslovanje, prema riječima Dunje Siuc Valković pripadnost europskoj obitelji reflektirat će se i na percepciju hrvatske industrije globalno. Naime, poznato je da je EU farmaceutska regulativa, uz američku, jedna od najstrožih, a trend harmonizacije zahtjeva prisutan je na globalnom nivou.

Povećanju uspješnosti, uz inovacije u području tehnologije, dizajna, različitih marketinških strategija i taktika, svakako će doprinijeti i inovacije u formulacijama proizvoda. U JGL-u posebno ističu brendove Aqua Maris i Meralys čija je inovativnost nagrađena i na netom završenom sajmu inovacija u SAD-u. Budući da je na sajmu bilo izloženo 1.800 inovativnih izložaka iz SAD-a i 22 države iz cijelog svijeta, značaj zlatne medalje za Aqua Maris sustav za ispiranje nosa i sprej za nos Meralys tim je veći.

„Meralys je lijek koji je DCP procedurom registriran na 10 i licenciran na 7 tržišta EU-a, te je svakako dokaz da se ulaganjem u znanje i tehnološki proces može doći do dodane vrijednosti koja se može dobro komercijalizirati. Proizvod je licenciran i velikom globalnom partneru što je jedna od iznimno rijetkih licenci koju je jedan hrvatski proizvođač uspio realizirati kao rezultat vlastitog ulaganja u znanje“, naglašava Dunja Suic Valković.

Ulaskom na tržište EU-a JGL svoju prednost pred ostalima vidi u direktnom iskustvu poslovanja, specijaliziranoj proizvodnji i tehnologiji, mreži partnera, portfelju proizvoda koji imaju razne legislativne kategorije i omogućavaju fleksibilnost ulaska na europska tržišta, u razvijenim brendovima koji su već iskoračili na EU tržište te brzim procesima poslovanja.

Dana 1. srpnja 2013. JGL će status proizvođača zaokružiti i zadnjom fazom - puštanjem lijeka u promet, imat će mogućnost registracije centraliziranih i decentraliziranih postupaka, kao i deklariranja proizvoda markom „Made in Europe“, a važno je izdvojiti i značajne uštede u distribuciji lijekova zbog nepotrebnog posjedovanja konsignacijskih skladišta.

Samim ulaskom tvrtka postaje interesantan partner i kompanijama koje nisu dio europske obitelji i to za pružanje servisnih usluga u regulativi. Ne treba zanemariti i prilike koje će se u zajedničkom, europskom istraživačkom prostoru, uz vlastita znanja, kompetencije i kapacitete, ukazivati kroz strukturne i kohezijske fondove EU-a.

„Osim zbog ulaska u EU, za JGL je ova godina dodatno značajna s obzirom da pokrećemo do sad najveću investiciju Pharma Valley na Svilnom kojom ćemo značajno povećati proizvodne kapacitete i unaprijediti postojeće.“ – zaključuje Dunja Siuc Valković.

Povezani članci
21.06.16 DOP
Zaposlenici JGL-a i Adrialaba ponovno darivali krv
28.04.16 Tvrtke i tržišta
JGL završio 2015. godinu rastom ukupnih prihoda i dobiti
21.10.15 Tvrtke i tržišta
Farmaceutska tvrtka JGL objavila izvješće o održivom razvoju za 2014. godinu
22.09.15 Zdravlje
Aqua Maris 4Allergy
10.07.15 Tvrtke i tržišta
JGL otvorio "Pharma Valley"
09.07.15 Tvrtke i tržišta
JGL: završena prva faza projekta Pharma Valley
13.04.15 Karijere
Predsjednica HUP Udruge proizvođača lijekova je Marina Pulišić
04.03.15 Tvrtke i tržišta
JGL predstavio tvrtku kćer Adrialab
22.01.15 Tvrtke i tržišta
EBRD sa 20 milijuna eura financira širenje Jadran Galenskog Laboratorija
18.12.14 Vijesti
AQUA MARIS refresh proizvod godine u kategoriji zdravlja prema izboru čitateljica portala žena.hr
11.12.14 DOP
JGL drugu godinu zaredom dobitnik nagrade ineks DOP-a u kategoriji velikih poduzeća
04.09.14 Zaposlenost / plaće
JGL među top 5 poslodavaca
25.08.14 Tvrtke i tržišta
JGL završava investiciju vrijednu 361 mil. kuna
04.06.14 Financije i gospodarstvo
Treći „Zlatni ključ“ riječkoj farmaceutskoj tvrtki
22.05.14 Promocije
Jgl proizveo sto milijuna Aqua Marisa
28.04.14 Tvrtke i tržišta
JGL-ova inovacija na deset EU tržišta
03.04.14 Tvrtke i tržišta
JGL propulzivno raste, izvozi, investira i zapošljava
25.03.14 DOP
U Zagrebu održana Peta nacionalna konferencija o društveno odgovornom poslovanju
10.01.14 Tvrtke i tržišta
JGL načelno zainteresiran za Imunološki zavod
14.11.13 DOP
Tvrtka JGL, d.d. Iz Rijeke izdala je izvješće o održivom razvoju za 2012. godinu
28.09.13 Zaposlenost / plaće
JGL od početka ove godine do sredine rujna zaposlio 45 novih ljudi
30.07.13 Tvrtke i tržišta
JGL osvaja novo EU tržište
23.05.13 Zaposlenost / plaće
JGL ušao na listu top 5 poslodavaca partnera za 2012. godinu
12.04.13 Financije i gospodarstvo
JGL pokreće 350 mil. kuna vrijednu investiciju Pharma Valley
04.04.13 Tvrtke i tržišta
JGL kreće u gradnju kompleksa Svilno 2
03.04.13 Korisne informacije
JGL lani ostvario blizu 70 milijuna kuna dobiti
04.03.13 Tvrtke i tržišta
JGL i u 2012. povećao izvoz
19.12.12 Tvrtke i tržišta
JGL će u 2013. rasti 18 posto i zaposliti 50 ljudi
04.12.12 Strateški savezi
Jgl i Aqua maris otvorili novo tržište ujedinjene kraljevine
28.09.12 Tvrtke i tržišta
JGL povećao broj zaposlenih unatoč recesiji
03.09.12 Tvrtke i tržišta
JGL povećao prihode za 12 posto zahvaljujući izvozu u Švicarsku
17.07.12 DOP
JGL predstavio Izvješće o održivom razvoju za 2011.
21.06.12 Tvrtke i tržišta
Iskorak JGL-a na američko tržište
26.04.12 Zaposlenost / plaće
VIPnet i Coca-Cola HBC Hrvatska top poslodavci u 2011.
11.03.12 Zdravlje
JGL – vodeći svjetski proizvođač preparata na osnovi morske vode
02.01.12 Tvrtke i tržišta
JGL postao treća farmaceutska tvrtka u Hrvatskoj
07.11.11 DOP
"Jadran"-Galenski laboratorij objavio Izvješće o održivom razvoju
28.06.11 Promocije
JGL predstavlja Aqua Maris sprejeve za nos
18.05.11 Tvrtke i tržišta
Jadran-galenski laboratorij dobitnik nagrade "Zlatni ključ"
22.04.11 DOP
JGL je dobitnik Certifikata Poslodavac Partner
08.03.11 DOP
JGL prvi dobitnik Zlatne kune za društveno odgovorno poslovanje
17.02.11 DOP
JGL objavio Izvješće o održivom razvoju
08.02.11 Promocije
JGL - primjer uspješnog poslovanja unatoč recesiji
12.10.10 Sajmovi i izložbe
JGL izlagao na farmaceutskom sajmu u Parizu
24.06.10 Tvrtke i tržišta
JGL-u dodijeljen ISO 9001/2008 certifikat
14.05.09 Promocije
Bioslim čaj za regulaciju tjelesne mase
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa