18.05.2011.
Jadran-galenski laboratorij dobitnik nagrade "Zlatni ključ"
Riječka farmaceutska tvrtka Jadran-galenski laboratorij (JGL) dobitnik je nagrade "Zlatni Ključ" u kategoriji "Najbolji izvoznik u Rusiju u 2010. godini", priopćeno je u srijedu iz te tvrtke.
Nagradu je dodijelilo stručno povjerenstvo sastavljeno od predstavnika Udruge hrvatskih izvoznika, Hrvatske banke za obnovu i razvitak, Hrvatske gospodarske komore, Hrvatske udruge poslodavaca, FINA-e, Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva, Ministarstva vanjskih poslova, DZS-a, Carinske uprave, BICRO-a i HTV-a.
Nagrade su uručene danas u Zagrebu u okviru 6. Konvencije hrvatskih izvoznika pod nazivom "Naš izlaz iz krize“.
JGL je „Zlatnim ključem“ već bio nagrađen i to 2009. godine za najboljeg izvoznika u Rusku Federaciju.
Jadran-Galenskom laboratoriju ovo je već treća nagrada ove godine. U vrlo oštroj konkurenciji prilikom dodjele nagrada Zlatna kuna u veljači ove godine, tvrtki je dodijeljena nagrada Indeks DOP-a za najveći napredak u odnosu na prethodnu godinu, a u travnju ove godine Certifikat Poslodavac Partner za kvalitetu upravljanja ljudskim potencijalima (ostvaren je maksimalan broj bodova, preko 90% od svih ocijenjenih područja), navode iz riječke tvrtke.
JGL je najbrže rastuća domaća farmaceutska tvrtka i trenutno je treća tvrtka u svojoj branši u Hrvatskoj. Zahvaljujući svojim najjačim brendovima poput Aqua Marisa, Meralysa, Dramine, Lactogyna, Vitalije ili Holyplanta, tvrtka je odavno prešla domaće granice te ovogodišnji 20. rođendan proslavlja na 30-tak inozemnih tržišta.
U 2010. godini ostvarila je 642 milijuna kuna ukupnih prihoda na razini JGL grupe te 320 milijuna kuna izvoza. Bilježi rast prodaje od 36%, rast izvoza 67% u odnosu na 2009. godinu. Trenutno je u JGL-u 492 zaposlenika, od čega 280 u Rijeci. Prosječan rast prihoda JGL-a od osnutka do 2010. godine bio je veći od 25%.
JGL je izrastao u međunarodnu tvrtku sa širokim spektrom brendiranih generika, fokusiranu na kvalitetan razvoj i strogo kontroliranu proizvodnju lijekova za osjetila (sterilne kapi za oči i nos) te je postao lider u korištenju blagodati morske vode u zdravstvene svrhe.
Isključivo zbog organskog rasta, neprekidnog strateškog širenja, kako u smjeru razvoja, tako i u smjeru lansiranja novih linija proizvoda, JGL se u rangiranju tvrtki u nacionalnoj ekonomiji Hrvatske već četiri godine za redom nalazi među 500 najuspješnijih.
Briga o zaposlenicima, kao o najvećoj vrijednosti JGL-a, iskazana je i u izgradnji sustava upravljanja ljudskim resursima zbog čega je tvrtka nedavno i zaslužila hvale vrijedan naziv Poslodavac Partner.
Portfelj tvrtke danas čini više od 300 proizvoda razvrstanih u programske cjeline – program Aqua Maris, koji je kao globalni brend pozicioniran na visokom četvrtom mjestu na svijetu s trendom daljnjeg uspinjanja među prva tri, zatim program brendiranih generika unutar kojega tvrtka razvija generičke lijekove s dodanom vrijednošću.
|
Tu je i bezreceptni program koji obuhvaća mnoge proizvode iz kategorije OTC lijekova, dodataka prehrani, kozmetike s posebnom namjenom, unutar kojega važno mjesto zauzimaju marke Dramina, Vitalia te one probiotičke Prolife, Lactogyn i Normia. JGL-ov program kozmetike prepoznatljiv je po linijama Sunce moje malo, kozmetici Holyplant i Adrience.
JGL je nedavno otvorio i svoju tvrtku u SAD-u, a uskoro namjerava zakoračiti na tržišta Brazila, Indije, Kine te zapadne Europe.
Tvrtka neprestano teži prilagođavanju potrebama društva i unapređenju zdravlja u cjelini pa je svoju usmjerenost na vitalno područje ljudskih potreba – zdravlje – definirala misijom: unapređujemo kvalitetu života kroz brigu o vašem zdravlju. JGL nastoji konstantno poboljšavati radne i ekološke uvjete, pri tome osviješteno smanjivati utjecaj na okoliš te podizati svijest o raznolikosti.
Ove je godine, na samu 20. obljetnicu tvrtka predstavila i svoj novi vizualni identitet koji je sastavljen od logotipa, znaka i pripadajućeg im slogana „Kao kap vode na dlanu“, ističe se u priopćenju Jadran-galenskog laboratorija.
|
|
|
|