Seniko studio
Broj 5/2008
Izdvajamo iz broja:
Broj 5-2008
Izvornost i geografsko podrijetlo proizvoda jamci konkurentnosti - Goran Pavlović
Potrošači i norme (V) - dr. sc. Dragutin Funda
Radna snaga u trgovini
Agrokor snizio cijene stočne hrane za 24 posto
Hrvati očekuju znatniji pad standarda
Osnovano društvo Mercator-Plodine-Billa
Hendal: 60 posto potrošača ide u Konzum
Šestak najavio radikalne promjene u poslovanju Podravke
Zdravko Šestak
Zdravko Šestak
Smanjenje asortimana, smanjenje broja zaposlenih i akvizicije u regiji, tri su osnovna pravca razvoja tvrtke

Predstavljajući planove rada i novu organizaciju tvrtke predsjednik Uprave Podravke, Zdravko Šestak, na današnjem je susretu s novinarima u Zagrebu ustvrdio kako će restrukturiranje poslovanja, u koje je koprivnička prehrambena kompanija dobrano zakoračila, dovesti do povećanja prihoda i dobiti u tekućoj godini.

„Među ostalim to planiramo postići smanjenjem asortimana što će nam dati više prostora da se fokusiramo na naše vodeće brandove. Ako uzmemo da je svaki proizvod na tržištu određene zemlje zaseban po svojoj deklaraciji i pakiranju, onda je Podravka do prije dvije godine imala asortiman od 9.949 proizvoda što smo do 2008. godine sveli na cifru od oko 6.000“, rekao je Šestak.

Reorganizacija poslovanja, pojasnio je, uključuje i restrukturiranje radne snage, zatvaranje pojedinih odjela u kompaniji te nužno smanjenje broja zaposlenih.

„Prema prihodu po zaposlenom Podravka je najlošije kompanija u Hrvatskoj a možebitno i u regiji jugoistočne Europe. No, naša tradicija socijalno odgovorne kompanije nikako ne bi bila takva da ovakve rezove radimo ishitreno, nego imajući u vidu sadašnji teški trenutak pristupamo tom procesu s punom odgovornosti prema našim zaposlenicima. Neki od njih su samo promijenili radna mjesta unutar kompanije, drugi su prihvatili stimulativne otpremnine, a jednom dijelu vanjskih suradnika i privremeno zaposlenih je otkazana daljnja suradnja“, rekao je Šestak.

Istaknuvši kako se radi o bolnom ali nužnom procesu, on je dodao kako će rezanje troškova, koje je već započelo te će se intenzivirati do kraja godine, omogućiti povratak Podravke na čvršće tržišne pozicije nego su sada. Taj će proces pratiti organski rast poslovanja i akvizicije.

Na novinarski upit o kojim se investicijama radi Šestak nije želio specificirati rekavši kako prehrambeni sektor u regiji još nije konsolidiran te da ima prostora za širenje portfelja. „Jedino što mogu reći je da se radi o tržištima na kojima Podavka već posluje, odnosno zemljama regija jugoistočne, istočne i centralne Europe.
Također je dodao kako „Podravka neće raditi marketinško snižavanje cijena“, dodajući kako proizvodi iz njihovog portfelja daju odgovarajuću vrijednost za uloženi novac.

„Naši proizvodi su pozicionirani kao vodeći ili jedni od vodećih u svakom od segmenata tržišta. Smatramo da će u budućnosti na policama trgovina moći opstati samo kvalitetni proizvodi, odnosno oni koji su broj jedan ili broj dva u svom segmentu, u čemu svakako vidimo svoju priliku“, zaključio je Šestak.

Izdvajamo iz broja:
Broj 5-2008
Izvornost i geografsko podrijetlo proizvoda jamci konkurentnosti
Potrošači i norme (V)
Radna snaga u trgovini
Agrokor snizio cijene stočne hrane za 24 posto
Hrvati očekuju znatniji pad standarda
Osnovano društvo Mercator-Plodine-Billa
Hendal: 60 posto potrošača ide u Konzum
Arhiva
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa