01.04.2008. (Goran Pavlović)
Izvoz Zagrebačke pivovare lani porastao 86 posto
Izvoz je najvećim dijelom plasiran na tržište Bosne i Hercegovine
Zagrebačka pivovara, vodeća pivovara u Hrvatskoj, u protekloj je godini ostvarila ukupni rast prodaje od 5,3 posto te povećanje izvoza za 86 posto u odnosu na 2006. godinu, istaknuo je na današnjoj konferenciji za novinare generalni direktor tvrtke Sergey Yeskov.
Prema podacima agencije AC Nielsen, udio Zagrebačke pivovare na hrvatskom tržištu na kraju je 2007. godine iznosio 41,1 posto te je na godišnjoj razini povećan za 1,2 postotna poena.
Ožujsko pivo, kao vodeći brend koji zauzima oko 85 posto ukupne prodaje pivovare, ostvarilo je rast od dva posto na godišnjoj razini, dok su uvozni brendovi Stella Artois i Becks zabilježili 10-postotni rast prodaje.
«Prošle smo godine u kapitalna ulaganja uložili oko 10 milijuna kuna, od čega polovinu tog iznosa u projekt uvođenja novog pakiranja Ožujskog piva. Istodobno, provođenjem programa optimizacije proizvodnje Zagrebačka pivovara smanjila je cijenu proizvodnje za dva posto po hektolitru i zadržala visoku profirabilnost po proizvodu», rekao je Yeskov.
Domaća specijalna piva Tomislav i Božićno pivo, kao i uvozna Leffe, Hoegaarden i Belle-Vue Kriek, vodeća su u svojim segmentima tržišta, dodao je.
Tijekom ove godine planiraju se nove investicije, a od realiziranih iz tvrtke su posebno istaknuli izgradnju 1,9 milijuna kuna vrijednog zaštitnog zida protiv buke u sklopu tvornice u zagrebačkom naselju Črnomerec.
Tvrtka trenutno zapošljava 530 djelatnika, 20 manje nego na kraju 2006. godine što, pojašnjavaju iz pivovare, rezultat optimizacije poslovanja pri čemu se smanjuje broj administrativnog osoblja a povećava broj zaposlenih u prodaji.
Zagrebačka pivovara prošlu je godinu završila s 152,26 milijuna kuna neto dobiti što je 2,9 posto više nego u 2006., dok su prihodi povećani 3,5 posto, na 822,8 milijuna kuna.
|
|
|
|