12.11.2009.
Dobit AB InBeva 1,5 milijardi dolara
Najveći svjetski proizvođač piva zabilježio je istovremeni pad prihoda i prodaje
Najveća svjetska pivarska grupacija Anheuser-Busch InBev izvijestila je u četvrtak da je u trećem tromjesečju 2009. zabilježila 1,5 milijardi dolara neto dobiti, uz istodoban pad prihoda i prodaje.
To je više nego dvostruko više od 690 milijuna dolara neto dobiti koliko je u istom tromjesečju prošle godine zabilježio sam InBev, koji se prošle godine spojio s američkim Anheuser Bushom.
Prihodi su iznosili 9,76 milijardi dolara.
"U trećem smo tromjesečju ostvarili očekivane rezultate. Zabilježen je 3,2-postotni pad konsolidirane prodaje, ali smo unatoč tome povećali ili zadržali tržišne udjele na šest naših ključnih tržišta", izjavio je financijski direktor Felipe Dutra.
Obujam prodaje na američkom i kanadskom tržištu smanjio se za 4,7 posto a u zapadnoj Europi za 1,2 posto, pri čemu je posebno snažan pad zabilježen na njemačkom tržištu, u visini 7,1 posto.
Prodaja se smanjila i na većini tržišta u nastajanju, uz izuzetak Brazila gdje je zabilježen njezin rast za 12,3 posto. Tako je u regiji srednje i istočne Europe obujam prodaje smanjen za 16, 8 posto, u Aziji za 3,2 posto a u Argentini i Čileu za 5,6 posto.
Izvješće je pokazalo da su u trećem tromjesečju kombinirani troškovi distribucije, prodaje i marketinga te administracije umanjeni za 3,7 posto, te za 4,7 posto u prvih devet mjeseci ove godine, zahvaljujući programima sinergije u SAD-u.
"Anheuser-Busch InBev u četvrto tromjesečje ulazi kao znatno snažnija kompanija nego što je bila na početku godine, sa značajno boljom bilancom stanja", kazao je izvršni direktor Carlos Brito.
Anheuser-Busch InBevovi najpoznatiji brendovi uključuju piva Stella Artois i Beck's.
Nova je tvrtka nastala InBevovom preuzimanjem američkog Anheuser-Buscha 2008. za 52 milijarde dolara. (Bankamagazin, Hina)
|
|
|
|