Seniko studio
Broj 6/2007
Izdvajamo iz broja:
Broj 6-2007 - Ante Gavranović
Uloga terenskog komercijaliste u ljekarnama - Berislav Pribanić
Trgovci i njihova prava - Damir Gašparović
Marka kao ideja - primjeri - prof.dr.sc. Zvonimir Pavlek
Značenje norma i normizacije u današnjemu društvu - dr.sc. Dragutin Funda
Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu - Davor Dujak
Projekt sat politike i gospodarstva s Predsjednikom - Učenici Trgovačke škole Zagreb
Cijeli SADRŽAJ broja 6/2007 - Sadržaj
Udruga za zaštitu potrošača u HUP-u
Uredništvo
Kako bi približi djelovanje Udruga za zaštitu potrošača predstavnicima gospodarstva, Udruga trgovine je 24. listopada 2007. organizirala prezentaciju sa sljedećom temom: “Upoznajte rad i aktivnosti Udruga za zaštitu potrošača”
Na prezentaciji je kao glavni govornik sudjelovala prof. dr. Vesna Brčić – Stipčević, predsjednica Hrvatske udruge za zaštitu potrošača i redovna profesorica na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu.

Prezentacija je okupila 20-ak tvrtki koji su se kroz interaktivni rad upoznali o području rada i djelovanja Udruga za zaštitu potrošača kojih je već sada preko 30-ak u Hrvatskoj, o njihovim aktivnostima i njihovom statusu i položaju u razvijenim zemljama EU.

Udruge potrošača osnivaju potrošači radi promicanja i zaštite svojih prava. Temeljne uloge udruga za zaštitu potrošača su: borba za uspostavu pravednog tržišta i socijalnu i ekonomsku pravdu za potrošače te pomoć u izgradnji sustava zaštite potrošača kroz svoj pokret i brigu za glas potrošača na lokalnoj, regionalnoj i globalnoj razini.

Na skupu spomenute su glavne aktivnosti Udruge kao što je pružanje savjeta, educiranje te djelovanja na zaštiti općih prava potrošača u RH. Sudionici su podijeli i svoja iskustva iz prakse, primjere iz svakodnevnog susreta sa potrošačima, zlouporabe djece kod oglašavanja, zatim otvorena su pitanja vezana uz tarife i dostavu računa komunalnih poduzeća, primjene novog Zakona o zaštiti potrošača, ulazak proizvoda upitne kvalitete i sl.

Na kraju rasprave, prof. Stipčević je najavila da je djelovanje Udruga puno bolje nego u samoj početnoj fazi osnivanja, a 27. studenog Udruga je proslavla jubilarnih 10 godina postojanja.

Podsjećamo se da je u cilju stvaranja preduvjeta za prilagođavanje sustavu i zakonodavstvu EU, Hrvatska prepoznala politiku zaštite potrošača kao jedno od prioritetnih područja. Do sada su osnovani neki od infrastrukturnih, pravnih mjera i mjera politike zaštite potrošača. U Hrvatskoj postoji zakonodavni i institucionalni okvir za razvoj zaštite potrošača.

Novi Zakon o zaštiti potrošača objavljen je u Narodnim novinama u srpnju 2007. koji je zamijenio stari Zakon iz 2003. pa će se i sljedeći susret održati na temu primjene i novosti novog Zakona.

Izdvajamo iz broja:
Broj 6-2007
Uloga terenskog komercijaliste u ljekarnama
Trgovci i njihova prava
Marka kao ideja - primjeri
Značenje norma i normizacije u današnjemu društvu
Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu
Projekt sat politike i gospodarstva s Predsjednikom
Cijeli SADRŽAJ broja 6/2007
Arhiva
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa