Trgovina
Seniko studio
Turizam
13.09.2007. Eko-etno: Eko proizvode usmjeriti u turističku ponudu
Hrvatski proizvođači nisu do sada iskazali sposobnost niti znatniju svijest o potrebi udruživanja u proizvodne klastere putem kojih bi ostvarili konkurentnost na tržištu kroz autentičnost proizvoda koji bi bio prepoznatljivi brend podneblja iz kojeg dolazi

Konstatirao je to Ante Gavranović na današnjem Poslovnom susretu eko-etno proizvođača i obiteljskih hotelijera, održanom na Jesenskom velesajmu u organizaciji Nacionalne udruge malih hotelijera, tvrtke Hrvatski farmer i Zagrebačkog velesajma.

Obzirom da u hotelskoj ponudi Hrvatske dominiraju veliki hoteli koji u svojoj ponudi imaju prevladavajuće uvozne proizvode, upravo bi mali obiteljski hoteli trebali postati put kojim bi se domaća proizvodnja mogla i morala plasirati na turističko tržište, poručeno je sa skupa.

''Eko-etno Hrvatska projekt je koji, kao spoj baštine i održivog razvoja, treba omogućiti brendiranje kako pojedinih županija tako i cijele Hrvatske u segmentu enološke i gastro ponude'', naglasila je Katja Luka Kovačić, direktorica ZV-a.

I pored dosta pesimističnih projekcija na skupu je istaknuto kako su pokrenute brojne inicijative koje bi u budućnosti trebale polučiti rezultate, prije svega omogućiti značajnije prisustvo domaće proizvodnje u hotelskoj, ali i cjelokupnoj turističkoj ponudi Hrvatske.

U tom smjeru ide i projekt regionalnog povezivanja lokalnih proizvođača i malih hotela, kojim je Nacionalna udruga malih hotelijera formirala eno gastro klaster, s naglaskom na brendiranje svake pojedine regije u pogledu autentičnosti proizvoda i usluga.
U klasteru trenutno sudjeluje 70 hotela koji afirmiraju lokalni jelovnik i kompletnu enološku i gastro ponudu matičnih regija, a u tu svrhu pokrenuta je i burza autentičnih proizvoda, koja će uskoro biti dostupna i na internet portalu Udruge.

''Hrvatska kuhinja je vrlo kvalitetna, ali nikad nije uobličena u prepoznatljivu cjelinu i kao takva prezentirana. Naš je cilj formirati autentičnu gastronomsku ponudu te smo počeli marketinške prezentacije hotela koji će imati originalnu ponudu lokalnih proizvoda'', istaknuo je Šime Klarić, predsjednik Udruge.

Istaknuta je i prevelika fokusiranost na kvantitativne pokazatelje turističkih rezultata, broj dolazaka i noćenja, dok se zanemaruju suvremeni trendovi u turizmu koji najveći značaj poklanjaju upravo prezentaciji i plasmanu domaćih autohtonih proizvoda.

Povezani članci
10.04.12 Sajmovi i izložbe
Na Dolcu 'kutak ljekovitog bilja i hrane'
07.10.10 Turizam
Multimedijalni projekt "Eko Etno Hrvatska Europa Tour"
09.08.10 Turizam
Hotelijeri sezonu ocjenjuju zadovoljavajućom
25.03.10 Vijesti
Održan 2. međunarodni simpozij „Hrvatsko hotelijerstvo i turizam“
11.02.10 Tvrtke i tržišta
Lanjski gubitak hotelijera povećan na 199,4 mil. kuna
23.11.09 Prehrambeni proizvodi
Građani u krizi sve manje kupuju zdravu hranu
15.09.09 Turizam
Leko: Hotelijeri u gubitku 200 mil. kuna
19.03.09 Turizam
Hoteljeri očekuju pad prihoda za 2,7 posto
17.09.08 Sajmovi i izložbe
Otvoren sajam "Eko-etno" na ZV-u
11.09.08 Sajmovi i izložbe
Manifestacija Eko-etno idući tjedan na JMZV-u
28.08.08 Turizam
TUI: Afrodita najbolji hotel
04.06.08 Turizam
HUH: Zaboravite broj noćenja i dolazaka, gledajte prihode!
12.02.08 Turizam
HUH: PDV na turistički smještaj smanjiti na 6 posto
17.01.08 Turizam
Najava: Nacionalni kongres obiteljskog i malog hotelijerstva
02.01.08 Financije i gospodarstvo
Porast ugostiteljskog prometa u devet mjeseci
09.11.07 Seminari, konferencije
Seminari o razvoju ruralnih krajeva od 13. do 29. studenog
19.10.07 Turizam
Završen Prvi hrvatski kongres ruralnog turizma
18.10.07 Uvoz
Malo posla za domaće tvrtke u obnovi jadranskih hotela
17.10.07 Tvrtke i tržišta
Sunčani Hvar: Prihodi u trećem kvartalu porasli na 60,8 milijuna kuna
04.10.07 Turizam
Hrvatskom hotelijerstvu potrebni standardi rada
26.09.07 Statistika
Polugodišnji promet u ugostiteljstvu veći od 6 milijardi kuna
16.09.07 Sajmovi i izložbe
Završena dosad najuspješnija manifestacija "Eko-etno Hrvatska"
14.09.07 Turizam
Brendiranje destinacija i autohtonih hrvatskih proizvoda
14.09.07 Sajmovi i izložbe
JMZV: Proglašeni eko-etno proizvodi
05.09.07 Sajmovi i izložbe
Eko-etno Hrvatska od 11. do 16. rujna na ZV-u
23.07.07 Turizam
Problematika dubrovačkih hotelijera i pada noćenja
14.06.07 Turizam
EBRD i IFC financiraju Štrokove Jadranske luksuzne hotele
09.06.07 Sajmovi i izložbe
Zagreb: Šesti sajam "Proizvodi hrvatskog sela"
01.05.07 Turizam
Zadružni proizvodi u funkciji turizma
19.09.06 Sajmovi i izložbe
Na ZV-u otvorena izložba "Eko-etno Hrvatska"
14.09.06 Sajmovi i izložbe
Izložba "Eko-etno Hrvatska" na ZV-u od 19. do 23. rujna
17.08.06 Turizam
Hoteli puni do posljednjeg vikenda u kolovozu
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa