Trgovina
Seniko studio
Turizam
14.09.2007. Brendiranje destinacija i autohtonih hrvatskih proizvoda
Uspješno brendiranje postiže se isticanjem originalnosti i autentičnosti destinacije

Identitet neke destinacije kao i države u cjelini ne može se nametnuti nego treba zaživjeti u svijesti ljudi, rečeno je na seminaru pod nazivom "Brendiranje destinacija i autohtonih hrvatskih proizvoda" održanog u sklopu Eko-Etna na Zagrebačkom velesajmu.

Kako bi se brendirala neka destinacija prvo treba uvidjeti koje su njezine komparativne prednosti. To znači da te prednosti treba usporediti sa svjetskim trendovima, vidjeti što rade konkurentske zemlje te postoji li negativna percepcija o destinaciji koju treba brendirati. No, brendiranje je zapravo i potraga za pričom o jednoj destinaciji. "Potrebno je osmisliti priču koja oslikava identitet jednog kraja, a prije nego je prihvate turisti, ona mora zaživjeti u stanovništvu toga kraja", istaknuo je Božo Skoko.

Govoreći o današnjem stresnom načinu života, on je dodao kako ljudi žele uživati u životu jer su prezaposleni i preopterećeni. Kada odlaze na odmor žele doživjeti novu inspiraciju, a pritom su neprestano u potrazi za neobičnim kultovima, zanimljivostima, prošlosti i budućnosti.

U svemu tome, prema riječima Bože Skoka, upravo im naša brendirana destinacija može ponuditi nešto drukčije, originalno pri čemu se priča mora prilagoditi upravo turistima. No, što zapravo donosi brendiranje? Učinci uspješnog brendiranja vidljivi su u boljoj posjećenosti neke destinacije, jačoj potražnji za proizvodima i uslugama, porastu cijena nekretnina, povećanju turističkih rezultata te u konačnici – zadovoljstvu samog stanovništva.

Na seminaru "Brendiranje destinacija i autohtonih hrvatskih proizvoda" predavanja su održali i Edvin Jurin na temu "Zašto planovi o brendiranju obično ostaju u ladicama gradova i županija" – Modeli i ključevi implementacije, Tomislav Šola na temu "Baštinom do posla i prosperiteta - u ruralnim područjima" te Boris Ljubičić na temu "Moć dizajna u brendiranju autohtonih hrvatskih proizvoda".

Povezani članci
02.09.11 Sajmovi i izložbe
Najavljene Jaskanske vinske svečanosti od 8. do 11. rujna
07.10.10 Turizam
Multimedijalni projekt "Eko Etno Hrvatska Europa Tour"
10.04.10 Turizam
Povjerenstvo Vlade za turizam: za promidžbu 30 milijuna eura
12.03.10 Seminari, konferencije
Klaus Kobjoll – turistički poduzetnik uskoro u Zagrebu
17.09.08 Sajmovi i izložbe
Otvoren sajam "Eko-etno" na ZV-u
11.09.08 Sajmovi i izložbe
Manifestacija Eko-etno idući tjedan na JMZV-u
28.05.08 Izravna strana ulaganja
EI: Izravna strana ulaganja u turizam samo 320 milijuna eura
21.05.08 Brandovi
Brand Finance: INA najvredniji hrvatski korporativni brend
09.05.08 Korisne informacije
Održan prvi dan kreativnosti i inovativnosti
17.04.08 Brandovi
Brandstorm konferencija: Lokalna tradicija brendova su resurs koji treba iskoristiti
04.03.08 Turizam
Hrvatska 34. zemalja u svijetu po konkurentnosti turizma i putovanja
04.02.08 Turizam
Bajs: Turističko zemljište može biti problem, ali i razvojna šansa
25.01.08 Turizam
Hrvatskom turizmu potrebno 10 tisuća novoobrazovanih kadrova
21.01.08 Turizam
Ministar turizma Bajs: Turizam je strateška odrednica hrvatskog gospodarstva
31.12.07 Turizam
U 11 mjeseci 10,99 milijuna turista
12.12.07 Turizam
Bulić: Prihodi od turizma 10 posto veći nego lani
28.11.07 Turizam
DZS: Turista u deset mjeseci ove godine 7,4 posto više
09.11.07 Seminari, konferencije
Seminari o razvoju ruralnih krajeva od 13. do 29. studenog
29.10.07 Turizam
DZS: U rujnu tri posto više turista
19.10.07 Turizam
Završen Prvi hrvatski kongres ruralnog turizma
24.09.07 Turizam
Bol: Počelo 11. okupljanje hrvatski turističkih djelatnika
16.09.07 Sajmovi i izložbe
Završena dosad najuspješnija manifestacija "Eko-etno Hrvatska"
14.09.07 Sajmovi i izložbe
JMZV: Proglašeni eko-etno proizvodi
13.09.07 Turizam
Eko-etno: Eko proizvode usmjeriti u turističku ponudu
11.09.07 Sajmovi i izložbe
Otvoren Eko-etno na ZV-u
05.09.07 Sajmovi i izložbe
Eko-etno Hrvatska od 11. do 16. rujna na ZV-u
09.06.07 Sajmovi i izložbe
Zagreb: Šesti sajam "Proizvodi hrvatskog sela"
19.09.06 Sajmovi i izložbe
Na ZV-u otvorena izložba "Eko-etno Hrvatska"
14.09.06 Sajmovi i izložbe
Izložba "Eko-etno Hrvatska" na ZV-u od 19. do 23. rujna
15.07.06 Ekologija
Projekt Eko-Etno okupit će cijelu Hrvatsku
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa