Seniko studio
Broj 4/2006
Izdvajamo iz broja:
Broj 4/2006 - Ante Gavranović
Suvremeni brand management (2) - Dr.sc. Zvonimir Pavlek
Poznavanje prehrambene robe na nešto drukčiji način (3) - dr.sc. Danko Matasović
Po završetku školovanja 65 posto učenika pronađe zaposlenje
Rezultati Herakleinog istraživanja o kvaliteti usluge u ugostiteljstvu - Heraklea
Zakonski aspekti prodaje djela umjetnika amatera - Mr.sc. Kate Bagović
Školovanje prodavača (2) - Stjepan Brzak, prof.
Unijapapir – kvaliteta i okoliš
Politika kvalitete
(ISO 9001;2000, TOČKA 5.3.)
Politika kvalitete sastavni je dio poslovne politike Društva.

Društvo u središte zbivanja stavlja kupce svojih proizvoda. Zadovoljstvo kupca obveza je svih radnika i osnovno mjerilo kvalitete poslovanja.

Biti pouzdan i kvalitetan partner koji svojim kupcima isporučuje proizvod kakav su tražili i očekivali primarni je zadatak. Stalno poboljšavanje proizvodnih procesea i proizvoda osigurava zadovoljstvo kupaca.

Poslovodstvo Unijapapira se obvezuje da će trajno i odgovorno poboljšavati poslovanje i to:

• proizvodi i usluge moraju biti vrhunske kvalitete što uključuje da se isti isporučuju na vrijeme te da odgovaraju zahtjevima, potrebama i očekivanjima kupaca,

• kvaliteta proizvoda kontinuirano se prati te unapređuje sukladno zahtjevima kupaca, a prema europskim normama i iskustvima.

Koristeći znanje i iskustvo zaposlenih, nastavit će se višegodišnja tradicija najvećeg skupljača papira u zemlji. Također, razvijat će se skupljanje ostalih vrsta korisnog otpada, radi njegovog korištenja u ponovnom procesu proizvodnje.

Politika kvalitete obvezuje sve zaposlenike koji su obvezni djelovati na učinkovitost sustava u provedbi i stalno ga unapređivati. Poslovodstvo i svi zaposleni u cijelosti prihvaćaju sustav upravljanja kvalitetom prema normi ISO 9001; 2000.

Poslovodstvo osigurava kontinuirana poboljšanja u sustavu upravljanja kvalitetom mjerenjem i analizom postavljenih ciljeva i stalnim poboljšanjem istih.

Osigurani su i svi resursi potrebni za učinkovitu primjenu sustava i realizaciju zadanih ciljeva.
Djelotvornost sustava kao i prikladnost politike kvalitete ocjenjuju članovi Poslovodstva na Upravinoj ocjeni, a politika kvalitete javno se obznanjuje.

Politika okoliša
(ISO 14001;04, TOČKA 4.2.)

Cjelokupna djelatnost društva us-mjerena je i na zaštitu okoliša. Svojom djelatnošću - skupljanjem otpada koji se može ponovno preraditi – društvo daje aktivan doprinos zaštiti okoliša, jer smanjuje količine otpada koje se odlažu na deponij, odnosno koje bi odložene na neki drugi način mogle negativno utjecati na okoliš.

Također sve aktivnosti unutar društva koje imaju utjecaja na okoliš pod nadzorom su stručnjaka društva i u skladu su sa zakonskom regulativom.

Stalnim nadzorom aspekata okoliša društvo nastoji kontinuirano poboljšavati stanje okoliša o ćemu su upoznati svi radnici.

Politika okoliša obvezuje sve radnike djelovati na učinkovitosti sustava u provedbi i stalno ga unapređivati, trajno poboljšavati, radi sprečavanja onečišćenja bilo kojeg oblika.

Poslovodstvo i svi zaposleni u cijelosti prihvaćaju sustav upravljanja okolišem i on je dostupan javnosti.

Izdvajamo iz broja:
Broj 4/2006
Suvremeni brand management (2)
Poznavanje prehrambene robe na nešto drukčiji način (3)
Po završetku školovanja 65 posto učenika pronađe zaposlenje
Rezultati Herakleinog istraživanja o kvaliteti usluge u ugostiteljstvu
Zakonski aspekti prodaje djela umjetnika amatera
Školovanje prodavača (2)
Arhiva
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa