Seniko studio
Broj 4/2006
Izdvajamo iz broja:
Broj 4/2006 - Ante Gavranović
Suvremeni brand management (2) - Dr.sc. Zvonimir Pavlek
Poznavanje prehrambene robe na nešto drukčiji način (3) - dr.sc. Danko Matasović
Rezultati Herakleinog istraživanja o kvaliteti usluge u ugostiteljstvu - Heraklea
Zakonski aspekti prodaje djela umjetnika amatera - Mr.sc. Kate Bagović
Školovanje prodavača (2) - Stjepan Brzak, prof.
Unijapapir – kvaliteta i okoliš
Po završetku školovanja 65 posto učenika pronađe zaposlenje
Uoči početka nove školske godine doznali smo od ravnatelja Trgovačke škole Zagreb, profesora Darka Grgurića
Novosti u programu školovanja
Ovo će biti posljednja godina u kojoj će se provoditi stari nastavni plan i program. Prema prijedlogu novog programa postojale bi i trogodišnja i četverogodišnja strukovna škola trgovačkog smjera, za razliku od dosadašnjeg isključivo trogodišnjeg obrazovnog modela.

Suvremena trgovina zahtjeva sve više specijaliziranog kadra
U Trgovačkoj školi specijalizacija postoji već dugi niz godina. Nedavno je bilo natjecanje u tehnikama prodaje koje su visoko specijalizirane za pojedine vrste robe. Učenici već od prve godine obavljaju praksu u trgovačkim subjektima svih profila, bilo da se radi o prehrani, informatici i bijeloj tehnici, trgovini auto dijelovima itd. Škola se može pohvaliti vrlo uspješnim programom praktičnog osposobljavanja, jer 65 posto učenika pronađe zaposlenje po završetku školovanja.

Novosti osim promjene trogodišnjeg modela
– Mi smo kao škola već uputili prijedloge i prema ministarstvu i drugim institucijama. Zalažemo se za primjenu modela koji već uspješno funkcionira u Sloveniji. Osnovno je to da se pravno uredi sektor trgovine na bazi stručnosti i da u prodavaonicama radi kvalificirani stručni kadar. U dućanu radi prodavač i to je ono što su Slovenci jako dobro riješili – rekao je Grgurić.

Trgovačka škola je razvila i programe obrazovanja i prekvalifikacije za odrasle
Programi prekvalifikacije traju jednu školsku godinu. Završavanjem programa polaznici stječu Srednju stručnu spremu – zanimanja komercijalist i prodavač. Ovi obrazovni programi omogućavaju ljudima zanimanje, prekvalifikaciju, a u brojnim slučajevima i nastavak obrazovanja na višoj školi.

Izdvajamo iz broja:
Broj 4/2006
Suvremeni brand management (2)
Poznavanje prehrambene robe na nešto drukčiji način (3)
Rezultati Herakleinog istraživanja o kvaliteti usluge u ugostiteljstvu
Zakonski aspekti prodaje djela umjetnika amatera
Školovanje prodavača (2)
Unijapapir – kvaliteta i okoliš
Arhiva
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa