19.10.2007.
Otvoren prvi Mercatorov centar u Rijeci
U centar je investirano 175 mil. kuna
U prisutnosti čelnika grada Rijeke te brojnih drugih uzvanika, predsjednik Uprave Mercatora Žiga Debeljak i direktor društva Mercator-H Alan Kričković danas su u tom gradu otvorili prvi Mercator Centar, priopćeno je iz tog trgovačkog lanca.
Novootvoreni trgovački centar ima više od 10.000 četvornih metara prodajnog prostora, a u projekt je uloženo oko 175 milijuna kuna. Mercator hipermarket u 2.700 kvadrata površine nudi asortiman od preko 40.000 artikala prehrambenih i neprehrambenih proizvoda, a u tvrtki posebno ističu svoje odjele svježeg voća i povrća, delikatese te odjel kruha i pekarskih proizvoda s vlastitom pekarnicom.
U Centru su, pored Mercatorovih brendova Modiana i Intersport, prisutne i druge poznate robne marke: More&More, S.Oliver, Iris, Mozaik knjiga, Magma, Beti, HG spot, Rituals, Fabiani, Zlatarna Celje, Magma, Accessoires, ljekarna te caffe bar Santana. U trgovačkom centru zaposleno je oko 200 osoba.
|
Mercator je u riječkom centru prvi put na hrvatsko tržište uveo tzv. samoposlužne blagajne „Tik Tak“, na kojima kupac samostalno može skenirati EAN kodove proizvoda te izvršiti plaćanje bez prisustva prodavača.
Povodom otvorenja novog objekta, uz različite pogodnosti kupnje, pripremljene su i brojne degustacije, promocije i darovi za kupce. Tako su proizvodi iz market-programa biti dostupni po povoljnijim cijenama, a u prodavaonicama Modiana i Intersport cijene su do 29. listopada snižene za 15 posto.
|
Mercator u Rijeci uvodi i svoju Pika karticu specifičnu po tome što, osim uobičajenog prikupljanja bodova i njihove zamjene za određene popuste, nudi i mogućnost kupnje na kredit do 12 rata bez kamata i ostalih troškova.
Pika je po tome, navode u Mercatoru, ne samo bonitetna nego i kreditna kartica koju kupac može upotrebljavati na tržištima Hrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine te Srbije, jedinstvena i po tome što je istodobno jedina takva međunarodna kartica.
Ukupno na tržištima Hrvatske, Slovenije, BiH i Srbije ima više od milijun korisnika Pika kartice, dok se njome u Hrvatskoj trenutačno koristi preko 160.000 korisnika.
|
Prošlogodišnjim povezivanjem s Presoflexom, Mercator je povećao svoj tržišni udio u Hrvatskoj za gotovo dva posto te sada drži ukupno 6,7 posto tržišta, što ga svrstava na treće mjesto maloprodajnih lanaca u našoj zemlji.
Strateški plan slovenske tvrtke je da do 2010. dosegne 12 posto tržišta i time postane vodeći trgovački lanac robe široke potrošnje u jugoistočnoj Europi te drugi maloprodajni trgovački lanac u Hrvatskoj.
|
|
|
|