Međunarodno poslovanje
Seniko studio
Tvrtke i tržišta
10.10.2016. Predstavljen brend hrvatskih proizvoda Croamore namijenjen plasiranju na inozemna tržišta
LIDL HRVATSKIM DOBAVLJAČIMA NASTAVLJA OTVARATI VRATA INOZEMNIH TRŽIŠTA
Trgovački lanac Lidl Hrvatska predstavio je Croamore – brend prepoznatljivih hrvatskih proizvoda namijenjen plasiranju i prodaji izvan Hrvatske.

Lidlovi predstavnici iz stranih zemalja imali su priliku degustirati i odabirati između više od 90 proizvoda Croamore. Probojem Lidlove ponude na strana tržišta otvaraju se vrata domaćim dobavljačima i hrvatskim proizvodima koji pronalaze svoje mjesto u Lidlovim trgovinama diljem Europe.

Lidl, kao međunarodni trgovački lanac, koji posluje na 30 stranih tržišta, unutar svoje ponude redovito organizira tematske tjedne kroz koje svojim kupcima približava gastronomsku ponudu drugih zemalja, a ovoga puta kupcima u inozemstvu kroz tematski tjedan predstavit će se i Hrvatska.

Više od 90 hrvatskih proizvoda, te nekoliko proizvoda iz regije, nalazi se u asortimanu Lidlovog brenda znakovitog logotipa i imena Croamore – ime koje simbolizira ljubav prema Hrvatskoj, ali u svojoj kovanici sadrži i more, koje je nezaobilazno kada je riječ o autohtonim hrvatskim proizvodima.
Brend Croamore u drugim će se zemljama predstaviti tamošnjim kupcima u više od 300 trgovina kroz Tjedan hrvatskih proizvoda.

Pažljivo odabrani proizvodi uključuju najprepoznatljivije hrvatske mesne, riblje i mliječne proizvode, začine, slastice i pića. Samo u 2015. godini, Lidl je izvezao nešto manje od 9 milijuna eura hrvatskih proizvoda u inozemstvo, čime je ostvario gotovo dvostruki porast u odnosu na 2014. godinu. Ključ Lidlovog uspjeha su kvaliteta proizvoda i partnerski odnos s dobavljačima.

„Uvjereni smo da će hrvatski kvalitetni proizvodi zahvaljujući Lidlovoj trgovačkoj mreži ući u brojne europske domove, kao što se nalaze i prisutni su u svim trgovačkim lancima u RH i regiji, a koji prepoznaju i preferiraju hrvatske proizvode.

Trgovački lanci prisutni u Hrvatskoj, prepoznaju i preferiraju hrvatsko, a veliki su europski ili regionalni igrači, tako da ulaskom na njihove police hrvatski proizvodi su na tržištu regije i gotovo svih zemalja EU-a", istaknula je Ema Culi, direktorica Sektora za trgovinu HGK dodajući da na ovaj način proizvođači imaju siguran plasman robe te manje rizike za ulaganja u širenje proizvodnje.
„Veliko nam je zadovoljstvo što smo našim europskim kolegama predstavili više od 90 hrvatskih proizvoda brenda Croamore i što će ti proizvodi pronaći svoje mjesto u domovima brojnih europskih kupaca.

Naši domaći dobavljači koriste Lidlovu mrežu za plasman svojih proizvoda u mnoge europske zemlje, čime se u inozemstvu promoviraju hrvatski proizvodi i Hrvatska općenito.

Veliku pozornost pridajemo razvoju odnosa s dobavljačima i uspostavljanju uspješne suradnje koja je ključna prilikom osvajanja novih tržišta i zadržavanja odlične pozicije na postojećim tržištima“ – poručili su iz Uprave Lidla Hrvatska.

Tvrtka Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006. godine, otkad je svoju prodajnu mrežu proširila diljem Hrvatske otvorivši 89 trgovina i 2 logističko-distributivna centra te zaposlivši gotovo 2000 zaposlenika.

Povezani članci
05.11.16 Trgovina na malo
Lidl u suradnji s HGK pokrenuo projekt „Okusi svoj zavičaj“ usmjeren domaćim proizvođačima voća i povrća
12.10.16 Seminari, konferencije
Magros: Platforma za stručan dijalog proizvođača i trgovine
19.09.16 DOP
Lidl Hrvatska u suradnji s Gradom Krapinom izgradio most
14.07.16 DOP
Start@Lidl program – pravi poslovni početak za mlade
04.07.16 Odnosi s javnošću
Košarkaška legenda Sabonis zvijezda kampanje Real grupe za otvaranje Lidla u Litvi
04.05.16 DOP
Lidl: Obilježen Svjetski dan astme u Dječjoj bolnici Srebrnjak
03.05.16 Tvrtke i tržišta
Više od 1500 Lidlovaca proslavilo svoj dan na Jarunu
20.01.16 DOP
Lidl Hrvatska već pet godina među najboljim poslodavcima
15.12.15 DOP
Akcijom „Pomagati je lako“ prikupljeno čak 25.000 proizvoda za pomoć siromašnima
07.12.15 Trgovina na malo
Otvoren Lidl u Dubravi: 88. trgovina u Hrvatskoj, 13. u Zagrebu
24.11.15 Zdravlje
Lidl predvoditelj svjetskog trenda u Hrvatskoj
20.11.15 Zaposlenost / plaće
Boris Lozić - novi predsjednik Uprave Lidl Hrvatska
13.10.15 Seminari, konferencije
Održana tradicionalna konferencija za trgovce i dobavljače MAGROS
30.09.15 Seminari, konferencije
Konferencija o sajmovanju i razvitku: Sajmovi čine više od 40 posto svih B2B poslovnih sastanaka
07.09.15 Promocije
Nove Lidl trgovine u Zaprešiću i zagrebačkoj Dubravi
10.08.15 Trgovina na malo
HGK: najduži trend rasta hrvatske maloprodaje od 2007. godine
27.07.15 Trgovina na malo
Lidl: Jedna zemlja, jedna cijena
20.07.15 Trgovina na malo
Lidl izvezao 70% više hrvatskih proizvoda u prvoj polovici godine
02.06.15 Trgovina na malo
Razvoj potencijala: Lidl promovirao 67 voditelja trgovina
19.03.15 Karijere
Lidl pokrenuo novu web stranicu karijera.lidl.hr
13.01.15 Zaposlenost / plaće
Lidl Hrvatska ulaže u razvoj zaposlenika
28.07.14 Promocije
Lidl u duhu flamenca i fieste predstavio atraktivnu Sol&Mar ponudu
11.07.14 Tvrtke i tržišta
Lidl Hrvatskoj otkrio čarobno šarenilo talijanskih specijaliteta
10.03.14 Zaposlenost / plaće
Lidl Hrvatska: Zaposlenicima od 1. ožujka opet povećanje plaća za 4%
10.12.13 Trgovina na malo
Lidl uveo tablet računala u svakodnevno poslovanje
03.09.13 Istraživanja
Trgovina i trgovački lanci Lidlu najveći broj glasova za kvalitetu
17.07.13 Vijesti
Lidl plasira hrvatske proizvode na mađarsko tržište
11.01.13 Karijere
Predsjednik Uprave Lidla Hrvatska dobio zamjenu jer odlazi u Portugal
08.06.12 Trgovina na malo
Domaći trgovački lanci u plusu, osim Keruma
31.05.12 Trgovina na malo
dm drži tri četvrtine drogerijskog tržišta
12.04.12 Trgovina na malo
Spar s najvećim rastom među trgovcima u 2011.
21.03.12 Vijesti
Ljerka Puljić ponovno izabrana za predsjednicu Udruženja trgovine HGK
15.03.12 Trgovina na malo
Potrošači najviše troše u Konzumu
22.02.12 Trgovina na malo
Udio malih trgovina na tržištu ispod 30 posto
12.01.12 Trgovina na veliko
Josipović otvorio Logističko-distributivni centar Perušić
29.03.10 Vijesti
Konferencija "e-biz2010"
30.10.07 Statistika
ICT Forum: Vrijednost elektroničkih transakcija dosegla 350 mil. eura
18.04.07 Seminari, konferencije
Hrvatski obrtnici trgovci - aktualni trenutak
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa