Trgovina
Seniko studio
Trgovina na malo
05.11.2016. Lidl u suradnji s HGK pokrenuo projekt „Okusi svoj zavičaj“ usmjeren domaćim proizvođačima voća i povrća
Javni natječaj za proizvođače traje od 4. studenoga do 15. prosinca
Trgovački lanac Lidl, u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom, pokrenuo je projekt „Okusi svoj zavičaj“ kojim domaćim proizvođačima voća i povrća želi omogućiti da svoje proizvode plasiraju na police Lidlovih trgovina u Hrvatskoj. Konferencija za medije znakovito je održana u novom skladištu poljoprivrednog proizvođača Zlatka Vinkovića, Lidlovog najdugovječnijeg dobavljača, koji je u 10 godina suradnje s Lidlom znatno proširio svoju proizvodnju pa tako sada krumpirima i lukom opskrbljuje svih 89 Lidlovih trgovina. Na konferenciji je najavljen i javni natječaj koji traje od 4.11. do 15.12.2016., a prijaviti se mogu obiteljska poljoprivredna gospodarstva, ostali organizacijski oblici poljoprivrednika te proizvođačke organizacije.

Lidlov projekt „Okusi svoj zavičaj“ na konferenciji za medije predstavili su član Uprave Lidla Hrvatska Allen Halamić te, u ime Hrvatske gospodarske komore koja je partner projekta, gđa Božica Marković, direktorica Sektora za poljoprivredu, prehrambenu industriju i šumarstvo, dok je poljoprivredni proizvođač Zlatko Vinković podijelio svoju priču o uspjehu kroz desetogodišnju suradnju s Lidlom.

„Počeli smo kao malo obiteljsko gospodarstvo prije 30-ak godina, a suradnju s Lidlom započeli smo prije 10 godina, kada smo opskrbljivali njihovih prvih 13 hrvatskih trgovina. Danas krumpirima i lukom, uskoro i bučom, opskrbljujemo svih 89 Lidlovih trgovina, a nedavno smo skladište preselili u novi pogon od oko 7000 m2. Možemo reći da je naš obrt rastao zajedno s Lidlom i zahvaljujući Lidlu. Želim se u ime svoje obitelji zahvaliti Lidlu, a nadamo se da je ovo tek prvih 10 uspješnih godina!“ – rekao je Zlatko Vinković, Lidlov dobavljač iz Belice pored Čakovca.

Riječ je o projektu koji je nadogradnja Lidlovog brenda Okusi zavičaja, koji je javnosti predstavljen 2013. godine, a pod kojim je obuhvaćeno oko 90 autohtonih proizvoda domaćih dobavljača. „Okusi svoj zavičaj“ za cilj ima okupiti lokalne, domaće proizvođače voća i povrća diljem Hrvatske i omogućiti im da svoje proizvode plasiraju na police Lidlovih trgovina u Hrvatskoj.

„Cilj nam je omogućiti prodaju proizvoda domaćih proizvođača u našim trgovinama, kojih u ovom trenutku ima 89 na području cijele Hrvatske. Imajući u vidu da je proizvodnja hrane strateški interes svake države, želja nam je projektom „Okusi svoj zavičaj“ dodatno podržati poljoprivredna gospodarstva u proizvodnji domaćeg i kvalitetnog voća i povrća diljem Hrvatske, potaknuti konkurentnost obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava te našim kupcima omogućiti još veći odabir svakodnevno svježeg voća i povrća s hrvatskih polja“ – poručili su iz Uprave Lidla Hrvatska.

Vrijednost i važnost Lidlove inicijative prepoznala je i Hrvatska gospodarska komora, koja je partner projekta „Okusi svoj zavičaj“. „Raduje me što je hrvatska kvaliteta još jednom prepoznata i što će zahvaljujući Lidlovoj mreži ući u još više domova. HGK podupire ovaj projekt radi jačanja poljoprivrednih gospodarstava i promocije domaćih kvalitetnih proizvoda koji se dobro uklapaju u akciju „Kupujmo hrvatsko". Trgovački lanci prisutni u Hrvatskoj sve više prepoznaju i preferiraju hrvatsko i to je velika potvrda i priznanje domaćim proizvođačima kojima Lidl na ovaj način olakšava plasman roba, dok istodobno kupcima nudi uistinu vrijedan i kvalitetan proizvod“ - rekla je direktorica sektora za poljoprivredu, prehrambenu industriju i šumarstvo HGK Božica Marković.

Povezani članci
10.10.16 Tvrtke i tržišta
Predstavljen brend hrvatskih proizvoda Croamore namijenjen plasiranju na inozemna tržišta
19.09.16 DOP
Lidl Hrvatska u suradnji s Gradom Krapinom izgradio most
30.08.16 DOP
Tvrtke Lidl Hrvatska i Procter&Gamble nastavljaju s humanitarnom akcijom Reci DA!
14.07.16 DOP
Start@Lidl program – pravi poslovni početak za mlade
04.07.16 Odnosi s javnošću
Košarkaška legenda Sabonis zvijezda kampanje Real grupe za otvaranje Lidla u Litvi
04.05.16 DOP
Lidl: Obilježen Svjetski dan astme u Dječjoj bolnici Srebrnjak
03.05.16 Tvrtke i tržišta
Više od 1500 Lidlovaca proslavilo svoj dan na Jarunu
05.04.16 DOP
Svečano otvoren novouređeni dječji park u Donjoj Dubravi
20.01.16 DOP
Lidl Hrvatska već pet godina među najboljim poslodavcima
15.12.15 DOP
Akcijom „Pomagati je lako“ prikupljeno čak 25.000 proizvoda za pomoć siromašnima
07.12.15 Trgovina na malo
Otvoren Lidl u Dubravi: 88. trgovina u Hrvatskoj, 13. u Zagrebu
24.11.15 Zdravlje
Lidl predvoditelj svjetskog trenda u Hrvatskoj
20.11.15 Zaposlenost / plaće
Boris Lozić - novi predsjednik Uprave Lidl Hrvatska
07.09.15 Promocije
Nove Lidl trgovine u Zaprešiću i zagrebačkoj Dubravi
27.07.15 Trgovina na malo
Lidl: Jedna zemlja, jedna cijena
20.07.15 Trgovina na malo
Lidl izvezao 70% više hrvatskih proizvoda u prvoj polovici godine
02.06.15 Trgovina na malo
Razvoj potencijala: Lidl promovirao 67 voditelja trgovina
19.03.15 Karijere
Lidl pokrenuo novu web stranicu karijera.lidl.hr
13.01.15 Zaposlenost / plaće
Lidl Hrvatska ulaže u razvoj zaposlenika
28.07.14 Promocije
Lidl u duhu flamenca i fieste predstavio atraktivnu Sol&Mar ponudu
11.07.14 Tvrtke i tržišta
Lidl Hrvatskoj otkrio čarobno šarenilo talijanskih specijaliteta
10.03.14 Zaposlenost / plaće
Lidl Hrvatska: Zaposlenicima od 1. ožujka opet povećanje plaća za 4%
10.12.13 Trgovina na malo
Lidl uveo tablet računala u svakodnevno poslovanje
03.09.13 Istraživanja
Trgovina i trgovački lanci Lidlu najveći broj glasova za kvalitetu
17.07.13 Vijesti
Lidl plasira hrvatske proizvode na mađarsko tržište
28.03.13 Zaposlenost / plaće
Lidl ne otkriva točnu cifru, ali kaže: Po visini plaća u maloprodaji, DM je na prvom mjestu, a mi na drugom
26.03.13 Tvrtke i tržišta
Lidl pokrenuo donacijski program zaposlenika
11.01.13 Karijere
Predsjednik Uprave Lidla Hrvatska dobio zamjenu jer odlazi u Portugal
08.06.12 Trgovina na malo
Domaći trgovački lanci u plusu, osim Keruma
31.05.12 Trgovina na malo
dm drži tri četvrtine drogerijskog tržišta
12.04.12 Trgovina na malo
Spar s najvećim rastom među trgovcima u 2011.
15.03.12 Trgovina na malo
Potrošači najviše troše u Konzumu
22.02.12 Trgovina na malo
Udio malih trgovina na tržištu ispod 30 posto
12.01.12 Trgovina na veliko
Josipović otvorio Logističko-distributivni centar Perušić
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa