10.10.2014.
Lidl plasirao hrvatske proizvode na bugarsko tržište
U povodu nogometne utakmice Hrvatska – Bugarska hrvatski proizvodi u bugarskom Lidlu
|
Lidl Hrvatska na bugarsko je tržište plasirao neke od najpoznatijih hrvatskih proizvoda, a sve u povodu nogometne utakmice Hrvatska - Bugarska, koja se danas održava u Sofiji.
U sklopu posebne ponude naziva „Kulinarski derbi u Lidlu“, na policama bugarskih Lidl trgovina nalaze se štrukli sa sirom, dalmatinski pršut i pečenica Lidlove robne marke Okusi zavičaja, Pikok slavonska kobasica, Nautica jadranska lokarda, Delikateka trapist, vina iz linije Winemakers of Croatia te mnogi drugi domaći specijaliteti. Trgovački lanac Lidl ovom je posebnom akcijom promovirao našu zemlju u inozemstvu, upoznajući građane Bugarske s hrvatskom gastronomijom.
Kulinarski derbi u Lidlu
Građani Bugarske imaju priliku kušati neke od najpoznatijih hrvatskih specijaliteta, a sve u sklopu Lidlove posebne ponude naziva „Kulinarski derbi u Lidlu“ u povodu kvalifikacijske nogometne utakmice Hrvatska - Bugarska za Europsko prvenstvo 2016., a koja se održava danas u Sofiji.
Nogometnu euforiju zbog današnje utakmice dodatno će upotpuniti široka ponuda hrvatskih proizvoda poput štrukla sa sirom, cvjetnog meda, svježeg sira, dalmatinskog pršuta i pečenice Lidlove poznate robne marke Okusi zavičaja, Pikok slavonske kobasice, Nautica jadranske lokarde, Delikateka trapista, vina iz linije Winemakers of Croatia te mnogih drugih domaćih specijaliteta.
Lidl Hrvatska na ovaj je način još jednom plasirao hrvatske proizvode na strano tržište, točnije u Lidlove bugarske trgovine – ovog puta robu u vrijednosti milijun kuna. Trgovački lanac Lidl svoje je prve trgovine u Bugarskoj otvorio 2010. godine, a danas broji 73 trgovine u 39 gradova.
Podsjetimo, Lidl je prošle godine organizirao Hrvatski tjedan u Lidlovim trgovinama u Mađarskoj, kada je našim susjedima predstavio bogatstvo hrvatske gastronomije.
Trgovački lanac Lidl, nakon Mađarske i Bugarske, planira hrvatske proizvode promovirati putem posebnih ponuda i u svojim trgovinama u drugim europskim zemljama u kojima posluje, pa će tako velik broj Lidlovih kupaca diljem Europe, kojih svakog dana ima više od 9 milijuna, imati priliku upoznati hrvatsku gastronomiju i kulturu.
|
|
|
|