Trgovina
Seniko studio
Trgovina na malo
04.02.2014. METRO Cash & Carry Hrvatska opskrbljivat će i slovenske kupce
METRO Cash & Carry Hrvatska najavio je širenje dostavne mreže u Sloveniju na sajmu Gast Expo održanom u Ljubljani prošli tjedan. Potencijalnim slovenskim kupcima METRO je predstavio asortiman svježe hrane te program vlastitih robnih marki koji nudi cjelovita rješenja za ugostitelje, hotelijere, trgovce, pekare te druge male i srednje tvrtke. Za uslugu dostave već se registriralo više od 500 vlasnika malih i srednjih slovenskih tvrtki, a najviše za dostavu svježeg voća, povrća, ribe i mesa.

„Nakon brojnih upita iz Slovenije odlučili smo osigurati dostavu unutar 24 sata i za slovensko tržište. Sva naša hrana, uključujući i onu koja se dostavlja, provjerene je sljedivosti što znači da kupcima garantiramo sigurnost i kontrolu kvalitete proizvoda od 'polja do stola'. Neprekinuti hladni lanac ključan je za sigurnu dostavu hrane jer osigurava potpuni nadzor i kontrolirane temperaturne uvjete tijekom trajanja prijevoza proizvoda“, izjavio je Robert Kuhta, direktor nabave svježeg i ultra svježeg asortimana.

Više od 5.000 hrvatskih profesionalnih kupaca trenutno koristi usluge dostave METRO-a. Kako bi osigurali što bolju pokrivenost slovenskog tržišta i rastući interes hrvatskih kupaca, METRO Cash & Carry Hrvatska krajem 2013. zaposlio je dodatnih 50 djelatnika kao prodajne predstavnike za dostavu.

U 50 godina iskustva u radu s više od 20 milijuna kupaca diljem svijeta, METRO svakodnevno stječe uvid u potrebe profesionalnih kupaca. Kao odgovor na potrebu kupaca da im rješenja i proizvodi budu dostupniji i bliži, METRO je kupcima u Hrvatskoj 2011. osigurao uslugu dostave, koja je dostupna i slovenskim kupcima.

METRO Cash & Carry koristi HACCP sustav upravljanja sigurnošću hrane. HACCP sustav sigurnost hrane osigurava kroz analizu i kontrolu bioloških, kemijskih i fizičkih utjecaja ulaznih sirovina, rukovanja, proizvodnje, distribucije i prodaje proizvoda krajnjem potrošaču. Cilj ovakvog pristupa je utvrđivanje preventivnih mjera kojima se identificirani rizici uklanjaju ili svode na prihvatljivu razinu. Ovaj sustav podrazumijeva proizvodnju i distribuciju zdravstveno ispravnih proizvoda preventivnim djelovanjem, a ne posljedičnim.

Povezani članci
02.08.16 Trgovina na malo
METRO Cash & Carry ostvario rast dvanaesti kvartal za redom
19.04.16 Tvrtke i tržišta
Vrhunska američka govedina ekskluzivno u centrima METRO Cash & Carryja
15.04.16 Trgovina na veliko
U preseljenje i modernizaciju splitskog centra METRO investirao 60 milijuna kuna
17.03.16 Izvoz
Vina Zlatnog otoka na policama Metroa u Rusiji
13.10.15 DOP
Socijalna zadruga Humana Nova osvojila priznanje za izniman doprinos zajednici
06.08.15 Trgovina na malo
METRO Grupa preuzela Classic Fine Foods
29.07.15 Trgovina na malo
Metro u Varaždinu otvorio prošireni veleprodajni centar
28.05.15 Tvrtke i tržišta
Treći po redu projekt METRO Potentials Ready2Lead
07.05.15 Statistika
METRO Cash & Carry ostvario porast „like-for-like“ prodaje sedmi kvartal za redom te dobiva novog predsjednika Uprave
30.04.15 Promocije
METRO predstavio širok asortiman kozica i službeno vino Filmskog festivala u Cannesu Mouton Cadet
20.11.14 Tvrtke i tržišta
Predstavljeni proizvodi prve komercijalne farme sa slobodnim uzgojem peradi u Hrvatskoj
29.10.14 Promocije
Metro s kupcima proslavio 50. obljetnicu poslovanja
06.10.14 Karijere
Vladimir Gnjidić novi član Uprave METRO Cash & Carry
18.09.14 Promocije
METRO Cash & Carry predstavlja “METRO Vino godine 2014.”
12.09.14 DOP
Metro najavio širenje prodajne mreže
07.08.14 Prikazi knjiga
Prvi METRO katalog za urede
15.04.14 Trgovina na veliko
Otvoren METRO Cash & Carry prilagođen hotelijerima i ugostiteljima
31.03.14 Trgovina na veliko
Metro otvara prvi centar u Istri
28.02.14 Strateški savezi
Hrvatski vinar predstavio robnu marku koju proizvodi za METRO Cash & Carry
11.02.14 Vijesti iz regije
Snažan rast dobiti Metroa u prvom tromjesečju
29.01.14 Promocije
Hrvatskim ugostiteljima i hotelijerima predstavljeni kanadski nacionalni specijaliteti
12.06.13 Tvrtke i tržišta
METRO Cash & Carry potpisao strateški ugovor s Hrvatskom interesnom udrugom ugostitelja
19.02.13 Trgovina na malo
METRO Cash & Carry Hrvatska pomaže kvartovskim dućanima
30.10.12 Trgovina na malo
Dobit Metroa pala pod pritiskom europske dužničke krize
25.10.12 Promocije
METRO: Novi vinski katalog
05.10.12 Trgovina na malo
Metro Hrvatska za sigurniju hranu
31.07.12 Trgovina na malo
Metro ostvario dobit unatoč teškom poslovnom okruženju
27.07.12 Trgovina na malo
AZTN: Tržište maloprodaje lani raslo 5,3 posto, veleprodaje 2 posto
08.06.12 Trgovina na malo
Domaći trgovački lanci u plusu, osim Keruma
03.05.12 Trgovina na malo
Metro zabilježio gubitak, planira otpuštanja
05.04.12 Trgovina na malo
Qudal: Konzum vodeći trgovački lanac po kvaliteti i cijenama
20.03.12 Trgovina na malo
Kriza smanjila neto dobit Metroa u 2011.
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa