Međunarodno poslovanje
Seniko studio
Strateški savezi
28.02.2014. Hrvatski vinar predstavio robnu marku koju proizvodi za METRO Cash & Carry
U sklopu proslave 50 godina METRO grupe, u Zagrebu je održan dvodnevni festival poslovnih rješenja koji je posjetilo više od 5.000 malih i srednjih poduzetnika. Istarski vinar Franco Cattunar posjetiteljima je predstavio istarsku malvaziju Terra Unica, novu robnu marku koju je proizveo ekskluzivno za METRO Cash & Carry.

Suradnja s METRO Cash & Carryjem za vinariju Cattunar znači 150.000 litara dodatne proizvodnje i širenje prodaje iz Istre na cijelu Hrvatsku.

„METRO svojim partnerima uvijek nastoji osigurati nove poslovne prilike te nam je zadovoljstvo što se Franco pridružio više od 50 hrvatskih proizvođača koji su uključeni u METRO-ov program trgovačkih robnih marki. Radimo i na tome da se Terra Unica uskoro nađe i izvan granica Hrvatske u nekoj od 29 zemalja u kojima METRO danas posluje“, izjavio je Tomislav Brajević, Direktor nabave suhe prehrane METRO Cash & Carryja.

U svom odnosu s kupcima i dobavljačima METRO se uvijek trudi pomoći im da unaprijede svoje poslovanje: otvaranjem prilika za širenje poslovanja ili savjetima kako lakše opstati na tržištu. Tako hrvatski dobavljači kroz sustav METRO Cash & Carryja svoje proizvode plasiraju profesionalnim kupcima u 15 svjetskih zemalja, među kojima su Rusija, Poljska i Moldavija.

„Jako sam sretan što su naši proizvodi našli put do kupaca METRO-a među kojima su i brojni hrvatski ugostitelji i hotelijeri. Smatram da je METRO pouzdan partner, zastupljen u svijetu i apsolutno mi je zadovoljstvo vidjeti naša vina na njihovim policama.

Višestruko nagrađivana vina uzgojenih sorti dorađuju se i njeguju u našim vlastitim podrumskim kapacitetima, a u suradnji s Metro Cash & Carry Hrvatska nastala je nova linija Terra Unica koja će kupcima METRO-a približiti istarska vina u njihovom najboljem izdanju“, izjavio je Franco Cattunar.

METRO festivali poslovnih rješenja održani su u Splitu, Zadru, Rijeci, Osijeku i Zagrebu. Više od 12.000 malih i srednjih poduzetnika iz cijele Hrvatske na festivalima su saznali najnovije trendove u poslovanju pizzerija, pekara, hotela, ureda, trgovina i restorana te dobili individualne savjete i stručnu pomoć u razradi poslovnih rješenja.

Povezani članci
02.08.16 Trgovina na malo
METRO Cash & Carry ostvario rast dvanaesti kvartal za redom
19.04.16 Tvrtke i tržišta
Vrhunska američka govedina ekskluzivno u centrima METRO Cash & Carryja
15.04.16 Trgovina na veliko
U preseljenje i modernizaciju splitskog centra METRO investirao 60 milijuna kuna
18.03.16 Izvoz
Vinarima isplaćeno 3,2 milijuna kuna iz EU za investicije u vinarije i marketing vina
13.10.15 DOP
Socijalna zadruga Humana Nova osvojila priznanje za izniman doprinos zajednici
06.08.15 Trgovina na malo
METRO Grupa preuzela Classic Fine Foods
29.07.15 Trgovina na malo
Metro u Varaždinu otvorio prošireni veleprodajni centar
28.05.15 Tvrtke i tržišta
Treći po redu projekt METRO Potentials Ready2Lead
07.05.15 Statistika
METRO Cash & Carry ostvario porast „like-for-like“ prodaje sedmi kvartal za redom te dobiva novog predsjednika Uprave
30.04.15 Promocije
METRO predstavio širok asortiman kozica i službeno vino Filmskog festivala u Cannesu Mouton Cadet
29.10.14 Promocije
Metro s kupcima proslavio 50. obljetnicu poslovanja
18.09.14 Promocije
METRO Cash & Carry predstavlja “METRO Vino godine 2014.”
15.04.14 Trgovina na veliko
Otvoren METRO Cash & Carry prilagođen hotelijerima i ugostiteljima
31.03.14 Trgovina na veliko
Metro otvara prvi centar u Istri
25.03.14 Sajmovi i izložbe
Hrvatski vinari na svjetskom sajmu vina Prowein prvi puta na zajedničkom tržištu EU
04.02.14 Trgovina na malo
METRO Cash & Carry Hrvatska opskrbljivat će i slovenske kupce
12.06.13 Tvrtke i tržišta
METRO Cash & Carry potpisao strateški ugovor s Hrvatskom interesnom udrugom ugostitelja
26.03.13 Vijesti
Hrvatski vinari na svjetskom sajmu vina Prowein u Dusseldorfu predstavili novi vizualni identitet i brand „Vina Croatia – Vina Mosaica“
19.02.13 Trgovina na malo
METRO Cash & Carry Hrvatska pomaže kvartovskim dućanima
30.10.12 Trgovina na malo
Dobit Metroa pala pod pritiskom europske dužničke krize
25.10.12 Promocije
METRO: Novi vinski katalog
05.10.12 Trgovina na malo
Metro Hrvatska za sigurniju hranu
31.07.12 Trgovina na malo
Metro ostvario dobit unatoč teškom poslovnom okruženju
27.07.12 Trgovina na malo
AZTN: Tržište maloprodaje lani raslo 5,3 posto, veleprodaje 2 posto
05.07.12 Sajmovi i izložbe
Hrvatski vinari najavili svoj najbolji nastup na sajmu ProWein 2013.
08.06.12 Trgovina na malo
Domaći trgovački lanci u plusu, osim Keruma
03.05.12 Trgovina na malo
Metro zabilježio gubitak, planira otpuštanja
05.04.12 Trgovina na malo
Qudal: Konzum vodeći trgovački lanac po kvaliteti i cijenama
20.03.12 Trgovina na malo
Kriza smanjila neto dobit Metroa u 2011.
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa