Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Trgovina
>>
Promocije
Petak, 26.04.2024
Trgovina
Trgovina motornim vozilima
Trgovina na veliko
Trgovina na malo
Turizam
Promocije
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Promocije
29.01.2014.
Hrvatskim ugostiteljima i hotelijerima predstavljeni kanadski nacionalni specijaliteti
Veleposlanstvo Kanade i METRO Cash&Carry okupili su hrvatske ugostitelje i hotelijere na druženju uz kanadske nacionalne specijalitete u utorak, 28. siječnja, u restoranu Apetit City.
Ugostitelji i hotelijeri dobili su priliku degustirati kanadski hlap s divljom rižom, a državljani Kanade, uz desert od javorovog sirupa, prisjetili su se autentičnih okusa domovine.
„Veliko mi je zadovoljstvo što smo imali priliku u ovom divnom okruženju ugostiti naše sugrađane i predstaviti im dio kanadske gastronomske ponude koja je dostupna i u Hrvatskoj.
Kanadski hlap kojeg degustiramo najvažniji je morski proizvod Kanade u međunarodnom izvozu – samo 2012. godine Kanada je izvezla kanadskog hlapa u vrijednosti višoj od milijardu dolara“, izjavila je kanadska veleposlanica Louise LaRocque.
„Uspjeh naših kupaca, među kojima je i najviše malih i srednjih poduzetnika, smatramo vlastitim uspjehom, i zato im nudimo proizvode provjerenog porijekla i kvalitete i kontinuirano širimo svoj asortiman.
Ugostitelji i hotelijeri u METRO-u mogu naći izvorne proizvode, poput kanadskog hlapa, koji će im pomoći da obogate svoju gastronomsku ponudu i izdvoje se iz konkurencije“, izjavio je Marc Carena, predsjednik Uprave METRO Cash&Carry Hrvatska.
Kanadski hlap, vrsta jastoga koja živi uz atlantsku obalu Sjeverne Amerike, nakon ulova se čuva u plimnom području i kopnenim rezervoarima s morskom vodom koji oponašaju prirodno okruženje.
Zbog strogih uvjeta uzgoja i samim time otežanog pojedinačnog uvoza u Hrvatsku, METRO Cash&Carry odlučio je u svoju ponudu uvrstiti živog kanadskog hlapa i na takav način pomoći svojim kupcima u proširenju njihove ponude.
Pažljiv nadzor osigurava čistoću vode i optimalnu temperaturu dok se hlapove sprema na put. To smanjuje stres i osigurava kvalitetu proizvoda, dok sezone lova koje se strogo reguliraju i strukturiraju brinu o održivosti ovog važnog kanadskog izvoznog proizvoda.
Povezani članci
02.08.16
Trgovina na malo
METRO Cash & Carry ostvario rast dvanaesti kvartal za redom
17.03.16
Izvoz
Vina Zlatnog otoka na policama Metroa u Rusiji
06.08.15
Trgovina na malo
METRO Grupa preuzela Classic Fine Foods
29.07.15
Trgovina na malo
Metro u Varaždinu otvorio prošireni veleprodajni centar
20.11.14
Tvrtke i tržišta
Predstavljeni proizvodi prve komercijalne farme sa slobodnim uzgojem peradi u Hrvatskoj
29.10.14
Promocije
Metro s kupcima proslavio 50. obljetnicu poslovanja
06.10.14
Karijere
Vladimir Gnjidić novi član Uprave METRO Cash & Carry
12.09.14
DOP
Metro najavio širenje prodajne mreže
07.08.14
Prikazi knjiga
Prvi METRO katalog za urede
11.02.14
Vijesti iz regije
Snažan rast dobiti Metroa u prvom tromjesečju
04.02.14
Trgovina na malo
METRO Cash & Carry Hrvatska opskrbljivat će i slovenske kupce
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.