Trgovina
Seniko studio
Promocije
18.09.2014. METRO Cash & Carry predstavlja “METRO Vino godine 2014.”
Portugalska vina iNSóLiTO vinarije Casa Agricola pobjednici su ovogodišnjeg izbora „METRO vino godine“! iNSóLiTO Vinho Alentejano Tinto i iNSóLiTO Vinho Alentejano Bianco koje proizvodi Casa Agricola vlasnika Alexandra Relyasa (Logowines) osvojili su stručni METRO žiri svojim okusom i puninom koja osvaja na prvi gutljaj.

Riječ je o ekskluzivnoj marki proizvedenoj za METRO, bijelom i crvenom vinu bogata okusa koje sadrži sve najbolje karakteristike vina portugalske regije Alentejo te je dostupno u svim METRO centrima diljem svijeta. U slobodnom prijevodu s portugalskog, iNSóLiTO označava nešto neobično i originalno.

Već sedam godina METRO Cash & Carry bira vina godine, svake godine pomno proučavajući jednu vinsku regiju u svijetu pokušavajući tako svojim kupcima profesionalcima približiti i bolje predstaviti vinske klasike te im ponuditi nešto novo s odličnim omjerom kvalitete i cijene.

Nakon Italije, Francuske, Austrije, Španjolske, Austrije i Njemačke, predmet proučavanja, testiranja i pomnog kušanja, bila su portugalska vina. Tim METRO stručnjaka, vrhunskih poznavatelja vina, ove je godine između palete mnogobrojnih sorti iz različitih regija Portugala, odabrao pobjednika: vino iNSóLiTO.

“Kriteriji za odabir Vina godine vrlo su strogi. METRO stručnjaci, u koje ubrajamo sommeliere i voditelje kategorija sa višegodišnjim iskustvom, pri odabiru pobjednika detaljno ocjenjuju okus vina, podrijetlo, dinamiku i obujam berbe, ali također i njegovu cijenu, stil te mogućnost za opskrbu međunarodnog tržišta." izjavio je Tomislav Brajević, zamjenik Direktora suhe prehrane te voditelj kategorije Pića i duhanski proizvodi u METRO Cash & Carry.

Sa proizvodnjom gotovo 600 milijuna litara vina godišnje, Portugal je danas deseta zemlja u svijetu po proizvodnji vina, deveta po površini pod zasadima i na petom mjestu po izvozu. Ne čudi stoga veliki interes za portugalska vina diljem svijeta.

Među brojnim portugalskim regijama svakako treba istaknuti Alentejo, gdje se uzgajaju i sočne bobice iNSóLiTO vina. Ova velika regija koja se prostire južnim i središnjim dijelom Portugala, svake godine na tržište donosi najskuplja i najtraženija vina u cijelom Portugalu.

Bježeći od utjecaja Atlantika, klima i krajolik variraju sa sjeverozapada stvarajući tako mikro-klimu koja je idealna za uzgoj dobrog i kvalitetnog grožđa.
„U METRO-u smo predani u otkrivanju i predstavljanju finih vina našim kupcima nastojeći uvijek osigurati im najbolji omjer cijene i kvalitete. Vjerujemo da će ova nagrada staviti svijetlo na cijelu portugalsku regiju koja zaista zaslužuje pozornost ljubitelja vina. No hrvatska regija je također iznimno važna.

Nedavno su čitatelji USA Todayj-a sastavili listu najboljih vinskih regija na svijetu te se Hrvatska našla na visokom petom mjestu. Upravo se stoga s pravom nadamo da će slijedeće godine upravo hrvatska vina ponijeti ovu prestižnu nagradu u METRO svijetu. “, nadodao je Tomislav Brajević.

iNSóLiTO Vinho Alentejano Tinto spoj je tipičnih portugalskih sorti grožđa kao što su Aragones, Touriga Nacional i Alicante Bouschet. Radi se o punom vinu bogata okusa koje sadrži sve najbolje karakteristike vina iz Alentejo regije.

Zrelo crveno voće i punoća okusa s decentnom aromom čokolade čine ovo vino idealnim partnerom koje se uklopa u sva jela s crvenim mesom ili sirevima jakih nota.

iNSóLiTO Vinho Alentejano Bianco također je mješavina tipičnih portugalskih sorti grožđa kao što su Antão Vaz, Arinto, Roupeiro i Moscatel. Riječ je o skladnom vinu koje karakteriziraju intenzivni okusi kruške i bijelog cvijeća Uravnoteženog i svježeg okusa, ovo vino savršeno pristaje uz ribu, morske plodove i sushi ili jednostavno može poslužiti kao aperitiv.

iNSóLiTO vina rezultat su predanog rada obitelji Relyas koja je vinariju osnovala 2001. godine. Danas oni proizvode otprilike 3 milijuna boca, upravljaju s 350 hektara obradive površine te su vrlo usredotočeni na ekološke aspekte spravljanja vina.

Potvrdu njihovom radu donosi i činjenica da su brojna njihova vina već bila u top izboru brojnih međunarodnih vinskih magazina kao što su 'Wine Enthusiast' i Wine Spectator'. Uz iNSóLiTO, vinarija Casa Agricola ekskluzivno proizvode i own brand liniju za METRO.

Povezani članci
21.09.16 Tvrtke i tržišta
METRO poziva poduzetnike da obilježe međunarodni dan poduzetnika
02.08.16 Trgovina na malo
METRO Cash & Carry ostvario rast dvanaesti kvartal za redom
19.04.16 Tvrtke i tržišta
Vrhunska američka govedina ekskluzivno u centrima METRO Cash & Carryja
15.04.16 Trgovina na veliko
U preseljenje i modernizaciju splitskog centra METRO investirao 60 milijuna kuna
26.02.16 Tvrtke i tržišta
METRO Cash & Carry Hrvatska među najboljim poslodavcima u Europi
15.12.15 Trgovina na malo
METRO Cash & Carry Hrvatska ostvario rast prodaje od 1,5%
13.10.15 DOP
Socijalna zadruga Humana Nova osvojila priznanje za izniman doprinos zajednici
06.08.15 Trgovina na malo
METRO Grupa preuzela Classic Fine Foods
29.07.15 Trgovina na malo
Metro u Varaždinu otvorio prošireni veleprodajni centar
28.05.15 Tvrtke i tržišta
Treći po redu projekt METRO Potentials Ready2Lead
07.05.15 Statistika
METRO Cash & Carry ostvario porast „like-for-like“ prodaje sedmi kvartal za redom te dobiva novog predsjednika Uprave
30.04.15 Promocije
METRO predstavio širok asortiman kozica i službeno vino Filmskog festivala u Cannesu Mouton Cadet
29.10.14 Promocije
Metro s kupcima proslavio 50. obljetnicu poslovanja
06.10.14 Karijere
Vladimir Gnjidić novi član Uprave METRO Cash & Carry
07.08.14 Prikazi knjiga
Prvi METRO katalog za urede
15.04.14 Trgovina na veliko
Otvoren METRO Cash & Carry prilagođen hotelijerima i ugostiteljima
31.03.14 Trgovina na veliko
Metro otvara prvi centar u Istri
15.03.14 Alternativne (privatne)
Diplomirala prva generacija METRO Akademije
28.02.14 Strateški savezi
Hrvatski vinar predstavio robnu marku koju proizvodi za METRO Cash & Carry
04.02.14 Trgovina na malo
METRO Cash & Carry Hrvatska opskrbljivat će i slovenske kupce
12.06.13 Tvrtke i tržišta
METRO Cash & Carry potpisao strateški ugovor s Hrvatskom interesnom udrugom ugostitelja
19.02.13 Trgovina na malo
METRO Cash & Carry Hrvatska pomaže kvartovskim dućanima
30.10.12 Trgovina na malo
Dobit Metroa pala pod pritiskom europske dužničke krize
25.10.12 Promocije
METRO: Novi vinski katalog
05.10.12 Trgovina na malo
Metro Hrvatska za sigurniju hranu
31.07.12 Trgovina na malo
Metro ostvario dobit unatoč teškom poslovnom okruženju
27.07.12 Trgovina na malo
AZTN: Tržište maloprodaje lani raslo 5,3 posto, veleprodaje 2 posto
08.06.12 Trgovina na malo
Domaći trgovački lanci u plusu, osim Keruma
03.05.12 Trgovina na malo
Metro zabilježio gubitak, planira otpuštanja
05.04.12 Trgovina na malo
Qudal: Konzum vodeći trgovački lanac po kvaliteti i cijenama
20.03.12 Trgovina na malo
Kriza smanjila neto dobit Metroa u 2011.
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa