19.02.2013.
METRO Cash & Carry Hrvatska pomaže kvartovskim dućanima
Metro Cash & Carry Hrvatska odlučio je, kao dio svoje dugogodišnje strategije, u 2013. godini ciljeve usmjeriti prema nezavisnim trgovinama. Dio kontinuirane strategije METROA je povezivanje sa Savezom udruženja malih trgovaca u Hrvatskoj s kojima potpisuje Ugovor o nabavi roba.
Metro Cash & Carry kao dio dugogodišnje strategije, svoje strateške ciljeve u 2013. godini usmjerava prema nezavisnim trgovinama.
Broj 1 veleprodajni centar u Europi iskoristit će svoju snagu i iskustvo zemalja iz regije kako bi unaprijedio poslovanje nezavisnih trgovina.
Zemlje poput Poljske, Bugarske i Rumunjske prošle su kroz transformaciju koja je rezultat ulaska u EU, a prema čijim iskustvima METRO Hrvatska intenzivno radi na strategiji održavanja i razvoja nezavisnih trgovina.
Trgovina na malo uzastopno opada još od ožujka 2012. godine (-5,1 na godišnjoj razini), a nezavisne trgovine malog formata predvode u tom trendu sa -9,7% vrijednosnog udjela u 2012. godini.
To rezultira svakodnevnim smanjenjem broja objekata, po godišnjoj stopi od 7%. METRO Cash & Carry donosi iskustvo zemalja u regiji i priprema nezavisne trgovine na ulazak u EU i borbu tradicionalne trgovine s onom modernom.
Iz tog razloga u 2013. godini METRO Hrvatska povezuje se sa Savezom udruženja malih trgovaca RH s kojim potpisuje Ugovor o nabavi roba.
Cilj Saveza je promicanje, razvoj, unaprijeđenje i zaštita zajedničkih interesa na području male trgovine, a Metro pomaže da se taj razvoj i ostvari.
Zadovoljan kupac krajnji je cilj – stalnim poboljšavanjem i prilagođavanjem u svrhu što jednostavnije, brže i kvalitetnije usluge.
Članovi Saveza posluju na području prodaje, uvoza i distribucije robama široke potrošnje i drugih proizvoda vodećih domaćih i svjetskih proizvođača.
Kao domaći trgovac, prioritet članica Saveza je zaštita i suradnja s domaćim proizvođačima, kao i očuvanje i zaštita radnih mjesta i domaćeg kapitala.
|
„Pouzdanost, stručnost, brzina, partnerstvo i prijateljstvo samo su neke od odlika kojima svakodnevno težimo s ciljem da svojim kupcima pružimo najbolje.
Stoga nam je izuzetna čast što potpisujemo Ugovor o nabavi roba s Metro Cash & Carry Hrvatska jer smo u Metrou pronašli pouzdanog partenera koji ima ciljeve poput naših.
Zajednička nam je želja da u ovoj godini pomognemo rast malih trgovaca koji se u ovim kriznim godinama bore za opstanak.
Metro nam nudi nabavu robe po boljim uvjetima kao i prilagođeni asortiman, a to će potaknuti bolje poslovanje.
Prioritet članica je i zaštita i suradnja s domaćim proizvođačima, kao i očuvanje i zaštita radnih mjesta i domaćeg kapitala, a Metro je prepoznao važnost ovih ciljeva te stoga ulazimo u ovu suradnju na obostranu korist“, rekao je Zoran Paleka, član upravnog odbora Saveza udruga malih trgovaca RH i predsjednik Udruge trgovaca zadarske županije.
Kako bi unaprijedio tradicionalnu trgovinu i podržao rast i razvoj malih formata kvartovskih dućana, METRO Cash & Carry prvi je na tržištu pokrenuo projekt Podrške i razvoja malih trgovaca s kojim nastavlja u 2013. godini – „Moj Dućan“.
Cilj je dugoročni opstanak nezavisnih trgovaca kroz unaprijeđenje njihovog poslovanja. Time METRO želi umanjiti razliku između tradicionalne i moderne trgovine kako bi navikli krajnjeg kupca da svoje svakodnevne potrebe obavlja (i pronalazi) u kvartovskom, nezavisnom dućanu.
|
O METRO Cash & Carry
METRO Cash & Carry zastupljen je u 29 zemalja s preko 700 samoposlužnih veleprodajnih dućana. Uz broj radnika veći od 120.000 zaposlenih širom svijeta, ova veleprodajna tvrtka ostvarila je prodaju od oko 32 milijarde eura u 2012.
METRO Cash & Carry je prodajna divizija METRO GROUPE. METRO GROUP jedno je od najvećih i najvažnijih međunarodnih poduzeća u segmentu trgovine.
U 2012. Group je dosegao prodaju od oko 67 milijardi eura. Tvrtka ima više od 280.000 zaposlenika i djeluje u oko 2.200 trgovina u 32 zemlje.
Izvedba Groupe temelji se na snazi svojih prodajnih divizija koje djeluju samostalno u njihovom tržišnom segmentu: Metro/Makro Cash & Carry – međunarodni lider u samoposlužnoj veleprodaji, Real hipermarket, Media Markt i Saturn – europski tržišni lider u maloprodajnoj elektronici, i Galeria Kaufhof robne kuće. Više informacija na: www.metrogroup.de.
|
|
|
|