O marketingu
Seniko studio
Brandovi
07.05.2012. Podravka: Dodijeljene nagrade CROPAK za najbolji redizajn Kvikija
Nensi Benazić, studentica Akademije likovnih umjetnosti iz Rijeke, pobjednica je četvrte Studentske radionice CROPAK 2012 za redizajn linije proizvoda Kviki, a nagradu joj je danas u Koprivnici uručila članica Uprave Podravke Jadranka Ivanković, izvijestili su iz koprivničke prehrambene industrije.

Nagrađeni dizajn bit će promoviran i u sklopu Svjetskih dana ambalaže 2012, 6. lipnja u Splitu. Brend Kviki obuhvaća neke od najuspješnijih Podravkinih proizvoda kojih se iz djetinjstva sjećaju i generacije roditelja današnjih studenata.

Stručnu ocjenjivačku komisiju činili su mentori studenata, autori kreativnog zadatka te Vedran Kelek i Renata Tomerlin iz Podravke koji su studentima predstavili brend Kviki i očekivanja. Javnost je, pak, za najbolji redizajn glasala i putem Facebook stranice Kviki.

Studentska kreativna radionica CROPAK 2012, u organizaciji tvrtke Tectus d.o.o., Instituta za ambalažu i tiskarstvo, stručnog časopisa Ambalaža/REGprint i Podravke, trajala je pet tjedana. Ukupno je nominirano 26 radova od kojih je šest ušlo u finale najboljih rješenja ovogodišnjeg zadataka dizajna linije proizvoda Kviki - Podravke d.d. iz Koprivnice.

Stručnu ocjenjivačku komisiju činili su: Dean Vranić, glavni kreativni direktor, Imago reklamna agencija d.o.o., Izvorka Jurić, magistar dizajna vizualne komunikacije, Jesenka Pibernik, docentica na Katedri za likovnu kulturu i grafički dizajn Grafičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, Josip Bota, asistent na Katedri za likovnu kulturu i grafički dizajn Grafičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, Ivan Doroghy, voditelj studenata Studija dizajna Arhitektonskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, Ljubica Marčetić-Marinović, docentica na Odsjeku za dizajn vizualnih komunikacija Umjetničke akademije Sveučilišta u Splitu, Aljoša Brajdić, docent na Odsjeku za primijenjene umjetnosti Akademije primijenjene umjetnosti Sveučilišta u Rijeci, i Vanja Rakočević, asistent na Visokoj školi tržišnih komunikacija Agora.

Studentska kreativna radionica CROPAK studentima pruža brojne prednosti koje im mogu poslužiti kao odskočna daska u svijet profesionalnog dizajna. Tako svi sudionici dobivaju priliku za realizaciju ambalaže poznate robne marke prisutne na tržištu, u dizajnu/redizajnu ambalaže sudjeluju pod nadzorom i vodstvom sveučilišnih mentora i profesionalnih dizajnera, upoznaju se s praktičnom realizacijom i zahtjevima realnog procesa dizajna ambalaže, ostvaruju kontakte s potencijalnim poslodavcima i klijentima.

Pobjednik natječaja, usto, osvaja nagradu CROPAK, nominaciju na svjetski natječaj za najbolju ambalažu WorldStar Student, a potpis redizajna stvarnog proizvoda prisutnog na tržištu predstavlja neprocjenjivu referencu i temelj za izgradnju daljnje karijere, navodi se u priopćenju.

Povezani članci
18.05.16 Promocije
Ledo Hešteg sladoled dobitnik nagrade CROPAK
06.06.14 Tvrtke i tržišta
Potpuni uspjeh Podravkinih proizvoda – svih šest nominiranih dobili nagradu Superior Taste Awarda
13.05.14 Zdravlje
Uloga ambalaže: Pozivamo potrošače da “pogledaju i ispod etikete”
07.03.14 Seminari, konferencije
Lider: Održana konferencija Prehrambena industrija - Prilike za rast
10.06.13 Prehrambeni proizvodi
Podravka osvojila osam međunarodnih Superior Taste Award priznanja
20.02.13 Promocije
Predstavljeni Dani komunikacija - središnja hrvatska marketinška manifestacija
14.09.12 Seminari, konferencije
Podravka organizirala prvu e-learning konferenciju
07.07.12 Tvrtke i tržišta
Predsjednik Parlamenta Novog Zelanda posjetio Podravku
12.06.12 Seminari, konferencije
U Splitu održani Svjetski dani ambalaže 2012
22.05.12 Brandovi
Ožujskom pivu pripala nagrada CroPak za 2012. godinu
17.05.12 Brandovi
Dodijeljene nagrade CROPAK i REGPAK 2012
14.05.12 Korisne informacije
Održano 4. “cool okupljanje” korisnika Coolinarike
08.05.12 Brandovi
Održana kreativna radionica CROPAK 2012
25.04.12 Karijere
Hrvoje Kolarić novi je predsjednik Uprave Belupa
02.04.12 Ekologija
Vjesnik: Neiskorištenim otpadom razbacujemo se kao 'pijani bogataši'
24.02.12 Karijere
Zvonimir Mršić novi predsjednik Uprave Podravke
10.02.12 Tvrtke i tržišta
Vjesnikova tiskara smanjuje plaće za 10 posto
02.02.12 Tvrtke i tržišta
Gubitak tiskare Vjesnik veći za 5,6%
10.05.11 Promocije
CROPAK godine Pjenušcu Poj iz Agrokor Vina
01.03.11 Seminari, konferencije
U Zagrebu održana studentska kreativna radionica CROPAK 2011
14.02.11 Trgovina na malo
Čobanković najavljuje smanjenje naknade za ambalažni otpad
14.02.11 Trgovina na malo
Od ljeta niže povratne naknade za PET ambalažu
08.12.10 Ekologija
Od 2012. nova pravila o ambalažnom otpadu
17.09.10 Seminari, konferencije
„Digitalni tisak preuzima primat do 2020.“
07.09.10 Brandovi
Jani Slovenski oskar za ambalažu
16.08.10 Ekologija
GfK: Cijena ambalaže umnogome određuje ekološku svijest potrošača
28.01.10 Korisne informacije
Otvoren natječaj za Cropak 2010
15.07.09 Korisne informacije
Retrospektivna izložba Cropak u Puli
25.05.09 Korisne informacije
Spar dobio EKO CROPAK nagradu
16.05.09 Korisne informacije
Dodijeljene nagrade CROPAK 2009
14.05.09 Korisne informacije
Festival ambalaže u Opatiji
10.03.09 Vijesti
Održana izložba Cropak 2004. – 2008.
04.03.09 Brandovi
Započela kreativna radionica Cropak 2009
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa