01.03.2011.
U Zagrebu održana studentska kreativna radionica CROPAK 2011
Koliko su kreativni i koliko dobro poznaju zahtjevan dizajn ambalaže, studenti će odgonetnuti i ove godine na natjecanju Studentska kreativna radionica CROPAK 2011, u organizaciji tvrtke Tectus d.o.o., Instituta za ambalažu i tiskarstvo i časopisa Ambalaža/REGprint, koja je započela 1. ožujka, a trajat će do 6. svibnja.
Prvi sat Studentske kreativne radionice CROPAK 2011 održan je u SRCE-u u Zagrebu, gdje su zahvaljujući najsuvremenijoj tehnologiji studenti iz Rijeke i Splita s kolegama iz Zagreba komunicirali putem telekonferencijske veze. Studentima je na Prvom satu detaljno predstavljen zadatak, te su dobili odgovore na sva pitanja i razmijenili iskustva.
„Ovo je treća radionica po redu, a okuplja 128 studenata sa Sveučilišta u Rijeci, Splitu i Zagrebu. Mladi kreativci ove godine dolaze s Akademije primijenjenih umjetnosti Sveučilišta u Rijeci, Grafičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, Umjetničke akademije Sveučilišta u Splitu te Visoke škole tržišnih komunikacija s pravom javnosti Agora iz Zagreba“, rekla je na otvorenju idejna začetnica ovog projekta i direktorica Instituta za ambalažu i tiskarstvo Drena Milijević.
|
Drena Milijević, direktorica Instituta za ambalažu i tiskarstvo i Katica Suban, direktorica tvrtke Suban
Radionica traje pet tjedana a provodi se u suradnji s tvrtkom Suban ljekovito bilje iz Strmca. Studente vode stručni i iskusni mentori, sveučilišni predavači, a supervizor je kreativni direktor Imago reklamne agencije iz Zagreba Dean Vranić.
Ovogodišnji zahtjevan zadatak studentima je postavio i prezentirao supervizor i predstavnici tvrtke Suban, inače dobitnice Zlatne kune 2003. godine u kategoriji malih tvrtki.
Više od 20 godina svoje biljne proizvode izrađuje po visokim standardima implementiranim u sustav kvalitete sakupljanja, otkupa i prerade proizvoda od ljekovitog bilja.
Od studenta se očekuje da svojom kreativnošću oplemene dizajn vrhunskih proizvoda na bazi ljekovitog bilja te tako ojačaju Subanovu značajnu poziciju na tržištu biljnih preparata.
|
Studentima je zadatak bio redizajn kozmetike s posebnom namjenom, odnosno serije biljnih preparata za njegu lica i tijela iz asortimana ove tvrtke.
Nakon ocjenjivanja stručnog suda najbolji studentski rad bit će proglašen u sklopu FEST.A CROPAK 2011 na svečanosti dodjele nagrada CROPAK i REGPAK 2011, 6. svibnja u Maloj dvorani Vatroslava Lisinskog u Zagrebu te se šalje na prestižno svjetsko natjecanje za najbolju ambalažu u kategoriji studentskih radova, WorldStar Student Award, pod ingerencijom Svjetske organizacije za ambalažu.
Proteklih godina Studentska kreativna radionica iznjedrila je nekoliko vrhunskih dizajnerskih rješenja, a pobjednik Studentske kreativne radionice CROPAK 2009, mladi Riječanin Marino Krstačić-Furić, plasirao se svojim radom na visoko 26. mjesto u jakoj konkurenciji na svjetskoj razini, dok je linija proizvoda Ralon, u redizajniranoj ambalaži pobjednika prošlogodišnje Radionice Tomislava Maričića s Grafičkog fakulteta u Zagrebu, već na policama trgovina regije.
|
|
|
|