O marketingu
Seniko studio
Brandovi
04.03.2009. Započela kreativna radionica Cropak 2009
Ambalažu Kraševog branda VIC redizajnirat će 96 studenata

U organizaciji tvrtke Tectus, Instituta za ambalažu i tiskarstvo te stručnog časopisa Ambalaža u utorak je prvim satom započela Kreativna radionica za izbor najbolje ambalaže u kategoriji studentskih radova u sklopu nagrade CROPAK 2009 koja će trajati idućih pet tjedana.

U radionicu je uključeno 96 studenata Studija dizajna Arhitektonskog i Grafičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, Umjetničke akademije Sveučilišta u Splitu, Visoke škole tržišnih komunikacija Agora iz Zagreba i Akademije primijenjenih umjetnosti Sveučilišta u Rijeci.

Zadatak studenata je izraditi originalno rješenje ambalaže Kraševog branda VIC, odnosno redizajnirati postojeće.

Predsjednički kolegij radionice čine Drena Milijević, direktorica Tectusa, Mario Fraculj, direktor Službe tržišnog razvoja Kraša kao domaćina i sponzora radionice, glavni kreativni direktor dizajnerske agencije Imago i autor kreativnog zadatka Dean Vranić te pet mentora sa Sveučilišta.

Kreativna radionica se provodi pod počasnim pokroviteljstvom Sveučilišta u Zagrebu, pa je tako prvom satu nazočio prof. dr. sc. Bojan Baletić, prorektor za razvoj i prostorno planiranje Sveučilišta u Zagrebu, koji je istaknuo da podržava sve projekte koji prezentiraju znanje studenata i daju im priliku realizirati se u kreiranju dizajna konkretnog proizvoda.

U uvodnoj riječi Drena Milijević je istaknula kako je cilj radionice sinergijsko djelovanje profesionalaca dizajnerske struke, obrazovnih institucija i gospodarstva na edukaciji i poticanju kreativnosti studenata srodnih visokoškolskih institucija te što ranije uključivanje budućih stručnjaka u procese osmišljavanja ambalaže konkretnog proizvoda.

Na kraju je Dean Vranić studentima zadao kreativni zadatak. Natjecatelji su detaljno upoznati s osnovnim postulatima vezanim uz redizajn ambalaže, a dane su im i stručne smjernice kako bi stekli jasniju sliku o njihovom daljnjem radu. Zaključno, Vranić je studentima ponudio pomoć oko zadatka, te ih pozvao u svoju agenciju, kako bi na licu mjesta imali priliku vidjeti proces dizajniranja nove ambalaže.

Uz stručno vodstvo mentora i superviziju Autora kreativnog zadatka i vlasnika robne marke, studentski će radovi biti nominirani za nagradu CROPAK 2009 i dobit će priliku da se najbolji rad realizira u praksi.

Povezani članci
18.05.16 Promocije
Ledo Hešteg sladoled dobitnik nagrade CROPAK
12.06.12 Seminari, konferencije
U Splitu održani Svjetski dani ambalaže 2012
22.05.12 Brandovi
Ožujskom pivu pripala nagrada CroPak za 2012. godinu
17.05.12 Brandovi
Dodijeljene nagrade CROPAK i REGPAK 2012
08.05.12 Brandovi
Održana kreativna radionica CROPAK 2012
07.05.12 Brandovi
Podravka: Dodijeljene nagrade CROPAK za najbolji redizajn Kvikija
10.05.11 Promocije
CROPAK godine Pjenušcu Poj iz Agrokor Vina
01.03.11 Seminari, konferencije
U Zagrebu održana studentska kreativna radionica CROPAK 2011
07.09.10 Brandovi
Jani Slovenski oskar za ambalažu
28.01.10 Korisne informacije
Otvoren natječaj za Cropak 2010
15.07.09 Korisne informacije
Retrospektivna izložba Cropak u Puli
25.05.09 Korisne informacije
Spar dobio EKO CROPAK nagradu
16.05.09 Korisne informacije
Dodijeljene nagrade CROPAK 2009
14.05.09 Korisne informacije
Festival ambalaže u Opatiji
10.03.09 Vijesti
Održana izložba Cropak 2004. – 2008.
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa