03.06.2008.
Rast prodaje Magme za 34,2 posto
Ukupan je prihod u svibnju iznosio 78,19 milijuna kuna
Trgovine koje posluju u sklopu Magma grupe u pet zemalja - Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Mađarskoj, Srbiji i Sloveniji - u svibnju ove godine godine ostvarile su ukupan prihod od 78,19 milijuna kuna, što je porast od 34,21 posto u odnosu na isti lanjski mjesec, istaknuo je predsjednik Uprave Magme Goranko Fižulić na predstavljanju prodajnih rezultata.
U Hrvatskoj je prodaja u svibnju ove godine u odnosu na isti mjesec lani rasla za 23,68 posto. U Srbiji je prihod od prodaje u prošlom mjesecu porastao za 94 posto, a u BiH za 47,18 posto. U Sloveniji su također ostvarene stope rasta, dok u Mađarskoj u lanjskom svibnju Magma nije poslovala.
U prvih pet mjeseci pak ostvareno je 332,48 milijuna kuna prihoda od maloprodaje ili 26,7 posto više nego u istom lanjskom razdoblju.
Gledajući rezultate po lancima prodaje koji su poslovali u sklopu Magma maloprodaje, u svibnju ove godine u odnosu na svibanj lani najveći su porast zabilježile Turbo limač trgovine s 47,76 posto većom prodajom (povećanje u prvih 5 mjeseci je 40,31 posto).
Turbo sport je bilježio rast od 51,94 posto (za prvih 5 mjeseci povećanje je 36,26 posto), a trgovine u sklopu Magma mode zabilježile su porast od 6,81 posto u odnosu na svibanj lani (za prvih 5 mjeseci porast od 3,59 posto).
Magma je u prvih pet mjeseci ove godine zabilježila iznimno snažan rast prodaje vlastitih robnih marki prvenstveno zbog njihove konkurentnosti i atraktivnosti cjenovne pozicije.
Fižulić je istaknuo kako je svibanj karakterističan mjesec u kojem počinje prodaja ljetnih artikala, raste kupovna moć kupaca te kako je to mjesec koji daje stopostotnu indikaciju kakva će biti cijela godina.
Naglasio je kako je evidentno da je kućni budžet napadnut rastom cijena hrane i energenata, što dovodi do pada kupovne moći u Hrvatskoj i zemljama regije.
Potrošači su prisiljeni daleko više promišljati kupovinu i paziti na cijene nego što je to bilo proteklih nekoliko godina.
Fižulić je kazao i kako nisu vidljive nikakve mjere u ekonomskoj politici koje bi se po tom pitanju mogle osjetiti za koji mjesec.
Nova situacija reflektira se na Magminu maloprodaju tako da se unutar njenog asortimana daje prednost robnim markama srednjeg i nižeg cjenovnog razreda.
Na današnjoj prezentaciji istaknuto je kako je je jutros u Magmi na rotoru otvorena Home lokacija, a do kraja mjeseca planira se otvorenje još sedam (po dvije u Mađarskoj, Srbiji i Rijeci te jedna u Zagrebu). (H)
|
|
|
|