Info
Seniko studio
Financije i gospodarstvo
19.07.2016. (PwC) Programi globalne mobilnosti postaju strateške odrednice po kojima se poduzeća razlikuju od ostalih
ALM Intelligence proglasio PwC predvodnikom u globalnoj mobilnosti
Iako su nekada bili samo administrativna funkcija, programi globalne mobilnosti danas su postali strateške odrednice po kojima se pojedina poduzeća razlikuju od ostalih, tvrdi se u izvješću društva ALM Intelligence Global Mobility Consulting [svibanj 2016.].

U izvješću se otkriva da poslodavci primjenjuju pristup „dva za jedan“ kada su u pitanju programi globalne mobilnosti. To znači da geografski razmještaju svoje zaposlenike kako bi osigurali rast svojih poduzeća na ključnim tržištima, a istodobno iskorištavaju ta kretanja kako bi razvili talentirane zaposlenike iskustvenim učenjem.

„Povijesno su se usluge globalne mobilnosti promatrale u kontekstu administrativnih i transakcijskih procesa”, rekao je Peter Clarke, voditelj konzalting usluga o globalnoj mobilnosti PwC-a. „Iako su administrativne funkcije i dalje potrebne, organizacije sada razumiju vrijednost programa mobilnosti, pa strateški razmještaju zaposlenike u regije u razvoju kako bi se mogli proširiti u gospodarstva sa sporim rastom te razvijaju procese i politike kako bi privukli i zadržali talentirane zaposlenike te unaprijedili radnu snagu u obrazovnom i razvojnom smislu.”

U izvješću društva ALM Intelligence uspoređuje se konzultante za globalnu mobilnost koji klijentima pomažu u uspješnom manevriranju kroz složene logističke izazove prekograničnih preseljenja.
PwC je u izvješću proglašen predvodnikom (Vanguard Leader) konzaltinga o globalnoj mobilnosti, tj. vodećim pružateljem tih usluga diljem svijeta. PwC je prepoznat kao poduzeće koje klijentima pruža sveobuhvatan paket stručnog znanja i vještina na području globalne mobilnosti s posebnim fokusom na strategiju i individualno iskustvo zaposlenika.

Matthew Merker, viši analitičar i voditelj istraživanja konzaltinga o naknadama u društvu ALM Intelligence te autor izvješća, napominje da PwC ne pomaže svojim klijentima samo u globalnom rastu njihovih poduzeća nego iskorištava taj rast da razvije pojedince i stvori jako vodstvo s temeljitim razumijevanjem geografskih tržišta. Navodi:

„PwC pomaže klijentima time što razumije raznolikost tržišta i koliko je složeno manevriranje kroz tu raznolikost, od strateškog planiranja do naknada te usklađivanja i upravljanja.

Pomaže klijentima tijekom cijelih životnih ciklusa zaposlenika i programa globalne mobilnosti te pruža bolje razumijevanje uspjeha i neuspjeha u svakom od tih područja, a usto i priprema strategije za stalno poboljšanje. Osim na digitalne inovacije naše mreže za to područje, klijenti se mogu osloniti na PwC kao poduzeće u kojem će zadovoljiti sve svoje potrebe povezane s globalnom mobilnosti.”

Povezani članci
20.10.16 Financije i gospodarstvo
Globalni prihodi u financijskoj godini 2016. porasli na rekordnih 35,9 milijardi dolara dok PwC gleda u budućnost
15.09.16 Financije i gospodarstvo
PwC objavljuje publikaciju „Worldwide Tax Summaries – Corporate Taxes 2016/17“
08.08.16 Financije i gospodarstvo
Suradnja banaka i FinTech poduzeća
27.07.16 Vijesti iz svijeta
PwC analiza potencijalnih ekonomskih učinaka Brexita
22.07.16 Vijesti iz svijeta
Tržišta u nastajanju potaknut će inovacije u sektoru platnog prometa
12.04.16 Financije i gospodarstvo
Financijske institucije morat će podijeliti informacije o „računima o kojima se izvješćuje“
09.03.16 Istraživanja
PwC osvojio titulu najjačeg B2B brenda
20.07.15 Osiguranja
PwC: Istraživanje o rizicima u osiguranju
10.07.15 Financije i gospodarstvo
PwC CRS Forum: Odzvonilo utajivačima poreza
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa