O marketingu
Seniko studio
Istraživanja
09.03.2016. PwC osvojio titulu najjačeg B2B brenda
Brand Finance je u svom godišnjem indeksu proglasio PwC najjačim B2B brendom, te jednim od deset najjačih brendova na svijetu.

Indeks poduzeća Brand Finance godišnja je procjena vrijednosti brenda više od 500 najpoznatijih poduzeća. PwC je dobio najvišu ocjenu (AAA+) već šestu godinu za redom i time potvrdio da je njegov brend „iznimno jak i dobro se njime upravlja”.

U procjeni se mjeri cijeli niz metričkih podataka uključujući svijest o brendu, zadovoljstvo i preporuke, financijsku uspješnost i unutarnja ulaganja, tržišni udio i prihode. Također se proučava korporativna odgovornost, upravljanje te stavovi unutarnjih i vanjskih dionika. Organizacije se zatim uspoređuju s konkurentima. PwC je osvojio najbolje mjesto i najvišu ocjenu među svojim suparnicima u sektoru.
Ian Duncan, direktor za globalni brend, PwC, rekao je:

„Brand PwC-a ključan je za rast naše mreže kako na području naših poznatijih i afirmiranih usluga tako i na novim tržištima. Nagrada pokazuje snagu našeg brenda i napredak koji smo postigli posljednjih godina. Također pokazuje da naša prošla, sadašnja i buduća ulaganja u naše ljude, kvalitetu i stručnost donose plodove.”

PwC se u indeksu Brand Financea još od 2007. godine nalazi među 100 najboljih globalnih brendova te je vodeći brend u sektoru B2B usluga”.

10 najjačih brendova u svijetu:

Napomene
Izvješće Brand Financea možete pronaći ovdje: http://brandfinance.com/knowledge-centre/reports/brand-finance-global-500-2016/.

Povezani članci
20.10.16 Financije i gospodarstvo
Globalni prihodi u financijskoj godini 2016. porasli na rekordnih 35,9 milijardi dolara dok PwC gleda u budućnost
15.09.16 Financije i gospodarstvo
PwC objavljuje publikaciju „Worldwide Tax Summaries – Corporate Taxes 2016/17“
08.08.16 Financije i gospodarstvo
Suradnja banaka i FinTech poduzeća
27.07.16 Vijesti iz svijeta
PwC analiza potencijalnih ekonomskih učinaka Brexita
22.07.16 Vijesti iz svijeta
Tržišta u nastajanju potaknut će inovacije u sektoru platnog prometa
19.07.16 Financije i gospodarstvo
Programi globalne mobilnosti postaju strateške odrednice po kojima se poduzeća razlikuju od ostalih
02.02.16 Osiguranja
Allianz zauzeo poziciju najvrjednijeg brenda osiguranja na globalnoj razini
21.01.13 Korisne informacije
VOLKSBANK d.d. POSTALA SBERBANK d.d.
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa