|
|
|
|
24.11.2015.
Zvečevo proširilo asortiman za Tesco
Kroz cobranding suradnju spojena je lojalnost prema markama čokolade Volim te i Samo ti s emotivnom veznošću za nogometni klub HajdukPožeška prehrambena industrija u prvih devet mjeseci ove godine ostvarila je značajan rast prodaje u segmentu alkoholnih pića (47%) i u segmentu asortimana Lasta (85%).
Prehrambena industrija Zvečevo iz Požege zbog smanjivanja operativnih troškova ukinula je vlastiti sustav prodaje i distribucije. Plasman cijelog asortimana na svim tržištima prepušten je distributerima, navodi se u izvješću o poslovanju požeškog konditora za prva tri kvartala 2015.
Ovakav zaokret dio je programa restrukturiranja započetog prošle godine, koja je s poslovne strane bila vrlo nepovoljna. U prvih devet mjeseci prošle godine Zvečevo je ostvarilo gubitak od 12,08 milijuna kuna, a u istom razdoblju ove godine gubitak iznosi 2,6 milijuna kuna.
Osim promjena vezanih uz prodaju i distribuciju u ovoj godini Zvečevo je investiralo u marketing, inovacije i redizajn cjelokupnog asortimana konditorskih i alkoholnih pića te Lasta proizvoda, uz istodobnu provedbu restrukturiranja troškova radne snage i energije.
U prvih devet mjeseci ostvaren je značajan rast prodaje u usporedbi s istim razdobljem prethodne godine - ukupni prihodi od prodaje porasli su 11 posto, na 101,48 milijuna kuna. Pri tome je u segmentu alkoholnih pića ostvaren rast prihoda od 47 posto, a u segmentu asortimana lasta 85 posto. Rast prihoda od konditorskih proizvoda u trećem kvartalu blago je usporen u odnosu na 10-postotni rast u prvom polugodištu.
Rast prihoda rezultat je višegodišnjeg marketinškog ulaganja u ove proizvode, a kada je riječ o konditorskim proizvodima treći, ljetni kvartal je razdoblje s najmanjom potrošnjom i prodajom čokolade. Zbog ekstremnih vrućina potrošnja čokolade dodatno ej smanjena u usporedbi s prethodnim godinama, a iz istog razloga je distribucija čokoladnih proizvoda u tradicionalnom kanalu prodaje bila ograničena, tumači se i izvješću.
Tijekom trećeg kvartala odrađene su pripreme za marketinško-razvojne projekte koji će biti lansirani u četvrtom kvartalu, odnosno tijekom glavne čokoladne sezone.
Ulaganja u dodatnu opremu omogućila su ulazak u segment velikih čokoladnih tabli (više od 200 g), što otvara move mogućnosti rasta jer je u tom segmentu, koji zauzima više od trećine potrošnje čokolada, Zvečevo bilo prisutno samo s čokoladom s rižom.
U promatranom razdoblju potpisani su ugovori s renomiranim hotelskim kućama u segmentu alkoholnih pića i u trećem kvartalu počele je opskrba njihovih objekata. Time je kroz kanal HORECA ostvaren dodatni rast prodaje alkoholnih pića.
|
Proširena je suradnja s velikim trgovačkim lancem Tesco. Lista proizvoda koje požeški konditor plasira preko tog trgovačkog lanca na tržišta Češke, Slovačke, Poljske i Mađarske proširena je s 15 novih proizvoda , a tijekom četvrtog tromjesečja nastavlja se pojačana proizvodnja i isporuka za navedena tržišta.
S nogometnim klubom Hajduk dogovorena je co-branding suradnja i na tržište su plasirane dvije nove mliječne čokolade.
Na tržištu sirovina nastavljaju se negativni trendovi: visoke cijene kakaovca, kakao mase i kakao maslaca, strateških sirovina za proizvodnju slastica koje se nabavljaju na međunarodnom tržištu, te orašastih plodova(lješnjaka i badema). Zbog toga je i cijena proizvodnje čokolade po jedinici znatno viša nego u razdoblju prije 2014. Cijene šećera i mlijeka u prvih devet mjeseci niže su u usporedbi s prethodnim razdobljem.
Zvečevo je investiralo u energetsku učinkovitost, što je rezultiralo manjom potrošnjom plina u odnosu na isto razdoblje prethodne godine za prosječno 38 posto mjesečno, ali zbog viših cijena plina za 15 posto financijske uštede nisu dosegle planiranu razinu. Banka.hr
|
|
|
|
|
|
|
5 novih Mikado okusa za potpuno prepuštanje užitku
|
|
|
KRAŠ d.d. lider u djelatnosti proizvodnje kakaa, čokoladnih i bombonskih proizvoda i u 2014. godini
|
|
|
Neto dobit tvrtke W. Buffetta pala zbog gubitaka na Tescou
|
|
|
Buffett: ulaganje u Tesco bila je golema pogreška
|
|
|
Zvečevo preko Tesca u srednju Europu
|
|
|
Pastor, Mar-Mar, Ivanićplast i PC na policama Tesca
|
|
|
HGK povezala TESCO i hrvatske tvrtke
|
|
|
Carrefour povećao prihode
|
|
|
Žito prodaje Gorenjku, mogući kupci Zvečevo, Kraš i Swisslion Takovo
|
|
|
Tesco nakon devet godina napušta japansko tržište
|
|
|
Trgovci na malo traže nove načine za zadržavanje kupaca
|
|
|
Zvečevo: Dobit 784,2 tisuća kuna
|
|
|
Zvečevu pali prihodi, dobit učetverostručena
|
|
|
U Krašu održan sastanak predstavnika prehrambene industrije
|
|
|
Čokolada za kuhanje: Količinski i vrijednosni rast kategorije
|
|
|
Tesco se povlači iz Japana
|
|
|
Polugodišnja dobit Zvečeva 3,3 milijuna kuna
|
|
|
Zvečevo: Dobit 947 tisuća kuna
|
|
|
Tesco s azijskim ulagačima otvara nove trgovačke centre u Kini
|
|
|
Zvečevo poslovalo s dobiti
|
|
|
Alvir: Zvečevo i u krizi raslo 10 posto, a želi i suradnju s Nestleom
|
|
|
Snažan rast prodaje Tescoa u Aziji
|
|
|
FT: Tesco širi online model prodaje na Poljsku, Češku i Kinu
|
|
|
Konditori: Neto dobit Zvečeva manja 74 posto, Kraša 18 posto
|
|
|
Zvečevo ostvarilo 1,29 milijuna kuna dobiti
|
|
|
Tesco izvijestio o rastu dobiti u prvoj polovici godine
|
|
|
Tesco izvijestio o rekordnoj godišnjoj dobiti
|
|
|
Tesco u Poljskoj snižava cijene
|
|
|
Tesco otvara 10.000 novih radnih mjesta
|
|
|
Diskontni lanci jačaju zahvaljujući ekonomskoj krizi
|
|
|
Britanski Tesco povećao promet za 2,0 posto
|
|
|
Tesco izvijestio o 10-postotnom rastu dobiti
|
|
|
Tesco otvara veletrgovine u Indiji
|
|
|
Rast dobiti Tescoa u 2007. za 11,8 posto
|
|
|
H&M najvrjedniji maloprodajni brand u Europi
|
|
|
Zvečevo ostvarilo 5,03 milijuna kuna neto dobiti
|
|
|
Tesco traži veće cijene alkoholnih pića
|
|
|
Mađarska kaznila Tesco zbog krivog informiranja potrošača
|
|
|
Najveći maloprodajni lanci ostvaruju više od tri bilijuna dolara prometa
|
|
|
Tesco najavio otvaranje prve samoposluge Express u Kini
|
|
|
Zajednički nastup Atlantica i Zvečeva u Makedoniji
|
|
|
Dobit Zvečeva u prvom polugodištu 11,9 milijuna kuna
|
|
|
IPK Kandit: za dividendu 18,21 milijun kuna
|
|
|
Tesco preuzima kontrolu nad kineskim Hymallom
|
|
|
Zvečevo u prvih devet mjeseci kao i lani
|
|
|
Tesco nastavlja sa širenjem prodajne mreže u Mađarskoj
|
|
|
Njemački Metro pobijedio Tesco u bitci za ime
|
|
|
Dovršeno preuzimanje Zvečeva
|
|
|
Najveći dioničar Zvečeva preuzima tvrtku u cijelosti
|
|
|
Mađarski Tesco kažnjen zbog obmane kupaca
|
|
|
|