06.10.2009.
Tesco izvijestio o rastu dobiti u prvoj polovici godine
U 26 tjedana do 29. kolovoza ta je tvrtka ostvarila 1,027 milijardi funti (1,64 milijarde dolara) neto dobiti
Britanski maloprodajni div Tesco, četvrti po veličini maloprodajni lanac u svijetu, u utorak je izvijestio o snažnijem od očekivanog 1,3-postotnom rastu neto dobiti u prvoj polovici fiskalne godine, što djelomice pripisuje snažnom rastu prihoda na azijskim tržištima izuzev Japana.
U 26 tjedana do 29. kolovoza ta je tvrtka ostvarila 1,027 milijardi funti (1,64 milijarde dolara) neto dobiti, u usporedbi s 1,016 milijardi funti dobiti ostvarene u istome razdoblju godine ranije.
Prihodi su istodobno poskočili 9,2 posto na 27,78 milijardi funti.
Dobit prije oporezivanja porasla je 8,6 posto na 1,57 milijardi funti, više od 1,5 milijardi koliko su očekivali analitičari, kazao je Freddie George, analitičar investicijske banke Seymour Pierce.
Najsnažniji je rast prihoda ostvaren u Aziji, gdje je Tesco zabilježio 38-postotni rast prihoda, na 4,4 milijarde funti. Tescove trgovine u Japanu, međutim, nastavile su bilježiti slabe rezultate.
Tesco je više nego udvostručio prodaju u trgovinama Fresh & Easy u američkim saveznim državama Kalifornija, Nevada i Arizona, ali je ipak u navedenome razdoblju zabilježio ukupan gubitak na američkom tržištu od 85 milijuna funti.
Prihodi u Europi izvan Velike Britanije porasli su 0,9 posto na 4,77 milijardi funti, ali je dobit od trgovanja umanjena pet posto na 191 milijun funti.
"Neka tržišta s najvećim dugoročnim međunarodnim potencijalom za rast kratkoročno su najteže pogođena ali smo svejedno ostvarili dobru izvedbu u teškim okolnostima", naglasio je kazao je izvršni direktor Terry Leahy.
Tesco je u ovogodišnjem ispitivanju analitičke i savjetodavne tvrtke Deloitte Touche Tohmatsu rangiran kao četvrti po veličini svjetski maloprodajni lanac, iza američkog Wall-Marta, francuskog Carrefoura i također američkog The Home Depota.
Američka udruga trgovaca (National Retail Federation) rangirala ga je kao broj tri u svijetu, iza Wall-Marta i Carrefoura. (H)
|
|
|
|