Seniko studio
Broj 6/2011
Izdvajamo iz broja:
Broj 6-2011 - Ante Gavranović
Croma predstavila menadžere godine - (H)
Ljubav – opraštanje; šansa za treće tisućljeće - dr.sc. Guste Santini
Odgovornost iz kuta Adizes metode - Zvezdan Horvat
Prikaz skupa - Marina Obšivač, mag.oec.
„Poslovno novinarstvo između etike i zarade“ - Siniša Pantelić
S a d r ž a j - 6 - 2011
Trgovina kao pokretač razvoja srednje i jugoistočne Europe
Blaženka Sukser, univ.bacc.oec. i doc.dr.sc. Blaženka Knežević
Katedra za trgovinu Ekonomskog fakulteta sveučilišta u Zagrebu organizirala je znanstveni skup s međunarodnim sudjelovanjem na temu: „Trgovina kao pokretač razvoja srednje i jugoistočne Europe“, koji se održao 16. studenog 2011. godine u kongresnoj dvorani Ekonomskog fakulteta u Zagrebu.

Cilj skupa bio je istražiti ulogu trgovine u gospodarstvu zemlje te, temeljem razmjene iskustava i saznanja sa znanstvenicima i stručnjacima zemalja regije, identificirati moguća područja poboljšanja aktualne trgovinske situacije u regiji. Rezultati znanstvene rasprave doprinijeli su razumijevanju specifičnosti razvoja trgovine i njenih potencijala u odnosu na razvijena gospodarstva Europske unije.

Na skupu su autori iz regije prezentirali dvanaest tema, a neke od njih su:
• dometi trgovinske revolucije u srednjoj i jugoistočnoj Europi

• utjecaj regionalnih integracija na distributivnu trgovinu u zemljama SEE regije

• usporedba internacionalizacije maloprodaje u Poljskoj i Hrvatskoj

• trgovačke marke u zemljama jugoistočne Europe

• razlike u strukturi ponude između trgovinskih centara i prodavaonica na gradskim ulicama i trgovima

• tehnološke inovacije u trgovini

• menadžment logističkih troškova – podloga konkurentnosti trgovinskih poduzeća.

Skupu se obratio i gospodin Ante Todorić, izvršni potpredsjednik Agrokora za poslovnu grupu maloprodaja, koji je prezentirao poslovanje Agrokora te njegovu prilagodbu tržišnim uvjetima kao što su: potrošnja, kupovna moć, cijene, konkurent-nost te ponašanje potrošača na tržištima na kojima Agrokor djeluje.

Na skup se odazvao zavidan broj profesora s ekonomskih fakulteta i veleučilišta u regiji, zatim predstavnici poslovnih subjekata, urednici stručnih časopisa iz domene trgovine, predstavnici Hrvatske gospodarske komore i Hrvatske obrtničke komore, stručnjaci s Ekonomskog instituta te velik broj studenata.

Skup je popraćen publikacijom (zbornikom): „Trgovina kao pokretač razvoja srednje i jugoistočne Europe“ u kojemu su objavljena 23 cjelovita rada od čega je osam na engleskom, a 15 na hrvatskom jeziku. U Zborniku je sudjelovalo sveukupno 43 autora iz sedam država srednje i jugoistočne Europe s 14 sveučilišta i/ili visokih škola, a sudjelovalo je i pet autora izvan akademske zajednice.

Izdvajamo iz broja:
Broj 6-2011
Croma predstavila menadžere godine
Ljubav – opraštanje; šansa za treće tisućljeće
Odgovornost iz kuta Adizes metode
Prikaz skupa
„Poslovno novinarstvo između etike i zarade“
S a d r ž a j - 6 - 2011
Arhiva
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa